Sériové stroje řady 130 čísel 010 až 019


130010a.jpg
Jedenáctiletá E479.0010 na nádraží v Pardubicích dne 2. 11. 1988.
Foto: Oldřich Čížek   800 × 600 pix99 KiB

130010b.jpg
Při volné chvilce mezi traťovými výkony postává "Velbloud" 130 010-2 na hlavním nádraží v Hradci Králové 2. 2. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 710 pix206 KiB

130010c.jpg
Lokomotiva 130 010-2 v čele vlaku R 975 mezi Bezprávím a Ústím nad Orlicí 2. 9. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix209 KiB

130010d.jpg
Se soupravou "sypáků" projížděla 130 010-2 Hranicemi na Moravě 7. 7. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 650 pix197 KiB

130011a.jpg
Čerstvě nalakovaná "Hrbatá" 130 011-0 v depu Olomouc 29. 3. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix148 KiB

130011b.jpg
Krasavice s číslem 130 011-0 mezi Bezprávím a Brandýsem nad Orlicí dne 15. 7. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix213 KiB

130011d.jpg
Noční atmosféru s lokomotivou 130 011-0 vystihuje snímek pořízený v Kolíně 4. 12. 2008.
Foto: Richard Piroutek   1024 × 680 pix171 KiB

130011e.jpg
Baštou železničních fotografů u zastávky Bezpráví provážel svůj vlak stroj 130 011-0 dne 26. 4. 2009.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 620 pix168 KiB

130011c.jpg
Jedno z řady neobvyklých setkání v pohraniční stanici Petrovice u Karviné, tentokráte v podání lokomotiv 130 011-0 ČD-Carga, E189-154 PKP-Carga a 141 045-5 STK, bylo na paměťovou kartu fotoaparátu zaznamenáno 26. 9. 2011.
Foto: Michal Valošek   1024 × 640 pix193 KiB

130012c.jpg
Lokomotiva 130 012-8 se s motorovým vozem 852 009-0 setkala v Hradci Králové 2. 2. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix195 KiB

130012b.jpg
V době každodenního provozu řady 130 na trati Olomouc - Nezamyslice projíždí stroj 130 012-8 s osobním vlakem obcí Víceměřice (těsně před stanicí Nezamyslice) 6. 8. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix238 KiB

130012d.jpg
S osobním vlakem z Olomouce do Nezamyslic zastavila 130 012-8 ve stanici Blatec 24. 3. 2001.
Foto: Karel Martinák   1024 × 710 pix208 KiB

130012a.jpg
Již lehce omšelá 130 012-8 projíždí s nákladním vlakem zastávkou Bezpráví 8. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix196 KiB

130012e.jpg
Lokomotiva 130 012-8 ČD-Carga odpočívá mezi traťovými výkony ve slovenské stanici Púchov 16. 4. 2011.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 660 pix162 KiB

130013b.jpg
Snímek z všedního dne "života" lokomotivy E479.0013 byl pořízen na nádraží v Chocni 21. 7. 1989.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix184 KiB

130013c.jpg
Působivý záběr stroje 130 013-6 na trati mezi Dlouhou Třebovou a odbočkou Parník 22. 9. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix160 KiB

130013a.jpg
V čele vlaku R 971 projíždí stroj 130 013-6 Českou Třebovou dne 3. 9. 2005.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix172 KiB

130013e.jpg
Po dvoukolejce u stanice Hranice na Moravě-město přivážela 130 013-6 nákladní vlak ze Slovenska do srdce Moravy 20. 4. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 720 pix257 KiB

130013d.jpg
"Polonizovaná" (především klasickými pantografy vybavená) 130 013-6 najíždí na svůj další vlak v pohraničních Petrovicích u Karviné 23. 7. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 710 pix191 KiB

130014c.jpg
Lokomotiva 130 014-4 pod známou lávkou v depu Hradec Králové 9. 10. 1993.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix141 KiB

130014b.jpg
Ve svém domovském depu v České Třebové stála žluto-zelená 130 014-4 dne 26. 8. 2001.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix114 KiB

130014a.jpg
"Hrbatá" 130 014-4 již v soudobém nátěru veze vlak Sp 1905 po trati mezi Bezprávím a Ústím nad Orlicí 5. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix182 KiB

130014e.jpg
S vlakem kontejnerů projížděla 130 014-4 po koridoru u Hranic na Moravě 17. 10. 2011.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 640 pix226 KiB

130014d.jpg
Po Hranické spojce převáží nákladní vlak z koridoru do skupiny směr Slovensko stroj 130 014-4 dne 18. 8. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 670 pix190 KiB

130015d.jpg
Desetiletá lokomotiva E479.0015 čeká na povolení k odjezdu ve stanici Pardubice hl.n. dne 1. 7. 1987.
Foto: Ing. Ivo Raab   800 × 600 pix135 KiB

130015e.jpg
Na hlavním nádraží v Hradci Králové byla 130 015-1 zastižena v čele osobního vlaku 20. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 720 pix258 KiB

130015b.jpg
"Velbloud" 130 015-1 přiváží osobní vlak do zastávky Čeperka 20. 4. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 730 pix290 KiB

130015c.jpg
Již téměř noční snímek stroje 130 015-1 byl pořízen v České Třebové 13. 4. 2003.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix114 KiB

130015a.jpg
Vlak nových automobilů odevzdaně táhne postarší lokomotiva 130 015-1 po trati mezi Bezprávím a Ústím nad Orlicí 20. 5. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix157 KiB

130015f.jpg
Už do korporátního nátěru společnosti ČD-Cargo oděná 130 015-1 projíždí s ucelenou soupravou "Wapek" Hladkými Životicemi 24. 8. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 600 pix191 KiB

130016e.jpg
Stále ještě zánovní E479.0016 prováží nákladní vlak údolím Tiché Orlice nedaleko Bezpráví červenec 1981.
Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix178 KiB

130016d.jpg
Na nádraží v Zábřehu na Moravě vznikl nádherný snímek lokomotivy E479.0016 s osobním vlakem - rok 1988.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 650 pix233 KiB

130016a.jpg
Stroj 130 016-9 v čele pravidelného osobního vlaku do Přerova ve stanici Nezamyslice v zimě roku 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix101 KiB

130016c.jpg
Lokomotiva 130 016-9 mezi Bezprávím a Brandýsem nad Orlicí dne 12. 10. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix228 KiB

130016b.jpg
Tandem "Hrbatých" 130 016-9 a 130 038-3 v čele nákladního vlaku u Bezpráví 8. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix229 KiB

130016f.jpg
Zastávkou Osek nad Bečvou provážela 130 016-9 nákladní "směsku" 22. 8. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix224 KiB

130017d.jpg
Společně s "Albatrosem" 180 002-8 postávala v prostoru depa Česká Třebová odstavena také "Hrbatá" 130 017-7 dne 20. 5. 1989.
Foto: Martin Penkala   800 × 600 pix143 KiB

130017c.jpg
Ještě s oranžovým proužkem na čele postrkuje stroj 130 017-7 nákladní vlak u odbočky Parník 2. 6. 2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix171 KiB

130017b.jpg
Už značně sešlá lokomotiva 130 017-7 při sólo jízdě mezi Bezprávím a Brandýsem nad Orlicí 19. 1. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix154 KiB

130017a.jpg
Tandem lokomotiv 130 017-7 a 122 053-2 byl v čele nákladní soupravy zachycen na viaduktu v Praze-Holešovicích 6. 8. 2009.
Foto: David Prause   1024 × 710 pix285 KiB

130017e.jpg
S vlakem prázdných autovozů byl na tehdy ještě levostranné "Ferdinandce" mezi Polomí a Jeseníkem nad Odrou vyfotografován stroj 130 017-7 dne 18. 3. 2012.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 680 pix227 KiB

130018a.jpg
Poněkud omšelý, avšak plně provozní "Hrboun" 130 018-5 se připravuje k odjezdu z hlavního nádraží v Nymburce 26. 11. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 720 pix193 KiB

130018b.jpg
Po spojkové koleji před Hranicemi na Moravě projížděla s nákladním vlakem tehdy ještě Českým drahám patřící 130 018-5 dne 14. 4. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 660 pix202 KiB

130018c.jpg
Dvojice strojů 130 018-5 a 130 033-4 byla s ne o moc delším vlakem zachycena těsně za tunelem v Tatenicích 10. 6. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 700 pix228 KiB

130019a.jpg
Dvojice lokomotiv 130 019-3 a 130 016-9 byla s nákladním vlakem zachycena na trati u Bezpráví 2. 9. 2005.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix193 KiB

130019b.jpg
Činná 130 019-3 a nečinná 130 015-1 projíždí spolu s další zátěží po trati mezi Bezprávím a Ústím nad Orlicí 2. 9. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix178 KiB

130019c.jpg
Ještě jednou byla 130 019-3 v čele jiného vlaku zachycena u Bezpráví dne 2. 9. 2005.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix214 KiB

130019d.jpg
V nákladové části stanice Hranice na Moravě byla 130 019-3 vyfotografována 15. 4. 2007.
Foto: Ing. Ivo Raab   1024 × 710 pix209 KiB


Zobrazeno 48 z celkem 281 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.