Ve stanici Chlumec nad Cidlinou čekala na vykřižování lokomotiva E469.1075 s vyrovnávkovým vlakem 3. 8. 1986.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
125 KiB
Noční atmosféru děčínského nádraží vystihuje tento záběr stroje 121 075-6, který vznikl 9. 12. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
130 KiB
Při chvilce odpočinku mezi výkony byla E469.1076 vyfotografována v Obrnicích 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
138 KiB
V čele vyrovnávkového vlaku čeká na vystřídání "na ose" stroj E469.1076 ve stanici Ústí nad Labem-západ 24. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
145 KiB
U kruhové remízy žilinského depa postával "Skúter" 121 077-2 dne 2. 8. 2001.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
146 KiB
Pneumatickými zvony nad kabinami vybavená 121 078-0 právě se svým vlakem podjela most u Sebuzína 12. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
184 KiB
S vlakem Sn 44344 byla E469.1079 zvěčněna před zastávkou Veltruby 28. 6. 1981.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
178 KiB
Jednou z prvních lokomotiv řady E469.1, které ČSD sešrotovaly pro nadbytečnost, byla i E469.180. Ta se nám na snímku představuje v Ústí nad Labem hl.n. - rok 1966.
Foto: Jan Červenka
800 × 600 pix
107 KiB
Na čele vlaku s uhlím odjížděla E469.1080 z Kolína směrem na Kutnou Horu 11. 10. 1987.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
131 KiB
Ve stanici Litoměřice-dolní nádraží čekala 121 081-4 na dispozici před odjezdem do Žernosek 30. 8. 1989.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
149 KiB
Na nádraží ve městě, které je odpočátku pojmem v těžbě uhlí, v Mostě, byl na čele uhelného vlaku zachycen stroj E469.1082 dne 11. 8. 1995.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
114 KiB
"Uhelka" 121 082-2 přejíždí s loženými "Wapkami" mostek u Všetat 15. 4. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
155 KiB
Upracovaná lokomotiva 121 082-2 si vychutnávala pauzu v domovském depu Ústí nad Labem 10. 3. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš
800 × 600 pix
158 KiB
Jeden z nejmladších "Kostitřasů", 121 083-0, se s jedním z nejstarších, 121 006-1, setkal v nymburském depu 30. 4. 2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
160 KiB
Velmi zachovalý stroj 121 083-0 odjíždí s "rakvemi" z Říčan u Prahy 4. 4. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
167 KiB
Se zbrusu novými cisternami za ochranným vozem projíždí 121 083-0 po trati mezi Odb. Parník a Českou Třebovou 6. 4. 2006.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
200 KiB
Jedna z posledních vyrobených "Stojednadvacítek", 121 083-0, čekala na čas svého odjezdu s nákladním vlakem z chomutovského ranžíru 23. 5. 2008.
Foto: Ondřej Pojedinec
800 × 600 pix
126 KiB
Lokomotiva 121 083-0 byla na nádraží v Oldřichově u Duchcova se svým vlakem zvěčněna za časného rána dne 5. 6. 2008.
Foto: Ondřej Pojedinec
800 × 600 pix
137 KiB
Nádherný snímek s vozidly v nátěru typickém pro přelom 80. a 90. let - lokomotiva 121 084-8 zastavila se Sp 1913 v Kysaku 2. 7. 1994.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
172 KiB
Pro poslední u ŽSR provozované stroje řady 121 byly typické tzv. "hybridní manipuláky". V čele jednoho z nich se představuje tandem strojů 121 084-8 a 721 138-6 ve stanici Veľký Šariš 15. 4. 1998.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
153 KiB
S dvouvozovým vlakem Os 8783 Plaveč - Lipany se lokomotiva 121 084-8 blížila do cíle své cesty 1. 3. 1999.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
189 KiB
"Bobina" 121 084-8 IDS Carga provážela ucelený vlak kotlů po trati u zastávky Pardubice-Opočínek 4. 9. 2021.
Foto: Petr Kapoun
1200 × 820 pix
454 KiB
S vlakem Pn 55466 Bohumín-Vrbice - Lovosice jih byla "Bobina" 121 084-8 zdokumentována v traťovém úseku Odb. Rokytka - Praha-Holešovice 29. 8. 2022.
Foto: Jakub Makovský
1200 × 800 pix
539 KiB
Zobrazeno 23 z celkem 232 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.