Sériové stroje řady 121 čísel 060 až 074


121060a.jpg
"Skúter" 121 060-8 projížděl při přepravě zátěže z Vrútek do Žiliny stanicí Varín 1.3.2003.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix170 KiB

121062a.jpg
"Kostitřas" 121 062-4 postává v prodlevě mezi výkony na trati v depu Ústí nad Labem 7.9.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix114 KiB

121063a.jpg
Ve společnosti neznámého "Sergeje" stál "Kostitřas" 121 063-2 odstaven v pobočném depu Letohrad 5.3.1991.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix104 KiB

121064a.jpg
V typické uhelné stanici Třebušice byla na čele jednoho z vlaků zvěčněna typická lokomotiva, která se používala pro odvoz uhelných vlaků - 121 064-0 dne 22.4.1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix163 KiB

121064b.jpg
Už notně omšelý stroj 121 064-0 prováží vlak uhlím ložených "Wapek" traťovým úsekem Ohníč - Lbín 13.7.2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix197 KiB

121065a.jpg
Po trati pod hradem Strečno projížděl "Skúter" 121 065-7 se soupravou kolejového jeřábu 1.3.2003.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix188 KiB

121065b.jpg
V čele vlaku NEx 69100 projížděla čerstvě zrenovovaná "Bobina" 121 065-7 společnosti IDS Starým Kolínem 1.8.2020.
Foto: Marek Štěpánek   1200 × 790 pix334 KiB

121065c.jpg
Trojspřeží strojů E469.165, 740 758-8 a 740 721-6 prováželo vlak Pn 52467 Děčín hl.n. - Beroun traťovým úsekem Praha-Sedlec - Praha-Podbaba 4.8.2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix600 KiB

121066e.jpg
Od Kutné Hory přijíždí do Kolína ještě ve službách lokomotivního hospodářství pracující E469.1066 dne 28.10.1987.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix166 KiB

121066c.jpg
Firmě Viamont pronajatá 121 066-5 čeká na zásilku uhlí ve stanici Březno u Chomutova 16.5.1997.
Foto: Tomáš Hubálek   800 × 600 pix213 KiB

121066d.jpg
Zatím plně provozní stroj 121 066-5 přijížděl s vlakem uhlí do Postoloprt 16.5.1997.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 650 pix335 KiB

121066b.jpg
Už téměř dva roky neprovozovaná lokomotiva 121 066-5 chátrá v areálu SDC Litoměřice 16.4.2000.
Foto: Jan Láznička   800 × 600 pix157 KiB

121066a.jpg
Po ukončení provozování u SDC Litoměřice byla 121 066-5 přesunuta do depa ČD Ústí nad Labem za účelem výzisku upotřebitelných dílů a zajištění šrotace. Na snímku stroj stojí ve společnosti kolegyň (zleva) 121 074-9, 122 054-0, 121 029-3, 122 010-2, 121 034-3, 121 031-9 dne 28.7.2001.
Foto: Jan Láznička   800 × 600 pix213 KiB

121067c.jpg
Díky nezvykle umístěným výstražným proužkům barevně nezaměnitelná 121 067-3 přiváží ucelený vlak uhláků do Kralup nad Vltavou 4.3.2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix166 KiB

121067b.jpg
V čele nákladního expresu se 121 067-3 představuje na trati mezi Sebuzínem a zastávkou Libochovany 19.9.2003.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix142 KiB

121067a.jpg
Zdařilá "koridorovka" se strojem 121 067-3 byla pořízena nedaleko Roztok u Prahy 13.6.2005.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix192 KiB

121068a.jpg
Ozdobena tabulkami se starým označením a slovenským znakem, zakrývajícím rudou hvězdičku, postává ve Vrútkách lokomotiva E469.1068 z RD Žilina 21.2.1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix160 KiB

121068c.jpg
S "Bobinou" 140 059-7 posunoval v depu Vrútky "Skúter" 121 068-1 dne 9.6.1999.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix207 KiB

121068d.jpg
Domácí stroj 121 068-1 se v nákladovém obvodu stanice Žilina právě připravoval k dalšímu traťovému výkonu 26.8.2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix155 KiB

121068b.jpg
Přetahy místní zátěže mezi jednotlivými obvody žilinského uzlu byly lokomotivě 121 068-1 svěřeny 11.12.2002.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix172 KiB

121068e.jpg
V srpnu 2009 se v DPOV Přerov objevila někdejší lokomotiva ET05-R004 CTL již opět s původními čísly 121 068-1 a v nátěru slovenské obchodní společnosti ZOS Zvolen. Že by se "Skútri" vraceli na Slovensko? Snímek je z časného rána dne 18.8.2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix129 KiB

121068f.jpg
Čerstvě v ČMŽO opravená 121 068-1 právě zavítala v rámci zkušební jízdy do Hulína 18.8.2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix171 KiB

ET05R004a.jpg
Stroj ET05-R004 CTL (ex. 121 068-1) projíždí jako lokomotivní vlak mezistaničním úsekem Tarnowskie Góry - Nakło Śląskie 15.9.2006.
Foto: Jan Hanzel   800 × 600 pix311 KiB

121069a.jpg
Nechtěně vytvořené pruhy mezi bočními okny od konce 90. let charakterizovaly stroj 121 069-9, který na snímku odjíždí ze Všetat do Mělníka 16.5.2003.
Foto: Petr Čejchan   800 × 600 pix138 KiB

121069b.jpg
Na čele uhelného vlaku projížděla lokomotiva 121 069-9 Ohníčem 13.7.2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix192 KiB

121070a.jpg
Nejen svým celozeleným nátěrem byl zajímavý stroj E469.170. Bystré oko si jistě všimne i prodlouženého hlavního rámu, který měly ještě lokomotivy čísel 030 a 056. Snímek vznikl v Lysé nad Labem 6.8.1976.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 620 pix183 KiB

121071a.jpg
Na předjízdném nádraží v Nymurce čekala E469.1071 na svou další zátěž 26.4.1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix137 KiB

121072a.jpg
Bez jedné z čelních tabulek bylo možné "Uhelku" 121 072-3 vyfotografovat v depu Ústí nad Labem 7.9.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix142 KiB

121072b.jpg
Ucelenou soupravu "Wapek" prováží 121 072-3 stanicí Ústí nad Labem-Střekov 30.6.2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix131 KiB

121072c.jpg
Vlak ložený uhlím přivážela lokomotiva 121 072-3 do Všetat 30.7.2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix182 KiB

121073a.jpg
Ještě s oranžovým proužkem na čele projížděla 121 073-1 s vlakem Pn 66179 Březno u Chomutova - Řečany nad Labem traťovým úsekem Polepy - Hoštka 14.10.1996.
Foto: Ing. Petr Kadeřávek   800 × 600 pix147 KiB

121073b.jpg
Ke konci svého provozu už stroj 121 073-1 vypadal doopravdy jako starý pekáč. Snímek byl pořízen na nádraží Praha Smíchov 18.4.2003.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix198 KiB

121074a.jpg
Na dvoukolejce u Všetat byla 121 074-9 se soupravou "Easů" zdokumentována 15.8.2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix186 KiB


Zobrazeno 33 z celkem 228 dostupných snímků této řady a celkem 12725 fotografií na stránkách.