| Uhelné vlaky bývaly od počátku nejčastější zátěží pro stroje řady E469.1. S jedním takovým projížděla 121 045-9 po trati u Všetat 15. 4. 2000. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 151 KiB | | |
|
| Kolegyně 121 045-9 a 121 029-3 byly společně vyfotografovány v (tehdejší) Kadani 3. 5. 2001. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 164 KiB | | |
|
| S vlakem uhlí pro mělnickou elektrárnu projíždí po dvoukolejce u Prachovic stroj 121 045-9 dne 4. 6. 2003. | Foto: Jiří Škalda | 800 × 600 pix | 201 KiB | | |
|
| Lokomotiva 121 046-7 postává před halami ústecké Spolchemie (stanice Ustí nad Labem-zapad) 12. 3. 1998. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 134 KiB | | |
|
| Při odjezdu ze stanice Ústí nad Labem-západ zdraví "Uhelka" 121 046-7 svou sestřičku 121 083-0 dne 20. 7. 2002. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 154 KiB | | |
|
| Dobový snímek z České Třebové znázorňuje podobu jak lokomotivy E469.148 tak okolí pražského zhlaví stanice v 70. letech minulého století. | Foto: Jiří Caska Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
| Na čele vyrovnávkového vlaku do severočeské hnědouhelné pánve projížděl stanicí Kostomlaty nad Labem stroj E469.1049 dne 17. 7. 1976. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
| Do předjízdného nádraží v Nymburce vjíždí E469.1050 s odobním vlakem od Kolína 2. 6. 1981. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 135 KiB | | |
|
| Vedle potupně převráceného a pojezdu zbaveného motorového vozu M131.1204 stojí v depu Most prozatím plně provozní lokomotiva 121 050-9 dne 23. 8. 1996. | Foto: Daniel Pavlíček | 800 × 600 pix | 124 KiB | | |
|
| Noční náladu stanice Děčín hl.n. s lokomotivami 121 050-9 a 121 075-6 vystihuje tento snímek z 9. 12. 2000. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 135 KiB | | |
|
| Pod chladícími věžemi prunéřovské elektrárny pózuje před objektivem fotoaparátu stroj 121 050-9 ve stanici Kadaň (dnes Kadaň-Prunéřov) 17. 4. 2001. | Foto: Ladislav Fric | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
| U obce Libochovany vznikl tento hezký snímek lokomotivy 121 051-7 s uhelným vlakem dne 12. 8. 1997. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 161 KiB | | |
|
| Celozelený "Kostitřas" E469.1052 stál v depu Nymburk ostaven 22. 9. 1976. | Foto: Josef Motyčka | 1024 × 660 pix | 228 KiB | | |
|
| Ještě v zánovním barevném nátěru posunovala 121 053-3 v depu Chomutov 25. 6. 1995. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 136 KiB | | |
|
| S vlakem Rn 47342 byla 121 055-8 zdokumentována na trati u Stratova 19. 4. 2006. | Foto: Jiří Růžička | 800 × 600 pix | 157 KiB | | |
|
| Obloukem trati u Řetenic provážela svůj vlak lokomotiva 121 055-8 dne 19. 5. 2007. | Foto: Ondřej Pojedinec | 1024 × 700 pix | 260 KiB | | |
|
| Tento zdařilý záběr stroje 121 055-8 se soupravou "Easů" vznikl v Úpořinách 16. 5. 2008. | Foto: Miroslav Šerák | 1024 × 690 pix | 267 KiB | | |
|
| Zastávkou Želenice projížděla lokomotiva 121 056-6 s vlakem Os 6842 dne 16. 9. 1999. | Foto: Petr Kapoun | 1024 × 720 pix | 234 KiB | | |
|
| Od často přepravovaného uhlí pošpiněná 121 056-6 byla s dalším uhelným vlakem zachycena v traťovém úseku Ohníč - Lbín 13. 7. 2003. | Foto: Jiří Škalda | 800 × 600 pix | 204 KiB | | |
|
| V čele uceleného vlaku kotlových vozů projížděla 121 056-6 po dvoukolejce mezi Nymburkem a Poděbrady 21. 11. 2004. | Foto: Pavel Stejskal | 800 × 600 pix | 166 KiB | | |
|
| Už lehce oprýskaná 121 056-6 byla ještě ve službách ČD vyfotografovaná na trati u Všetat 30. 7. 2002. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 174 KiB | | |
|
| Mezi Odb. Rokytka a Prahou-Holešovicemi byla modernizovaná 121 056-6 zaznamenána 13. 9. 2011. | Foto: Jakub Makovský | 1200 × 800 pix | 639 KiB | | |
|
| Stroj E469.1057 přijíždí s vlakem Sn 44311 z Kolína do Kutné Hory hl.n. 29. 4. 1987. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 132 KiB | | |
|
| Celozelená E469.158 předvádí v depu Nymburk jednu z možných variant podoby unifikovaných nátěrů stejnosměrných lokomotiv 21. 3. 1976. | Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 152 KiB | | |
|
| Už klasicky "polomáčená" E469.1058 byla s nákladním vlakem zastižena v Mostě 3. 7. 1983. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
| Atypickou podobu lokomotivy E469.159 s ozdobnými lištami na bočnicích vystihuje snímek pořízený v plzeňské Škodovce krátce po vyrobení stroje v roce 1960. | Foto: tovární snímek | 1200 × 800 pix | 363 KiB | | |
|
| S patřičnou dobovou "výzdobou" na čele přivezla lokomotiva E469.159 svůj vlak do stanice Choťovice 18. 11. 1978. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 114 KiB | | |
|
| V traťovém úseku Nymburk - Kostomlaty nad Labem byl pořízen tento zdařilý boční záběr stroje E469.1059 dne 15. 4. 1979. | Foto: Josef Motyčka | 1024 × 670 pix | 199 KiB | | |
|
| Lokomotiva 121 059-0 se po vyřazení z provozu dočkala umístění na pomníček v depu Ústí nad Labem. S původními tabulkami ze stroje E469.110 zde byla zdokumentována 4. 7. 2004. | Foto: Jiří Škalda | 800 × 600 pix | 217 KiB | | |
|
| Řada E469.1 odvedla v depu Ústí nad Labem pořádný kus práce! I proto stojí lokomotiva 121 059-0 právem na pomníčku, který má slávu této řady budoucím generacím připomínat. Snímek je z 26. 6. 2006. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 189 KiB | | |
|