Sériové stroje řady 121 čísel 030 až 044


121030a.jpg
Nablýskaná atypická lokomotiva 121 030-1 (s prodlouženým hlavním rámem) stála s osobním vlakem na nádraží v Chomutově 5. 7. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix132 KiB

121030b.jpg
Během krátkého zastavení na Plačické spojce vznikla tato zdařilá "momentka" se strojem 121 030-1 dne 12. 6. 2008.
Foto: Jan Křížek   800 × 600 pix138 KiB

121030c.jpg
Velmi dobře patrný je na čelech lokomotivy 121 030-1 prodloužený hlavní rám, který měly takto upravený pouze stroje čísel 030, 056 a 070. První jmenovaná byla v Káranicích zvěčněna 12. 6. 2008.
Foto: Jan Křížek   800 × 600 pix135 KiB

121030d.jpg
Zástupci starší a mladší generace "Čtyřkoláků", 121 030-1 a 123 022-6, se v Oldřichově u Duchcova potkali 18. 6. 2008.
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix148 KiB

121030e.jpg
Po dvoukolejce pod hradem Střekovem provážela vlak uhlí mohykánka 121 030-1 dne 31. 1. 2010.
Foto: Ing. Martin Pospíšil   1024 × 700 pix190 KiB

121031b.jpg
V depu Ústí nad Labem byla lokomotiva E469.1031 vyfotografována při zbrojení pískem 25. 4. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix167 KiB

121031a.jpg
"Kostitřas" 121 031-9 stál mezi výkony odstaven v depu Ústí nad Labem 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix130 KiB

121032a.jpg
Ještě plně provozní 121 032-7 přivezla nákladní vlak do stanice Ustí nad Labem-zapad 12. 10. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix125 KiB

121033a.jpg
V čele manipulačního vlaku se v Mostě objevila lokomotiva E469.1033 dne 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix168 KiB

121034a.jpg
S vlakem uhlí projížděla 121 034-3 stanicí Stará Boleslav 30. 1. 1996.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix168 KiB

121035a.jpg
Do hlavního nádraží v Kutné Hoře přiváží E469.135 nákladní vlak, který bude po přepřahu pokračovat ve své cestě už pod "střídavými dráty" 8. 10. 1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix157 KiB

121037a.jpg
Pro nákladní dopravu vyrobené lokomotivy E469.1 poměrně často sloužily i v osobní vozbě. Nejinak tomu bylo i v případě stroje E469.1037, který najíždí na osobní vlak v Mostě 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix128 KiB

121037b.jpg
Dobu zavádění nového číselného značení lokomotiv reprezentuje tento záběr "Bobinky" E469.1037 pořízený v Novém Městě nad Cidlinou - rok 1990.
Foto: Jaroslav Šilhan   800 × 600 pix129 KiB

121038a.jpg
Po trati u Liptovské Teplé provážel "Skúter" 121 038-4 soupravu "Easů" 24. 7. 2002.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix132 KiB

121038b.jpg
V kolejišti stanice Vrútky posunovala 121 038-4 dne 29. 3. 2003.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix197 KiB

ET05R006a.jpg
S ucelenou soupravou výsypných vozů projíždí lokomotiva ET05-R006 CTL (ex. 121 038-4) úsekem trati mezi Jasionou a Gogolinem 18. 7. 2006.
Foto: Jan Hanzel   1024 × 710 pix332 KiB

121038d.jpg
Už po návratu zpět do Čech byla 121 038-4 se soupravou vozů Wap zachycena u "trojtunelí" ve známém traťovém úseku Nelahozeves zámek - Kralupy nad Vltavou 6. 10. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix599 KiB

121038c.jpg
Vlak Pn 69201 Doly Bílina - Kladno-Dubí provážela 121 038-4 traťovým úsekem Nelahozeves-zámek - Kralupy nad Vltavou 17. 8. 2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix555 KiB

121039a.jpg
Na dvoukolejce u Stratova byla 121 039-2 při jízdě s nákladní "směskou" zvěčněna 25. 1. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix143 KiB

121039b.jpg
Ještě s jiným vlakem projela téhož dne u Stratova lokomotiva 121 039-2 před objektivem stejného fotoaparátu - 25. 1. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix151 KiB

121039c.jpg
Neprovozní stroj 121 039-2 čeká na své další dny v depu Ústí nad Labem 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix205 KiB

121040b.jpg
Ze stejné lokomotivky pocházející sestřičky 121 040-0 a 162 009-5 stojí ve shodném unifikovaném nátěru bok po boku odstaveny v depu Žilina 18. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix155 KiB

121040a.jpg
Ostré ale málo hřejivé únorové slunce ozařuje stroj 121 040-0 i celou stanici Žilina 13. 2. 1998.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix150 KiB

ET05R001b.jpg
Lokomotiva ET05-R001 (ex. 121 040-0) CTL projíždí s nákladním vlakem úsekem trati mezi odbočkou Dorota a stanicí Maczki 7. 5. 2007.
Foto: Jan Hanzel   800 × 600 pix214 KiB

ET05R001a.jpg
V polské stanici Chalupki, vzdálené jen necelé 4 km od českého Bohumína, posunovala původně slovenská ET05-R001 (ex. 121 040-0) dne 13. 4. 2008.
Foto: Dennis Hübsch   800 × 600 pix145 KiB

121041b.jpg
Na nádraží ve Vrútkách přivezla 121 041-8 jeden z mnoha svých vlaků 28. 9. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix167 KiB

121041a.jpg
Pod přírorodní dominantou stanice Kraľovany se vyjímá žilinský stroj 121 041-8 v čele manipulačního vlaku do Vrútek 17. 6. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 768 pix322 KiB

121041d.jpg
Na základně dopravce IDS CARGO a.s. v Děčíně byla 121 041-8 zdokumentována 20. 3. 2018.
Foto: Václav Šafář   1200 × 820 pix403 KiB

121041c.jpg
Před křížením I. tranzitního koridoru a havlíčkobrodské trati u Kolína byla v čele ucelené soupravy kotlů zachycena dvojice elektrických legend 121 041-8 a 140 042-3 dne 8. 5. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 770 pix533 KiB

121043a.jpg
Nádražím v Kralupech nad Vltavou projížděla stařičká lokomotiva 121 043-4 dne 20. 3. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix188 KiB

121044a.jpg
Vlak s uhlím, který bude po přepřahu pokračovat dále na Českou Třebovou, právě přivezla E469.1044 do předjízdného nádraží v Nymburce 5. 8. 1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix168 KiB


Zobrazeno 31 z celkem 232 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.