Sériové stroje řady 121 čísel 002 až 014


121002d.jpg
Pronárodního ducha po srpnových událostech roku 1968 připomíná tento snímek lokomotivy E469.102, který byl ve stanici Most pořízen v dubnu 1969.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 700 pix204 KiB

121002b.jpg
Po trati na okraji Mostu projížděl se svým vlakem stroj 121 002-0 dne 14. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix118 KiB

121002c.jpg
Ve stanici Kadaň (dnes Kadaň-Prunéřov) čekala lokomotiva 121 002-0 na další práci 7. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix156 KiB

121002a.jpg
Momentálně odpočívající stroje 121 002-0, 121 005-3 a 121 074-9 byly v Chomutově zvěčněny 29. 4. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix140 KiB

121003b.jpg
Dobovou atmosféru snímku pořízeného na nádraží v Bílině dokresluje přítomnost "Bobiny" E469.1003 dne 29. 5. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix140 KiB

121003a.jpg
Pro násilné poškození vyřazená 121 003-8 čeká v depu Ústí nad Labem už pouze na plameny autogenů - rok 1993.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix161 KiB

121004f.jpg
Zajímavě natřená "Bobina" E469.104 je neznámým "Prasátkem" právě přesouvána přes točnu v depu Nymburk 20. 2. 1978.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 650 pix159 KiB

121004c.jpg
Provozem značně opotřebený, stále však plně provozní "Skúter" 121 004-6 byl v Prešově zastižen 3. 6. 1993.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix139 KiB

121004a.jpg
Ještě slušivými oranžovými proužky na čelech "ozdobená" 121 004-6 byla s vlakem Sp 1913 vyfotografována v Prešově 13. 6. 1994.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix175 KiB

121004b.jpg
121 004-6 se stala posledním zástupcem své řady na Slovensku. Už po "polonizaci" a ve službách dopravce SŽDS se představuje na snímku z Hanisky pri Košiciach, který byl pořízen 6. 8. 2007.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix204 KiB

121004d.jpg
Privátní stroje 121 004-6 a 770 536-1 bez ohledu na rozdílnost trakcí společně stanuly v čele nákladního vlaku v Kraľovanech 14. 10. 2007.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 650 pix238 KiB

121004e.jpg
I po téměř padesáti letech provozu se stroj 121 004-6 zjevně do důchodu nechystá. V Žilině byl při posunu zaznamenán 21. 10. 2008.
Foto: Peter Vlček   800 × 600 pix198 KiB

121005a.jpg
Na odbavení rozkazem "V" čekala E469.1005 na osobním nádraží v Nymburce 16. 4. 1986.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix123 KiB

121006a.jpg
Ucelenou soupravu "Wapek" provážela Mostem lokomotiva 121 006-1 dne 11. 8. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix152 KiB

121006c.jpg
Dva nákladní dříči 121 006-1 a 753 301-1 se setkali na nádraží v Nymburce 5. 3. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix147 KiB

121006b.jpg
Přípřež ústeckých lokomotiv 121 006-1 a 123 003-6 projíždí cestou od kutnohorského přepřahu do Nymburka přes stanici Kolín 8. 9. 2002.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 720 pix245 KiB

121007c.jpg
Nádherný podhledový snímek stroje E469.1007 vznikl v Košicích 6. 8. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix142 KiB

121007a.jpg
Už v obnoveném laku bez proužků na čelech odpočíval stroj 121 007-9 v depu v Košicích 4. 9. 2001.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix128 KiB

121007d.jpg
Kvůli dopolední výluce byla souprava vlaku Os 8785 i s lokomotivou 121 007-9 dopravena k dalšímu výkonu z Lipan na konci rýchliku 389 "Karpaty". V pozadí stojí polská EU 07-231 na čele protijedoucího R 388 "Karpaty" 13. 2. 2002.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix144 KiB

121007b.jpg
Se soupravou nových kotlových vozů byla 121 007-9 u Brandýsa nad Orlicí vyfotografována 8. 8. 2020.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 800 pix512 KiB

121008a.jpg
Nákladní stroj E469.1008 projíždí v čele osobního vlaku Mostem 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix167 KiB

121009d.jpg
Ještě klasickými pantografy osazená 121 009-5 vyjíždí z ústeckého západního nádraží k tunelu a výhybně Ústí nad Labem-jih 12. 9. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix237 KiB

121009b.jpg
Pro řadu E469.1 netypickými polopantografy vybavená 121 009-5 přijíždí s nákladní "směskou" do Žatce 18. 8. 2002.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix182 KiB

121009a.jpg
Sólo jedoucí 121 009-5 odjížděla z bílinského nádraží 23. 3. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix138 KiB

121009c.jpg
Z provozu už definitivně vyřazená 121 009-5 čeká na nejistou budoucnost v prostoru depa v Chomutově 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix157 KiB

121010a.jpg
Spolu s kolegyněmi stejné i novějších řad odpočívá na jedné z kolejí v depu Ústí nad Labem také lokomotiva 121 010-3 - rok 1993.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix166 KiB

121010b.jpg
Tato nádherná "traťovka" s lokomotivou 121 010-3 byla pořízena u Všetat 15. 8. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix181 KiB

121011a.jpg
Lokomotiva 121 011-1 byla s vlakem "zetek" ve Všetatech ve směru k Nymburku vyfotografována 10. 6. 1999.
Foto: Martin Boháč   1200 × 780 pix414 KiB

121011b.jpg
Zdařilý noční záběr lokomotivy 121 011-1 vznikl během krátkého zastavení v České Třebové 25. 11. 2006.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix165 KiB

121012a.jpg
Každodenní realitu náročné nákladní vozby na západu Čech v 80. letech vystihuje záběr stroje E469.1012 pořízený v Mostě 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix134 KiB

121013a.jpg
"Skúter" E469.1013 posunoval po stanici Štrba 3. 7. 1986.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix136 KiB

121014a.jpg
Stroj E469.1014 provážel jeden z mnoha svých vlaků Košicemi 22. 6. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix104 KiB

121014b.jpg
Ačkoliv je košický "Skúter" 121 014-5 na snímku označen oválnými znaky ČSD, tyto dva týdny před jeho pořízením zanikly - Kysak 18. 1. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix150 KiB

121014c.jpg
Pod nádhernou siluetou vysokohorských štítů projíždí zastávkou Važec stroj 121 014-5 s kolejovým jeřábem 13. 9. 1999.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix167 KiB

121014d.jpg
V čele vlaku Os 8768 byla 121 014-5 zdokumentována mezi Prešovem a Veľkým Šarišem 7. 5. 2002.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix224 KiB


Zobrazeno 35 z celkem 232 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.