Stroje řady 110 čísel 118, 147, 205 a 206


110118c.jpg
Ještě za svého nedlouhého působení v jižních Čechách byla 110 118-7 zastižena s osobním vlakem v Táboře - rok 1998.
Foto: Ing. František Bartoš   1200 × 800 pix421 KiB

110118a.jpg
Po návratu ze svého působení v jižních Čechách byla nepřeznačená 110 118-7 zachycena při práci na Masarykově nádraží v Praze 22. 2. 2003.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 810 pix437 KiB

110118b.jpg
"Žehlička" 110 118-7, která jako jedna ze dvou ze své řady zkusila i provoz na napětí 1500 V, posunovala v žst. Praha hl.n. 4. 3. 2004.
Foto: Martin Třískala   1200 × 780 pix382 KiB

110147b.jpg
V čele Mn 88602 byla dočasně na poloviční napětí jezdící 110 147-6 zachycena u Čertovy stěny 9. 3. 1998.
Foto: Martin Boháč   1200 × 810 pix498 KiB

110147a.jpg
V době počátků budování Nového spojení posunovala 110 147-6 na severním zhlaví pražského hlavního nádraží 20. 2. 2004.
Foto: David Prause   1200 × 790 pix466 KiB

110205a.jpg
Lokomotiva 110 205-2 (bývalá 113 005-5 z "Lipenky") byla na pražském hlavním nádraží zachycena 7. 12. 2004.
Foto: Martin Třískala   1200 × 810 pix441 KiB

110205b.jpg
Lokomotivy 110 205-2 a 111 002-2 stály v Praze na Masarykově nádraží odstaveny mezi výkony 7. 5. 2005.
Foto: David Prause   1200 × 800 pix472 KiB

110206a.jpg
V prostorách depa Praha-Vršovice stála 110 206-0 (ex 113 006-1) odstavena 6. 4. 2006.
Foto: David Prause   1200 × 790 pix443 KiB


Zobrazeno 8 z celkem 154 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.