Stroje řady 110 čísel 118, 147, 205 a 206
Ještě za svého nedlouhého působení v jižních Čechách byla
110 118-7
zastižena s osobním vlakem v Táboře - rok 1998.
Foto:
Ing. František Bartoš
1200 × 800 pix
421 KiB
Po návratu ze svého působení v jižních Čechách byla nepřeznačená
110 118-7
zachycena při práci na Masarykově nádraží v Praze 22. 2. 2003.
Foto:
Ladislav Kroul
1200 × 810 pix
437 KiB
"Žehlička"
110 118-7
, která jako jedna ze dvou ze své řady zkusila i provoz na napětí 1500 V, posunovala v žst. Praha hl.n. 4. 3. 2004.
Foto:
Martin Třískala
1200 × 780 pix
382 KiB
V čele Mn 88602 byla dočasně na poloviční napětí jezdící
110 147-6
zachycena u Čertovy stěny 9. 3. 1998.
Foto:
Martin Boháč
1200 × 810 pix
498 KiB
V době počátků budování Nového spojení posunovala
110 147-6
na severním zhlaví pražského hlavního nádraží 20. 2. 2004.
Foto:
David Prause
1200 × 790 pix
466 KiB
Lokomotiva
110 205-2
(bývalá 113 005-5 z "Lipenky") byla na pražském hlavním nádraží zachycena 7. 12. 2004.
Foto:
Martin Třískala
1200 × 810 pix
441 KiB
Lokomotivy
110 205-2
a
111 002-2
stály v Praze na Masarykově nádraží odstaveny mezi výkony 7. 5. 2005.
Foto:
David Prause
1200 × 800 pix
472 KiB
V prostorách depa Praha-Vršovice stála
110 206-0
(ex 113 006-1) odstavena 6. 4. 2006.
Foto:
David Prause
1200 × 790 pix
443 KiB
Zobrazeno
8
z celkem
154
dostupných snímků této řady a celkem
13404
fotografií na stránkách.