Sériové stroje E458.0 čísel 043 až 052


110043a.jpg
Na nádraží ve Spišské Nové Vsi čekala 110 043-7 na další práci 2. 10. 1994.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 830 pix368 KiB

110044b.jpg
Lokomotiva E458.0044, sloužící na vysočanské staniční záloze, byla při své všední práci v žst. Praha-Vysočany zachycena 28. 9. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix415 KiB

110044a.jpg
V prostorách depa v Přerově byla 110 044-5 vyfotografována v 1. 9. 2001.
Foto: Aleš Soška   1200 × 820 pix467 KiB

110045c.jpg
Na výkonu E2 byla "Žehlička" E458.0045 zastižena přímo na pražském hlavním nádraží 10. 10. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix335 KiB

110045b.jpg
V dnes už neexistující stanici Tvršice (nedaleko Žatce) byla 110 045-2 zdokumentována 25. 10. 1996.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 780 pix356 KiB

110045a.jpg
Lokomotiva 110 045-2 posunovala na hlavním nádraží v Olomouci v srpnu 2002.
Foto: Aleš Soška   1200 × 810 pix466 KiB

110045d.jpg
S vlakem Os 3818 byl zachycen stroj 110 045-2 na odjezdu z Olomouce ve směru na Prostějov 18. 2. 2009.
Foto: Martin Třískala   1200 × 790 pix400 KiB

110046c.jpg
Svým "hrbem" (kapotou z ř. 210) a samostatnými světly (z ř. 111) známá 110 046-0 posunovala na pražském hlavním nádraží 21. 9. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix317 KiB

110046b.jpg
V čele Mn vlaku Nezamyslice - Přerov byla 110 046-0 zachycena na odjezdu z Kojetína 23. 3. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix497 KiB

110046a.jpg
V rámci řady 110 atypická "Žehlička" 110 046-0 přivážela Mn vlak z Nezamyslic do Chropyně 19. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix473 KiB

110047a.jpg
Ještě v prvním továrním nátěru posunovala E458.0047 na hlavním nádraží v Praze 13. 9. 1975.
Foto: Ing. Ivo Mahel   1200 × 830 pix382 KiB

110047c.jpg
Dne 16. 9. 1990 byla svým pozdějším působením na trati Tábor - Bechyně známá 110 047-8 zastižena při posunu v Chocni.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 810 pix507 KiB

110047b.jpg
Už jen na potupnou likvidaci čekající 110 047-8 (ex 110 147-6) byla v depu v Olomouci zvěčněna 11. 1. 2010.
Foto: Martin Třískala   1200 × 820 pix335 KiB

110048d.jpg
Při jízdě s čerstvě opraveným přerovským restauračním vozem pro drážní zaměstnance byla 110 048-6 v roce 1984 zachycena u Lipníka nad Bečvou.
Foto: Aleš Soška   1200 × 810 pix467 KiB

110048e.jpg
Při posunu na severním zhlaví stanice Přerov byla 110 048-6 zachycena přímo pod stavědlem St 1 dne 21. 9. 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 780 pix425 KiB

110048c.jpg
Ve svém domovišti, tj. na nádraží v Přerově byla 110 048-6 zachycena při posunu v roce 1994.
Foto: Aleš Soška   1200 × 830 pix463 KiB

110048a.jpg
V čele manipulačního vlaku z Nezamyslic do Přerova byla 110 048-6 vyfotografována v Chropyni 24. 4. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix544 KiB

110048b.jpg
S osobním vlakem z Olomouce do Nezamyslic projížděla 110 048-6 Víceměřicemi 14. 7. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 840 pix519 KiB

110049a.jpg
Při chvilce odpočinku mezi provozními výkony byla 110 049-4 vyfotografována v Margecanech 2. 8. 2009.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 800 pix496 KiB

110050b.jpg
Ve stanici Margecany byla aktivní E458.0050 vyfotografována 6. 1. 1995.
Foto: Ondrej Krajňák   1200 × 770 pix496 KiB

110050c.jpg
"Padesátka" 110 050-2 byla s manipulačním vlakem zdokumentována u Ružína 23. 7. 2003.
Foto: Ondrej Krajňák   1200 × 800 pix487 KiB

110050a.jpg
V čele Pn vlaku projížděla 110 050-2 zastávkou Trebejov 3. 5. 2011.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 800 pix392 KiB

110051b.jpg
V prostorách depa Nymburk stála celozelená E458.0051 odstavena 1. 6. 1982.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 850 pix378 KiB

110051c.jpg
Čerstvě žlutými proužky na čelech okrášlená E458.0051 posunovala v Kolíně 5. 7. 1987.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix346 KiB

110051d.jpg
Českotřebovská lokomotiva E458.0051 stála v Kolíně odstavena 1. 4. 1990.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 770 pix302 KiB

110051e.jpg
Společně s "Hektorem" řady 721 byla značně oprýskaná "Žehlička" 110 051-0 v Kralupech nad Vltavou zastižena 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 770 pix398 KiB

110051a.jpg
Na nádraží v Kojetíně zavítala s manipulačním vlakem tehdejší zdejší stálice 110 051-0 dne 27. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix542 KiB

110052d.jpg
Poslední vyrobený zástupce řady E458.0 (později 110), E458.0052, byl zastižen v čele osobního vlaku v Ústí nad Orlicí 8. 2. 1986.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 770 pix424 KiB

110052c.jpg
Činná 110 052-8 byla v Březně u Chomutova zastižena 20. 5. 2000.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix432 KiB

110052b.jpg
Na tzv. "vlečkovém kolejišti" v Kojetíně, vybaveném jen lehkou formou elektrizace, posunovala s kotlovými vozy pro místní závod SELIKO lokomotiva 110 052-8 dne 26. 10. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix424 KiB

110052a.jpg
Na závěsu výlukových náležitostí pro ostrovní provoz osobních vlaků mezi Nezamyslicemi a Kojetínem byla 110 052-8 v Kojetíně vyfotografována 14. 5. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix486 KiB

110052e.jpg
Téměř na konci své provozní éry stála "předtápěčka" 110 052-8 odstavena v depu Valašské Meziříčí 24. 1. 2010.
Foto: Martin Třískala   1200 × 800 pix343 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 154 dostupných snímků této řady a celkem 13230 fotografií na stránkách.