Lokomotiva 103 001-4


103001y.jpg
Jediný stroj továrního typu ŠKODA 16E2 projíždí ulicí Kijevská do 1. závodu Technolenu Svitavy - duben 1974.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný   1024 × 620 pix174 KiB

103001z.jpg
Lokomotiva 16E2 přijela s nákladními vozy na konec vlečky Technolenu Svitavy - červenec 1976.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný   800 × 600 pix120 KiB

103001v.jpg
V průběhu svého (marného) čekání na vznik skanzenu historie železnic v prostoru depa Česká Třebová byla lokomotiva 16E2 zachycena během přeřazování konvoje historických vozidel - srpen 1979.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný   800 × 600 pix123 KiB

103001k.jpg
Lokomotiva 16E2 čeká ve společnosti "Papouška" 477.013 a dalších historických vozidel v depu Česká Třebová na odvoz do Brna - září 1979.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný   800 × 600 pix125 KiB

103001_a.jpg
Při převozu z České Třebové do Brna byly lokomotivy 16E2 a 400.901 zachyceny na trati u Blanska v září 1979.
Foto: Jiří Heráček   1200 × 760 pix442 KiB

103001_b.jpg
Těsně po příjezdu z České Třebové byly "sbírkové předměty" 400.901 a lokomotiva 16E2 (neoficiálně E212.004) vyfotografovány v kolejišti dolního nádraží v Brně v září 1979.
Foto: Jiří Heráček   1200 × 760 pix324 KiB

103001w.jpg
Krátce po převozu stroje 16E2 z České Třebové do Brna byla odstavená lokomotiva vyfotografována v prostoru depa Brna-Dolní - rok 1980.
Foto: Zdeněk Dujka   1024 × 660 pix216 KiB

103001l.jpg
Zubožený vrak jediného stroje továrního typu ŠKODA 16E2 chátrá na konci kusé koleje v Brně na dolním nádraží 7. 3. 1988.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix175 KiB

103001i.jpg
Už na novém působišti v depu Praha-Masarykovo čeká na své znovuzrození lokomotiva typu 16E2 dne 19. 6. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 768 pix184 KiB

103001demont.jpg
Během rekonstrukce byla polorozebraná 16E2 v depu Praha-Masarykovo zaznamenána 29. 8. 1992.
Foto: Felix Ruschke   800 × 600 pix139 KiB

103001kapoty.jpg
V začátcích renovace byly v depu Praha-Masarykovo zdokumentovány také kapoty budoucí 103 001-4 dne 29. 8. 1992.
Foto: Felix Ruschke   800 × 600 pix132 KiB

103001t.jpg
Na snímku jako vystřiženém z dob dávno minulých stojí 103 001-4 u depa Praha-Masarykovo ve společnosti dvojice parních lokomotiv 28. 8. 1995.
Foto: Ing. Ivo Mahel   800 × 600 pix117 KiB

103001p.jpg
Čerstvě zrekonstruovaný stroj typu 16E2 se na Masarykově nádraží v Praze představuje široké veřejnosti už jako plně provozní akumulátorová lokomotiva 1. 9. 1995.
Foto: Jaroslav Poláček   800 × 600 pix158 KiB

103001j.jpg
V rámci oslav 150 let dráhy Olomoucko - Pražské stojí "nová" lokomotiva 103 001-4 vystavena pod silničním nadjezdem v Praze-Masarykově 2. 9. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix134 KiB

103001h.jpg
Na tomto snímku je ještě neoznačený stroj 103 001-4 zdokumentován v depu Praha-Masarykovo při jedné ze svých prvních jízd vlastní silou - rok 1995.
Foto: Ing. Jan Studeník   800 × 600 pix139 KiB

103001g.jpg
Nejen osud lidský sestává ze dnů dobrých a špatných. Jeden špatný den potkal také akumulačku 103 001-4, když v depu Praha-Masarykovo vyjela z haly nesprávným koncem....
Foto: Pavel Rybín   800 × 600 pix164 KiB

103001c.jpg
Z okna bývalého St.2 stanice Praha-Masarykovo byl pořízen tento unikátní záběr stroje 103 001-4 - listopad 1997.
Foto: Radek Modráček   800 × 600 pix143 KiB

103001d.jpg
Tento snímek, pořízený taktéž z bývalého St.2 na Masarykově nádraží, zachycuje nejen akumulačku 103 001-4, ale také čilý ruch v ještě plně funkčním depu - listopad 1997.
Foto: Radek Modráček   1024 × 710 pix274 KiB

103001o.jpg
Ve společnosti motorových kolegyň byla 103 001-4 v Praze-Masarykově zdokumentována 26. 9. 1998.
Foto: Radoslav Macháček   800 × 600 pix143 KiB

103001m.jpg
Akumulátorová lokomotiva 103 001-4 posunovala v depu Praha-Masarykovo nádraží 16. 1. 1999.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix114 KiB

103001n.jpg
"Koloběžka" 103 001-4 zastavila u jedné z hal depa Praha-Masarykovo dne 16. 1. 1999.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix113 KiB

103001e.jpg
Na jednom ze svých stanovišť v depu Praha-Masarykovo stála 103 001-4 odstavena 13. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix122 KiB

103001q.jpg
Lokomotiva 103 001-4 pózuje před objektivem fotoaparátu na přesuvně v depu Praha-Masarykovo 29. 7. 1999.
Foto: Josef Gargula   800 × 600 pix125 KiB

103001r.jpg
Při stejné příležitosti vznikl také tento záběr stroje 103 001-4, ale ten byl zabrán z druhé strany - 29. 7. 1999.
Foto: Josef Gargula   800 × 600 pix145 KiB

103001f.jpg
Akumulačka 103 001-4 poctivě pracuje v depu Praha-Masarykovo 29. 12. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix139 KiB

103001s.jpg
V roli výstavního exponátu stojí 103 001-4 u nástupiště na nádraží Praha-Masarykovo 30. 9. 2000.
Foto: Ing. Ivo Mahel   800 × 600 pix118 KiB

103001a.jpg
Po přesunu do depa v Praze-Vršovicích už lokomotiva 103 001-4 nejezdila. U točny v depu stála odstavena 24. 6. 2005.
Foto: Vojtěch Míček   800 × 600 pix147 KiB

103001b.jpg
Čilý ruch kolem sebe smutně sleduje nevyužívaná akumulačka 103 001-4 v depu Praha-Vršovice 26. 11. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix399 KiB

103001u.jpg
Před plánovaným předáním do sbírek NTM (do depozitáře v Chomutově) stála už značně oprýskaná 103 001-4 odstavena v hale depa v Praze-Vršovicích 8. 5. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix167 KiB

103001_e.jpg
Po celkové opravě se někdejší svitavská "elektrika" 16E2 a později vršovická "akumulačka" 103 001-4 představila v muzejním depu ČD Lužná u Rakovníka v novém nátěru a s tabulkami s označením E212.001 dne 17. 6. 2012.
Foto: Radim Říha   1200 × 800 pix470 KiB

103001_d.jpg
Po zprovoznění pro potřeby muzejního depa Českých drah byla někdejší 103 001-4, nově pak E212.001, vyfotografována u točny v Lužné u Rakovníka 10. 9. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix509 KiB

103001_c.jpg
Před opravárenskou halou muzejního depa ČD v Lužné u Rakovníka byla E212.001 zastižena 20. 6. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 830 pix454 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 37 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.