Jediný stroj továrního typu ŠKODA 16E2 projíždí ulicí Kijevská do 1. závodu Technolenu Svitavy - duben 1974.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
1024 × 620 pix
174 KiB
Lokomotiva 16E2 přijela s nákladními vozy na konec vlečky Technolenu Svitavy - červenec 1976.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
120 KiB
V průběhu svého (marného) čekání na vznik skanzenu historie železnic v prostoru depa Česká Třebová byla lokomotiva 16E2 zachycena během přeřazování konvoje historických vozidel - srpen 1979.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
123 KiB
Lokomotiva 16E2 čeká ve společnosti "Papouška" 477.013 a dalších historických vozidel v depu Česká Třebová na odvoz do Brna - září 1979.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
800 × 600 pix
125 KiB
Při převozu z České Třebové do Brna byly lokomotivy 16E2 a 400.901 zachyceny na trati u Blanska v září 1979.
Foto: Jiří Heráček
1200 × 760 pix
442 KiB
Těsně po příjezdu z České Třebové byly "sbírkové předměty" 400.901 a lokomotiva 16E2 (neoficiálně E212.004) vyfotografovány v kolejišti dolního nádraží v Brně v září 1979.
Foto: Jiří Heráček
1200 × 760 pix
324 KiB
Krátce po převozu stroje 16E2 z České Třebové do Brna byla odstavená lokomotiva vyfotografována v prostoru depa Brna-Dolní - rok 1980.
Foto: Zdeněk Dujka
1024 × 660 pix
216 KiB
Zubožený vrak jediného stroje továrního typu ŠKODA 16E2 chátrá na konci kusé koleje v Brně na dolním nádraží 7. 3. 1988.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
175 KiB
Už na novém působišti v depu Praha-Masarykovo čeká na své znovuzrození lokomotiva typu 16E2 dne 19. 6. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 768 pix
184 KiB
Během rekonstrukce byla polorozebraná 16E2 v depu Praha-Masarykovo zaznamenána 29. 8. 1992.
Foto: Felix Ruschke
800 × 600 pix
139 KiB
V začátcích renovace byly v depu Praha-Masarykovo zdokumentovány také kapoty budoucí 103 001-4 dne 29. 8. 1992.
Foto: Felix Ruschke
800 × 600 pix
132 KiB
Na snímku jako vystřiženém z dob dávno minulých stojí 103 001-4 u depa Praha-Masarykovo ve společnosti dvojice parních lokomotiv 28. 8. 1995.
Foto: Ing. Ivo Mahel
800 × 600 pix
117 KiB
Čerstvě zrekonstruovaný stroj typu 16E2 se na Masarykově nádraží v Praze představuje široké veřejnosti už jako plně provozní akumulátorová lokomotiva 1. 9. 1995.
Foto: Jaroslav Poláček
800 × 600 pix
158 KiB
V rámci oslav 150 let dráhy Olomoucko - Pražské stojí "nová" lokomotiva 103 001-4 vystavena pod silničním nadjezdem v Praze-Masarykově 2. 9. 1995.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
134 KiB
Na tomto snímku je ještě neoznačený stroj 103 001-4 zdokumentován v depu Praha-Masarykovo při jedné ze svých prvních jízd vlastní silou - rok 1995.
Foto: Ing. Jan Studeník
800 × 600 pix
139 KiB
Nejen osud lidský sestává ze dnů dobrých a špatných. Jeden špatný den potkal také akumulačku 103 001-4, když v depu Praha-Masarykovo vyjela z haly nesprávným koncem....
Foto: Pavel Rybín
800 × 600 pix
164 KiB
Z okna bývalého St.2 stanice Praha-Masarykovo byl pořízen tento unikátní záběr stroje 103 001-4 - listopad 1997.
Foto: Radek Modráček
800 × 600 pix
143 KiB
Tento snímek, pořízený taktéž z bývalého St.2 na Masarykově nádraží, zachycuje nejen akumulačku 103 001-4, ale také čilý ruch v ještě plně funkčním depu - listopad 1997.
Foto: Radek Modráček
1024 × 710 pix
274 KiB
Ve společnosti motorových kolegyň byla 103 001-4 v Praze-Masarykově zdokumentována 26. 9. 1998.
Foto: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
143 KiB
Akumulátorová lokomotiva 103 001-4 posunovala v depu Praha-Masarykovo nádraží 16. 1. 1999.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
114 KiB
"Koloběžka" 103 001-4 zastavila u jedné z hal depa Praha-Masarykovo dne 16. 1. 1999.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
113 KiB
Na jednom ze svých stanovišť v depu Praha-Masarykovo stála 103 001-4 odstavena 13. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
122 KiB
Lokomotiva 103 001-4 pózuje před objektivem fotoaparátu na přesuvně v depu Praha-Masarykovo 29. 7. 1999.
Foto: Josef Gargula
800 × 600 pix
125 KiB
Při stejné příležitosti vznikl také tento záběr stroje 103 001-4, ale ten byl zabrán z druhé strany - 29. 7. 1999.
Foto: Josef Gargula
800 × 600 pix
145 KiB
Akumulačka 103 001-4 poctivě pracuje v depu Praha-Masarykovo 29. 12. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
139 KiB
V roli výstavního exponátu stojí 103 001-4 u nástupiště na nádraží Praha-Masarykovo 30. 9. 2000.
Foto: Ing. Ivo Mahel
800 × 600 pix
118 KiB
Po přesunu do depa v Praze-Vršovicích už lokomotiva 103 001-4 nejezdila. U točny v depu stála odstavena 24. 6. 2005.
Foto: Vojtěch Míček
800 × 600 pix
147 KiB
Čilý ruch kolem sebe smutně sleduje nevyužívaná akumulačka 103 001-4 v depu Praha-Vršovice 26. 11. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
399 KiB
Před plánovaným předáním do sbírek NTM (do depozitáře v Chomutově) stála už značně oprýskaná 103 001-4 odstavena v hale depa v Praze-Vršovicích 8. 5. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz
800 × 600 pix
167 KiB
Po celkové opravě se někdejší svitavská "elektrika" 16E2 a později vršovická "akumulačka" 103 001-4 představila v muzejním depu ČD Lužná u Rakovníka v novém nátěru a s tabulkami s označením E212.001 dne 17. 6. 2012.
Foto: Radim Říha
1200 × 800 pix
470 KiB
Po zprovoznění pro potřeby muzejního depa Českých drah byla někdejší 103 001-4, nově pak E212.001, vyfotografována u točny v Lužné u Rakovníka 10. 9. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
509 KiB
Před opravárenskou halou muzejního depa ČD v Lužné u Rakovníka byla E212.001 zastižena 20. 6. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 830 pix
454 KiB
Zobrazeno 32 z celkem 37 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.