Snímky přidané dne 13. 10. 2025

Zobrazeny výsledky 1 - 21 z 21.

Skoda_26E.jpg
Předchůdci normálněrozchodných strojů typu 26Em byly v produkci Škoda dva prototypy 26E1, dokončené na podzim 1961 pro ruské Korkino. Na snímku je jeden z nich, ještě bez konečného nátěru, na točně ve Škodovce. Za povšimnutí stojí nejen mezichladiče kompresorů umístěné na bocích a čelech kapot, ale také smyčcový boční sběrač, namontovaný vpravo vedle hlavního sběrače na společné konzole.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Mojmír Leštinský1200 × 800 pix343 KiB77 ×

26Em_prospekt1.jpg
Prospekt k odklizové lokomotivě Škoda 26Em - 1. a 4. strana.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1700 × 1200 pix798 KiB48 ×

26Em_prospekt2.jpg
Prospekt k odklizové lokomotivě Škoda 26Em - 2. a 3. strana.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1700 × 1200 pix881 KiB46 ×

26Em_pozicvykres.jpg
Výkres mazacích míst odklizové lokomotivy Škoda 26Em.
Sbírka: Rosťa Kolmačka2550 × 1000 pix923 KiB56 ×

735115d.jpg
Tandem "Pilštyků" T466.0115 a T466.0046 prováží vlak Os 24706 po trati mezi žst. Chornice a zastávkou Nectava 10. 3. 1987.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 800 pix418 KiB57 ×

735125h.jpg
Tunelem mezi Křivoklátem a Městečkem u Křivoklátu právě prováží "Pilštyk" T466.0125 průběžný nákladní vlak 20. 4. 1985.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 800 pix532 KiB58 ×

735158b.jpg
Přes přejezd v Poličce posunovala lokomotiva 735 158-8 v roce 1990.
Foto: Jiří Heráček   1200 × 780 pix363 KiB66 ×

735214c.jpg
Lokomotivy T466.0214 a T466.0013 se při plném pracovním nasazení setkaly na nádraží v Otrokovicích 8. 3. 1988.
Foto: Jaroslav Valeš   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 810 pix382 KiB43 ×

735215b.jpg
Na vjezdu do Otrokovic od Zlína byl s osobním vlakem zachycen stroj T466.0215 dne 15. 8. 1985.
Foto: Jaroslav Valeš   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 800 pix422 KiB48 ×

735215c.jpg
Krátce po uvedení do červeného nátěru se širokým žlutým pruhem byla 735 215-6 zastižena na nádraží v Otrokovicích 20. 2. 1993.
Foto: Jaroslav Valeš   1200 × 800 pix442 KiB74 ×

735203b.jpg
S vlakem Os 7912 zavítal stroj T466.0203 do Březnice v srpnu 1985.
Foto: Ing. Jaromír Bittner   1200 × 800 pix302 KiB51 ×

735234d.jpg
Na trati Chornice - Skalice nad Svitavou byl stroj T466.0234 s osobním vlakem zachycen v roce 1978.
Foto: Ladislav Kašík   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 800 pix274 KiB46 ×

735297b.jpg
Do zasněženého depa Liberec právě dorazil z tratě stroj T466.0297 za pozdního večera 26. 1. 1987.
Foto: Ladislav Budín   1200 × 800 pix323 KiB47 ×

735502f.jpg
V úseku trati u osady Čejkovka (ve stoupání z Lužné u Rakovníka do Řevničova) byl kladenský stroj T466.0502 zaznamenán 5. 10. 2025.
Foto: Tomáš Jirásek   1200 × 800 pix648 KiB50 ×

825001_e.jpg
Stav bývalého motorového vozu M260.001 ze dne 10. 3. 1985 vystihuje snímek pořízený na nádraží v Ústí nad Orlicí.
Foto: Viktor Kvarda   1200 × 800 pix357 KiB58 ×

825001_g.jpg
Stav bývalého motorového vozu M260.001 ze dne 22. 9. 1998 zachycuje snímek pořízený v prostoru depa Praha-Libeň.
Foto: Viktor Kvarda   1200 × 800 pix619 KiB46 ×

825001_f.jpg
Boční pohled na bývalý motorový vůz M260.001 byl v Lužné u Rakovníka pořízen 2. 9. 2000.
Foto: Viktor Kvarda   1200 × 800 pix672 KiB42 ×

825001_b.jpg
Silničním úsekem dnes už zrušené vlečce na brněnské výstaviště projížděl "Stříbrný šíp" M260.001 dne 30. 9. 2018.
Foto: Leoš Knecht   1200 × 800 pix395 KiB60 ×

825001_c.jpg
Po ulici Poříčí v Brně projížděl dne 30. 9. 2018 motorový vůz M260.001 při své cestě na brněnské výstaviště.
Foto: Leoš Knecht   1100 × 780 pix371 KiB52 ×

825001_d.jpg
Úsekem dnes už zaniklé vlečky brněnského výstaviště na ulici Poříčí projížděl motorový vůz M260.001 dne 6. 10. 2018.
Foto: Leoš Knecht   1200 × 730 pix441 KiB54 ×

825001_a.jpg
Na křizovatce brněnských ulic Poříčí a Nové sady bylo zaznamenáno fiktivní setkání "Stříbrného šípa" M260.001 a tramvaje KT8D5R.N2 čísla 1714 dne 6. 10. 2018.
Foto: Leoš Knecht   1280 × 560 pix325 KiB68 ×