Lokomotiva 26Em 226 se podrobuje omlazovací kůře v prostorách depa na dole Družba 30. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
459 KiB
83 ×
Na důlní dráze vedené prostorem někdejší obce Holešice (asi 7 kilometrů jihozápadně od Mostu) byla 26Em čísla 586 vyfotografována 2. 6. 1984.
Foto: Jaroslav Cempírek st.
1200 × 800 pix
376 KiB
77 ×
Čelní pohled na řídicí pult už z provozu definitivně odstavené lokomotivy 26Em čísla 226.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
439 KiB
100 ×
Ještě v plné síle byl stroj 26Em čísla 226 zastižen ve Vintířově 11. 4. 2006.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
491 KiB
71 ×
Lokomotiva 26Em čísla 226 posunuje v blízkosti budovy Odbočky Vintířov 11. 4. 2006.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
513 KiB
64 ×
Už definitivně poslední existující zástupce továrního typu Škoda 26Em, stroj čísla 226, byl spolu s lokomotivou typu 27E zachycen ve Vintířově 21. 1. 2015.
Foto: Aleš Bílek
1200 × 800 pix
474 KiB
71 ×
Dvojice odklizových lokomotiv 26Em čísel 588 a 626 asistuje při těžebních pracech na místě někdejší obce Holešice 2. 6. 1984.
Foto: Jaroslav Cempírek st.
1200 × 800 pix
485 KiB
60 ×
Stroj 26Em čísla 589 prováží soupravu výklopných vozů LH40 po trati v blízkosti někdejší obce Holešice 11. 7. 1992.
Foto: Jaroslav Cempírek st.
1200 × 770 pix
421 KiB
57 ×
Lokomotivy 26Em čísla 595 a 27E čísla 673 Mostecké uhelné se bok po boku sešly v Komořanech 11. 6. 1996.
Foto: Martin Nový
1200 × 800 pix
301 KiB
54 ×
Pohled na řídicí pult už z provozu vyřazené lokomotivy 26Em čísla 226.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
452 KiB
74 ×
Detail bočního sběrače lokomotivy 26Em čísla 226.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
418 KiB
82 ×
U budovy Odbočky Vintířov se lokomotiva 26Em čísla 227 setkala se "Čmelákem" 770 513-0 a sesterskou "odklizovkou" 27E čísla 257 dne 30. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
501 KiB
66 ×
Stroje 26Em čísel 227 a 231 se setkaly pod násypkami ve Vintířově 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
430 KiB
50 ×
Přímo pod násypkami ve Vintířově byla ještě svěží 227 vyfotografována 20. 9. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
427 KiB
61 ×
Lokomotiva 26Em čísla 228 posunuje v obslužném kolejišti dolu Družba 15. 11. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
440 KiB
50 ×
V roli pracovního vozidla "bankočety" byla 26Em čísla 228 v obslužném kolejišti dolu Družba zachycena 15. 11. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
508 KiB
55 ×
Lokomotiva 26Em čísla 228 sjíždí ve Vintířově do prostoru těžební jámy 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
393 KiB
46 ×
Lokomotiva "bankočety" číslo 228 byla z boku ve Vintířově vyfotografována 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
470 KiB
45 ×
Šachetní zátiší s lokomotivou 26Em čísla 228 bylo ve Vintířově zaznamenáno 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
556 KiB
46 ×
V obslužném kolejišti dolu Družba posunovala 26Em čísla 231 dne 30. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
356 KiB
45 ×
S loženou soupravou "Wapek" projížděla 26Em čísla 231 prostorem Odbočky Vintířov 11. 4. 2006.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
495 KiB
44 ×
Pod vintířovskými násypkami byl stroj 231 z čela vyfotografován 11. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
411 KiB
43 ×
V rámci obsluhy násypek ve Vintířově byla 26Em čísla 231 zdokumentována také 20. 9. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
409 KiB
40 ×
Sesterské lokomotivy 26Em čísel 231 a 228 (dvě z tehdy pěti posledních provozních na světě) se před depem ve Vintířově setkaly 12. 4. 2012.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 800 pix
429 KiB
39 ×
S mladšími lokomotivami typu 27E čísel 245 a 242 se 26Em čísla 231 setkala pod násypkami ve Vintířově 20. 9. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
409 KiB
49 ×
u nakládky uhlí na vintířovské násypce asistovala 26Em čísla 232 dne 22. 5. 2002.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
397 KiB
38 ×
Z opačné strany byla 26Em čísla 232 ve Vintířově vyfotografována při stejné příležitosti dne 22. 5. 2002.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
396 KiB
41 ×
Skvělý boční technický záběr lokomotivy 26Em čísla 583 byl v kolejišti Mostecké uhelné pořízen 21. 9. 1997.
Foto: Martin Nový
1200 × 800 pix
478 KiB
49 ×
Už z provozu vyřazený stroj 26Em čísla 595 stál v čele stejně postižených sesterských strojů v Třebušicích 31. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
459 KiB
60 ×
V čele kolony pětice vyřazených 26Em byla lokomotiva 605 zvěčněna v Třebušicích 31. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
404 KiB
62 ×
Už pozvolna rozebíraná 26Em čísla 621 byla v Komořanech vyfotografována 25. 4. 1999.
Foto: Martin Nový
1200 × 800 pix
423 KiB
49 ×
Ve směru od vlaku byla 26Em čísla 626 zachycena na trati v místě někdejší obce Holešice (asi 7 kilometrů jihozápadně od Mostu) dne 2. 6. 1984.
Foto: Jaroslav Cempírek st.
1200 × 800 pix
346 KiB
43 ×
Ještě provozní lokomotiva 26Em čísla 629 byla zastižena na důlní dráze dolu Jan Šverma 21. 9. 1997.
Foto: Martin Nový
1200 × 800 pix
532 KiB
43 ×
Stroj 26Em čísla 631 byl se servisním vlakem zachycen v Třebušicích 2. 11. 1997.
Foto: Jaroslav Cempírek st.
1200 × 800 pix
524 KiB
54 ×
Už vyřazená lokomotiva 26Em čísla 635 stála v "konvoji smrti" v Třebušicích odstavena 31. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
505 KiB
51 ×
V čele konvoje vyřazených odklizových lokomotiv byla 26Em čísla 636 zastižena v Třebušicích 22. 4. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
540 KiB
37 ×
Vzorně opečovávaná lokomotiva 26Em čísla 638 byla zastižena v kolejišti dolu Jan Šverma 21. 9. 1997.
Foto: Martin Nový
1200 × 800 pix
452 KiB
50 ×
Za slunečného jarního dne 22. 4. 1995 byla 26Em čísla 655 vyfotografována v Třebušicích.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
664 KiB
54 ×
Z vlaku na veřejné dráze byla 26Em čísla 606 zachycena mezi Holešicemi a Vrskmaní s vlakem kameniva pro úpravu kolejiště na dole Jan Šverma 6. 11. 1982.
Foto: Viktor Kvarda
1200 × 800 pix
292 KiB
68 ×
Ještě v továrním nátěru byla v 80. letech minulého století v Komořanech zachycena lokomotiva 26Em čísla 640.