Snímky přidané dne 8. 8. 2024

Zobrazeny výsledky 1 - 30 z 30.

103001_a.jpg
Při převozu z České Třebové do Brna byly lokomotivy 16E2 a 400.901 zachyceny na trati u Blanska v září 1979.
Foto: Jiří Heráček   1200 × 760 pix442 KiB94 ×

103001_b.jpg
Těsně po příjezdu z České Třebové byly "sbírkové předměty" 400.901 a lokomotiva 16E2 (neoficiálně E212.004) vyfotografovány v kolejišti dolního nádraží v Brně v září 1979.
Foto: Jiří Heráček   1200 × 760 pix324 KiB100 ×

103001_d.jpg
Po zprovoznění pro potřeby muzejního depa Českých drah byla někdejší 103 001-4, nově pak E212.001, vyfotografována u točny v Lužné u Rakovníka 10. 9. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix509 KiB80 ×

103001_c.jpg
Před opravárenskou halou muzejního depa ČD v Lužné u Rakovníka byla E212.001 zastižena 20. 6. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 830 pix454 KiB83 ×

103001_e.jpg
Po celkové opravě se někdejší svitavská "elektrika" 16E2 a později vršovická "akumulačka" 103 001-4 představila v muzejním depu ČD Lužná u Rakovníka v novém nátěru a s tabulkami s označením E212.001 dne 17. 6. 2012.
Foto: Radim Říha   1200 × 800 pix470 KiB71 ×

743001f.jpg
Ještě do zeleného nátěru oděný stroj 743 001-0 byl na nádraží v Kořenově zastižen 6. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala   1200 × 790 pix454 KiB42 ×

743001d.jpg
Na vlečce u obce Libunec byla s hradem Trosky v pozadí zachycena lokomotiva 743 001-0 dne 22. 9. 2018.
Foto: Petr Tausig   1200 × 800 pix409 KiB44 ×

743001e.jpg
Sesterské lokomotivy 743 001-0 a 743 002-8 zachycuje noční snímek pořízený v Liberci 24. 3. 2020.
Foto: Petr Tausig   1200 × 790 pix336 KiB37 ×

743002d.jpg
Setkání motorových legend 743 002-8 a ST44-1214 na nádraží v polském Zawidowě zachycuje snímek pořízený 1. 8. 2019.
Foto: Petr Tausig   1200 × 780 pix468 KiB44 ×

743003d.jpg
Díky účasti na zkušební jízdě se stroj 743 003-6 objevil 6. 1. 2023 nezvykle až na Hané, a to v Hulíně.
Foto: Aleš Krška   1200 × 800 pix388 KiB40 ×

743003e.jpg
V domovském SOKV České Budějovice byla vyfotografována lokomotiva 743 003-6 v rámci natáčení 111. dílu pořadu POZOR VLAK dne 21. 7. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix422 KiB38 ×

743003f.jpg
Z opačné strany pořízený technický záběr lokomotivy 743 003-6 vznikl v SOKV České Budějovice taktéž 21. 7. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 730 pix448 KiB39 ×

743005b.jpg
Zánovní lokomotivy 743 005-1 a 743 004-4 se v depu Liberec sešly 13. 5. 1990.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 800 pix414 KiB61 ×

743005a.jpg
Velmi daleko od svého domovského působiště, až na nákladovém nádraží v Přerově, byla 743 005-1 s čerstvě opravenou 242 239-2 zaznamenána 29. 2. 2024.
Foto: Aleš Krška   1200 × 800 pix481 KiB51 ×

743007c.jpg
Jiný záběr stroje 743 007-7 byl v rámci oslav „30 let lokomotiv řady 743“ pořízen na cestě do Smržovky 5. 8. 2018.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix582 KiB45 ×

743007g.jpg
Zimní atmosféru na nádraží v Kořenově s lokomotivou 743 007-7 vystihuje snímek pořízený 24. 1. 2022.
Foto: Petr Tausig   1200 × 800 pix303 KiB39 ×

743008d.jpg
Trojice reprezentativních strojů 743 008-5, 743 002-8 a 743 010-1 se sešla na nádraží v Liberci 6. 9. 2022.
Foto: Petr Tausig   1200 × 790 pix384 KiB41 ×

743010g.jpg
Poslední vyrobená lokomotiva řady, 743 010-1 (ještě se starým označením T466.3010 uvedeným na kabině), byla zdokumentována na nádraží v Kořenově 23. 5. 1988.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 790 pix483 KiB59 ×

743010f.jpg
Do stanice Košťálov zavítala 743 010-1 s manipulačním vlakem 10. 9. 2018.
Foto: Petr Tausig   1200 × 770 pix402 KiB48 ×

743003_kabi3.jpg
Hlavní řídicí pult lokomotivy 743 003-6 v jeho stavu ze dne 21. 7. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix383 KiB52 ×

743003_kabi4.jpg
Přepínač volby řídicího stanoviště a režimu jízdy v kabině lokomotivy 743 003-6.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix273 KiB45 ×

743003_kabi1.jpg
Opravené řídicí stanoviště lokomotivy 743 003-6 v jeho podobě ze dne 6. 1. 2023.
Foto: Aleš Krška   1200 × 900 pix350 KiB53 ×

743003_kabi2.jpg
Jističe a ampérmetry pod skříní elektrického rozvaděče lokomotivy 743 003-6.
Foto: Aleš Krška   1200 × 940 pix298 KiB41 ×

743003podvozek.jpg
Detailní pohled na podvozek lokomotivy 743 003-6 s písečníky umístěnými na koncích podvozkového rámu.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 730 pix352 KiB40 ×

743003nadrz.jpg
Pohled na naftovou nádrž lokomotivy 743 003-6 se zakomponovanou bateriovou skříní.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 830 pix380 KiB39 ×

743007_kabi1.jpg
Hlavní řídicí pult lokomotivy 743 007-7.
Foto: Petr Tausig   1200 × 850 pix385 KiB45 ×

748535j.jpg
Už ve službách soukromého dopravce Railway Capital a.s. jezdící 748 535-2 byla na nádraží v Batelově zastižena 29. 1. 2020.
Foto: Ladislav Budín   1200 × 800 pix398 KiB72 ×

748536j.jpg
S vlakem Pn 55518 byl "Rumun" 748 536-0 zastižen v traťovém úseku Zajíčkov - Dobrá Voda u Pelhřimova 6. 11. 2020.
Foto: Ladislav Budín   1200 × 760 pix474 KiB59 ×

748536k.jpg
V čele vlaku Pn 54306 projížděl stroj 748 536-0 traťovým úsekem Nová Buková - Hříběcí 23. 7. 2021.
Foto: Ladislav Budín   1200 × 820 pix547 KiB60 ×

748536l.jpg
S jednou ze zimních přeprav dřeva, tj. vlakem číslo Pn 54941, byla lokomotiva 748 536-0 zastižena u zastávky Hříběcí 1. 12. 2021.
Foto: Ladislav Budín   1200 × 800 pix563 KiB68 ×