Snímky přidané dne 30. 10. 2023

Zobrazeny výsledky 1 - 32 z 32.

184503m.jpg
U zastávky Opočínek byla 184 503-1 s dvojicí lokomotiv řady 741.7 zachycena při návratu prázdných vozů z hodonínské elektrárny zpět do Tušimic 24. 9. 2023.
Foto: Jakub Jirásek   1200 × 800 pix443 KiB225 ×

710086a.jpg
"Rosnička" 710 086-0 posunovala na nádraží v Hradci Králové 3. 4. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 750 pix443 KiB175 ×

710800c.jpg
Na nádraží v Kolíně byla 710 800-4 při posunu zachycena 23. 11. 1998.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 810 pix343 KiB258 ×

710807a.jpg
Ve stanici Zohor byla lokomotiva T334.0807 ŽSR (oficiálně 710 643-8) zastižena při posunu 7. 11. 1994.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 820 pix468 KiB211 ×

720013e.jpg
"Hektor" 720 013-2 společnosti ŽOS Vrútky byl přímo ve Vrútkách zachycen 22. 10. 2021.
Foto: Marián Jaseňák   1200 × 780 pix437 KiB241 ×

720013f.jpg
Na stejném místě, tedy v areálu ŽOS Vrútky byl při stejné příležitosti pořízen také tento záběr stroje 720 013-2 dne 22. 10. 2021 .
Foto: Marián Jaseňák   1200 × 800 pix469 KiB227 ×

725295e.jpg
V čele soupravy izotermických vozů jede T444.0295 z vlečky MATTONI do Vojkovic nad Ohří 11. 1. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 780 pix392 KiB221 ×

726002c.jpg
"Karkulka" 726 002-9 posunovala ve svém obvyklém působišti na nádraží ve Vsetíně dne 1. 3. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 820 pix454 KiB722 ×

726001e.jpg
Technický boční záběr prototypu T444.101 byl na tehdy nově otevřeném ŽZO Cerhenice pořízen prosinci 1964.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1200 × 760 pix354 KiB298 ×

742028a.jpg
"Buchar" 742 028-4 rozjíždí osobní vlak ve Veřovicích, zatímco na vedlejší koleji postává se svým vlakem brněnský stroj 754 041-2 v červnu 2003.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 780 pix460 KiB534 ×

742058a.jpg
Traťovým úsekem Hovorčovice - Praha-Čakovice projížděla 742 058-1 s manipulačním vlakem 15. 6. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 780 pix546 KiB551 ×

742225a.jpg
Tandem lokomotiv 742 225-6 a 742 130-8 prováží svůj vlak úsekem Mimoň - Zákupy-Božíkov 3. 9. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 750 pix445 KiB399 ×

742239a.jpg
Před bývalou osobní zastávkou ve Vrdech byla 742 239-7 s vlečkovým vlakem ze Skovic vyfotografována 18. 6. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 810 pix573 KiB456 ×

742529a.jpg
Traťovým úsekem Velký Valtinov - Brniště provážely stroje 742 529-1 a 740 721-6 vlak ložený dřevem 3. 9. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 780 pix522 KiB504 ×

742070b.jpg
Obvyklá souprava vlaku Sp 1965 Děčín hl. n. - Mikulášovice dol. n. v čele s lokomotivou 742 070-6 projížděla traťovým úsekem Kytlice - Jedlová 7. 8. 2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 770 pix568 KiB208 ×

742083a.jpg
S vlakem Mn 85012 Neratovice - Praha-Libeň byla 742 083-9 vyfotografována v traťovém úseku Praha-Satalice - Odb. Skály 28. 4. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 820 pix697 KiB224 ×

742188b.jpg
V čele Mn 85461 Velvary - Kralupy nad Vltavou byl 17. 8. 2022 zachycen stroj 742 188-6 v traťovém úseku Velká Bučina - Olovnice zast.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix492 KiB224 ×

742362a.jpg
S vlakem Pn 48511 Rakovník - Lenzing projížděly lokomotivy 742 362-7 a 704 006-6 traťovým úsekem Praha-Dejvice - Praha-Bubny dne 16. 9. 2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 750 pix509 KiB211 ×

742372a.jpg
V čele Mn 85111 Praha-Libeň - Praha-Zahradní Město byl stroj 742 372-6 zachycen na mostě mezi Prahou-Libní a Malešicemi 2. 3. 2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix533 KiB197 ×

753301a.jpg
Poslední pravidelně provozovaný mohykán řady 753 v ČR, stroj 753 301-1, byl s nákladem dřeva vyfotografován nedaleko zastávky Kytlice 11. 5. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 770 pix581 KiB442 ×

753109b.jpg
Nedaleko slovenské Dubové byl zachycen stroj 753 109-8 s manipulačním vlakem v dubnu 2005.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 800 pix417 KiB435 ×

753087d.jpg
V čele skupiny tří ještě plně provozních "Trojek" byla 753 087-6 zdokumentována v prostoru depa Liberec v červenci 2001.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 830 pix605 KiB247 ×

753168c.jpg
Po boku "Pomeranče" T678.0005 byl pod zvolenským hradem vyfotografován "Brejlovec" 753 168-4 dne 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 790 pix461 KiB240 ×

754055b.jpg
Lokomotiva 754 055-2 byla v 90. letech známá svým atypickým modrým nátěrem. V tomto nátěru byla při chvilce odpočinku vyfotografována v depu Zvolen 1. 3. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 780 pix449 KiB502 ×

755901o.jpg
Stav prototypu 755 001-5 v roce 2016 dokládá snímek pořízený ve Vrútkách 1. 5. 2016.
Foto: Marián Jaseňák   1200 × 800 pix354 KiB538 ×

771037b.jpg
Na "čerpačce" v tehdejší provozní jednotce Všetaty byl místní stroj 771 037-9 zdokumentován 4. 6. 2001.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 780 pix324 KiB204 ×

771040c.jpg
Nezvykle v čele osobního vlaku byla lokomotiva T669.1040 zdokumentována ve stanici Roztoky u Prahy - rok 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 790 pix420 KiB200 ×

771040d.jpg
Patrně při stejné příležitosti vznikla v roce 1982 také tako fotografie "Čmeláka" T669.1040 v Kralupech nad Vltavou.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 770 pix450 KiB203 ×

771040e.jpg
Se stejným vlakem se T669.1040 připravuje k cestě z Masarykova nádraží v Praze ve směru na Ústí nad Labem - rok 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 790 pix367 KiB195 ×

771122c.jpg
V depu ve Všetatech odpočíval mezi výkony stroj 771 122-9 dne 4. 6. 2001.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 770 pix295 KiB192 ×

860001d.jpg
V ŽOS Šumperk opravený, ale prozatím neprovozní motorový vůz 860 001-7 předvádí svůj nový barevný kabátek na výstavě v Břeclavi 24. 6. 1989.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1200 × 750 pix282 KiB901 ×

860002MVa.jpg
"Chrochtadlo" M475.0002 čekalo s měřicím vozem v Ostravě na Svinově na další den měřících jízd 5. 10. 1993.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1200 × 800 pix412 KiB584 ×