Snímky přidané dne 2. 4. 2023

Zobrazeny výsledky 1 - 25 z 25.

110003a.jpg
Manipulační vlak do Nezamyslic rozjížděla dne 15. 10. 2008 v Kojetíně barevně (v té době) nezaměnitelná lokomotiva 110 003-1 Kojetín.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix387 KiB228 ×

110006a.jpg
"Žehlička" 110 006-4 posunovala na kolejích vedle spádoviště v Pardubicích 23. 5. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix513 KiB229 ×

110009a.jpg
Lokomotiva 110 009-8 byla zastižena při posunu ve Lhotce nad Bečvou květen 2002.
Foto: Aleš Soška   1200 × 790 pix501 KiB214 ×

110016a.jpg
Bílými proužky decentně ozdobená E458.0016 posunovala v Hradci Králové 13. 5. 1986.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix352 KiB257 ×

110017a.jpg
Na pražské 5. záloze sloužící "Žehlička" E458.0017 byla v žst. Praha hl.n. zdokumentována 23. 3. 1981.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix361 KiB242 ×

110022f.jpg
S už demontovanou výstrojí pro posun za využití proměnného napětí na valašskomeziříčském spádovišti byla 110 022-1 ve Valašském Meziříčí při běžném posunu zachycena 2. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix468 KiB203 ×

110002f.jpg
Bohužel pouze raritou zůstalo úsporné dálkové řízení lokomotiv E458.0 (na snímku E458.0002 v roce 1971) na pomocnou trolejí vybaveném svážném pahrbku ve Valašském Meziříčí. Systém umožňoval přímé napájení do série zapojených trakčních motorů lokomotivy z externího zdroje stejnosměrného napětí proměnné velikosti (tedy stejně, jako se před érou digitalizace ovládaly elektrické modelové vláčky).
Foto: Evžen Stříbrnský   Sbírka: Jan Novotný1024 × 680 pix210 KiB477 ×

110002e.jpg
Také tento obrázek dálkově ovládané E458.0002 pochází ze svážné koleje ve Valašském Meziříčí, pořízen byl 13. 10. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1200 × 880 pix441 KiB447 ×

110002d.jpg
Snímek tehdy ještě trojicí sběračů proudu na střeše kabiny vybavené E458.0002 byl pořízen taktéž na spádovištní koleji ve Valašském Meziříčí v roce 1971.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Ing. Jiří Adamovský600 × 800 pix132 KiB448 ×

110022b.jpg
Při prostoji mezi výkony na spádovištní koleji ve Valašském Meziříčí byla "dvousběračová" 110 022-1 vyfotografována 21. 6. 1997.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix439 KiB436 ×

EM475003o.jpg
Cenný barevný snímek ze strojírenského veletrhu Brně vznikl taktéž v září 1960.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Vagonářské muzeum Studénka1200 × 770 pix255 KiB1798 ×

EM4750grafickynavrh.jpg
Pro VÚDÚT zpracoval výtvarník František Kardaus grafický návrh podoby připravované elektrické jednotky EM475.0.
Sbírka: Ing. Robert Mara1200 × 800 pix259 KiB521 ×

730003c.jpg
Mezi poli v traťovém úseku Velké Opatovice - Chornice byl s vlakem Mn 82300 zachycen stroj 730 003-1 dne 11. 4. 2007.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 780 pix375 KiB429 ×

730003d.jpg
Stejný vlak se stejnou lokomotivou byl vyfotografován také přímo ve stanici Velké Opatovice 11. 4. 2007.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 780 pix467 KiB419 ×

730006d.jpg
"Ponorka" 730 006-4 čeká v České Třebové se spojem Os 24733 na povolení k odjezdu směr Chornice 24. 3. 2006.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 800 pix453 KiB333 ×

730007d.jpg
Dvojice strojů 730 007-2 a 730 003-1 zapózovala před objektivem fotoaparátu 17. 4. 2007 v Moravské Třebové s vlakem Mn 82300.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 760 pix368 KiB320 ×

730017a.jpg
V čele nehodového vlaku DKV Česká Třebová projíždí 730 017-1 po trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí 2. 3. 2006.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 780 pix389 KiB413 ×

730017b.jpg
Pár okamžiků poté už 730 017-1 asistovala při nakolejování stroje 731 056-8 v Lanškrouně 2. 3. 2006.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 790 pix386 KiB399 ×

730017f.jpg
Čerstvě v kladenských dílnách IDS LocoCare s.r.o. opravená 730 017-1, už patřící společnosti Východočeská dráha s.r.o., byla v rámci jedné ze svých cest vyfotografována na nádraží v Pečkách 27. 2. 2023.
Foto: Anna Kolmačková   1200 × 770 pix415 KiB196 ×

802001typak.jpg
Typový výkres motorového vozu 802 001-8 se podařilo zajistit pouze formou fotografie, přesto jde o cenný artefakt zachycující mj. uspořádání interiéru vozidla.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1400 × 680 pix384 KiB315 ×

802001kabi1.jpg
Pohled do kabiny motorového vozu 802 001-8 .
Foto: Vladimír Beneš   1200 × 790 pix361 KiB249 ×

802001kabi2.jpg
Detail řídicího pultu v kabině motorového vozu 802 001-8.
Foto: Vladimír Beneš   1200 × 810 pix420 KiB249 ×

802001i.jpg
Barevný záběr motorového vozu 802 001-8 z jedné z kusých kolejí depa Brno dolní pochází z 7. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix352 KiB281 ×

802001h.jpg
V kolejišti depa Brno dolní byl "dílenský Hurvínek" 802 001-8 vyfotografován v dubnu 1994.
Foto: Ing. Alan Butschek   1200 × 770 pix326 KiB287 ×

802001g.jpg
Unikátní dílenský motorový vůz 802 001-8 se v rámci oslav 120 let železnice v Chotěboři představil na výstavě vozidel uspořádané na vlečce do Bílku 25. 5. 1991.
Foto: Vladimír Beneš   1200 × 810 pix335 KiB351 ×