Snímky přidané dne 13. 9. 2022

Zobrazeny výsledky 1 - 11 z 11.

SU101a.jpg
"Malý krokodýl" čísla 101 byl v místě počátku souběhu úzkorozchodné důlní dráhy s normálněrozchodnou veřejnou sítí u Sokolova vyfotografován 4. 2. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix387 KiB610 ×

SU010a.jpg
Lokomotiva čísla 010 sune soupravu loženou skrývkou kolejištěm lomu Marie 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman   1200 × 800 pix475 KiB587 ×

SU101b.jpg
Čerstvě zgenerálkovaný stroj č. 101 byl se soupravou vozů LH zastižen v prostoru lomu Medard 17. 10. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman   1200 × 800 pix423 KiB507 ×

SU103a.jpg
S už naloženým vlakem byla lokomotiva 103 zdokumentována v prostoru lomu Marie 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman   1200 × 800 pix479 KiB412 ×

SU103b.jpg
Stroj čísla 103 asistuje na lomu Marie při nakládce uhlí 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman   1200 × 800 pix501 KiB425 ×

SU109g.jpg
Za březnové chumelenice provážela lokomotiva 109 prázdnou soupravu Svatavou 16. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix479 KiB314 ×

SU111c.jpg
Další cenný snímek zachycující stroj č. 111 ve stavu krátce po dodání z výrobního závodu.
Foto: tovární snímek   Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.1200 × 780 pix337 KiB394 ×

SU112a.jpg
V těžební jámě lomu Medard-Libík byla vyfotografována lokomotiva 112 dne 14. 6. 1996.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 800 pix485 KiB408 ×

SU127a.jpg
Hned čtveřici činných lokomotiv 17E čísel (zleva) 001, 117, 127 a 305 se podařilo autorovi snímku zachytit v dopravně M7 mezi doly Marie a Medard na Svatavě 19. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman   1200 × 800 pix429 KiB389 ×

SU140a.jpg
Tovární snímek SMZ Dubnica zachycuje lokomotivu 140 HDBS ve stavu těsně po vyrobení.
Foto: tovární snímek   Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.1200 × 830 pix386 KiB365 ×

SU143d.jpg
Rozpracovaným kolejištěm lomu Medard prováží stroj 143 vlak ložený uhlím 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman   1200 × 800 pix403 KiB333 ×