Prototypové lokomotivy 704 002-5 a 704 001-7 byly společně v čele manipulačního vlaku na trati Pečky - Bošice zachyceny 14. 8. 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
617 KiB
559 ×
Lokomotivy 704 001-7 a 704 002-5 prováží manipulační vlak po trati mezi zastávkami Chroustov a Vrbčany na trati Pečky - Bošice 14. 8. 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
536 KiB
517 ×
"Lega" T238.0022 a T238.0021 (tato spojena do násobného řízení) a 704 005-8 se na spádovišti v Olomouci setkala 8. 12. 1992.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
352 KiB
50 ×
Velmi zachovalá T203.0503 byla na vlečce firmy Profil s.r.o. ve slovenských Príbovcích vyfotografována 21. 3. 2025.
Foto: Peter Rendek
1200 × 800 pix
453 KiB
59 ×
Lokomotiva T203.0503 vlečky Profil s.r.o. (napojené ze žst. Príbovce-Rakovo) byla v Príbovcích z boku zachycena 21. 3. 2025.
Foto: Peter Rendek
1200 × 800 pix
435 KiB
52 ×
Setkání lokomotiv 718 501-0 a 731 044-4 na spádovišti v Olomouci vystihuje snímek pořízený na noční směně 15. 10. 1992.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
368 KiB
673 ×
Bezpečnostním pláštěm proti účinkům sálavého tepla v hutích pokrytá T419.0501 byla v kolejišti domovské Nové huti v Ostravě zachycena 6. 8. 1992.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
407 KiB
50 ×
Jediným exportním strojem řady T457.0 byl T457-J-001 dodaný do Jugoslávie. Zde je zachycen ještě ve výrobním závodě v březnu 1988.
Foto: tovární snímek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 800 pix
389 KiB
2224 ×
Před zrušením zachráněný prototyp 730 002-3 byl se zvláštním vlakem na Výlov Hradeckého rybníka zachycen za Uhřičicemi cestou do Tovačova 20. 10. 2019.
Foto: Michal Boček
1200 × 800 pix
553 KiB
545 ×
Prototyp 730 002-3 vytahuje z vlečky podniku TOPOS (tehdy už GOLDBECK) Tovačov historický "Rybák" dne 20. 10. 2019.
Foto: Michal Boček
1200 × 800 pix
458 KiB
572 ×
Lokomotiva 730 625-1 byla zastižena mezi výkony na nádraží v Hulíně 19. 8. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
414 KiB
404 ×
Jiný záběr lokomotivy T457-J-001 pro Jugoslávii vznikl v kolejišti pražské továrny ČKD taktéž v březnu 1988.
Foto: tovární snímek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 800 pix
320 KiB
57 ×
Dne 17. 8. 2019 zasáhla "Ponorka" 730 639-2 společnosti Moravská železniční do vozby spojů Hanáckého léta na kolejích na trati Tovačov - Kojetín - Kroměříž. S jedním z těchto spojů se právě blíží od Tovačova do Lobodic.
Foto: Michal Boček
1200 × 800 pix
531 KiB
31 ×
Nablýskaná 730 639-2 objíždí svůj vůz na nádraží v Tovačově 31. 8. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
425 KiB
26 ×
Na hlavním nádraží v Olomouci stála 730 635-0 odstavena mezi provozními výkony 19. 5. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
441 KiB
26 ×
V rámci obsluhy ústecké Spolchemie posunoval stroj 730 612-9 v kolejišti stanice Ústí nad Labem západ 22. 7. 2020.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
432 KiB
28 ×
V novém nátěru po provedené dílenské opravě se 730 015-5 ČD Carga představuje na nákladovém nádraží v Chomutově na snímku z 10. 9. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
437 KiB
27 ×
Před odprodáním společnosti TRAK Rail, s.r.o. byla dlouhodobě neprovozní 730 012-2 zastižena u točny v SOKV Ostrava 10. 9. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
418 KiB
30 ×
V koloně nadbytečných lokomotiv ČD Carga stála 730 011-4 odstavena před depem v Břeclavi 28. 2. 2017.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
327 KiB
27 ×
"Kanárek" 730 002-3 zastavil na zastávce Uhřičice obec s jedním ze zvláštních vlaků z Tovačova do Kojetína 20. 10. 2019.
Foto: Michal Boček
1200 × 800 pix
504 KiB
25 ×
V čele zvláštního vlaku z Tovačova do Kojetína, vypraveného v rámci konání tradičního Výlovu Hradeckého rybníka dne 20. 10. 2019, přijíždí stroj 730 002-3 do Uhřičic.
Foto: Michal Boček
1200 × 800 pix
487 KiB
24 ×
S výlovovým zvláštním vlakem z Tovačova přijížděl "Kanárek" 730 002-3 Ing. Jiřího Kotase do Kojetína 20. 10. 2019.