Snímky přidané dne 28.5.2023

Zobrazeny výsledky 1 - 34 z 34.

110usporadani.jpg
Schéma rozmístění jednotlivých agregátů pod kapotami a na střeše kabiny lokomotivy ř. 110 (ex E458.0) od Adama Kotase.
Sbírka: Adam Kotas1000 × 550 pix230 KiB244 ×

110118c.jpg
Ještě za svého nedlouhého působení v jižních Čechách byla 110 118-7 zastižena s osobním vlakem v Táboře - rok 1998.
Foto: Ing. František Bartoš   1200 × 800 pix421 KiB193 ×

110147b.jpg
V čele Mn 88602 byla dočasně na poloviční napětí jezdící 110 147-6 zachycena u Čertovy stěny 9.3.1998.
Foto: Martin Boháč   1200 × 810 pix498 KiB168 ×

110205b.jpg
Lokomotivy 110 205-2 a 111 002-2 stály v Praze na Masarykově nádraží odstaveny mezi výkony 7.5.2005.
Foto: David Prause   1200 × 800 pix472 KiB155 ×

110206a.jpg
V prostorách depa Praha-Vršovice stála 110 206-0 (ex 113 006-1) odstavena 6.4.2006.
Foto: David Prause   1200 × 790 pix443 KiB169 ×

110052a.jpg
Na závěsu výlukových náležitostí pro ostrovní provoz osobních vlaků mezi Nezamyslicemi a Kojetínem byla 110 052-8 v Kojetíně vyfotografována 14.5.2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix486 KiB86 ×

110052c.jpg
Činná 110 052-8 byla v Březně u Chomutova zastižena 20.5.2000.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix432 KiB84 ×

110002g.jpg
Už téměř na konci své existence byla 110 002-3 zdokumentována v depu Spišská Nová Ves 15.9.2006.
Foto: Martin Třískala   1200 × 780 pix475 KiB207 ×

110003d.jpg
Ještě v tmavočerveném nátěru byla 110 003-1 zastižena při posunu v Nymburce 5.5.1995.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 790 pix347 KiB122 ×

110005a.jpg
Ještě stále jako E458.0005 označená "pětka" byla v Březně u Chomutova vyfotografována 12.4.1999.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 810 pix382 KiB103 ×

110007d.jpg
Při chvilce stání mezi úkony posunu vznikl v České Třebové snímek stroje 110 007-2 dne 29.8.2002.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 800 pix440 KiB94 ×

110007b.jpg
Manipulační vlak z Olomouce přiváží 110 007-2 do Přerova 26.8.2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix552 KiB112 ×

110008b.jpg
Stroj 110 008-0 byl během přestávky při posunu v žst. Plaveč vyfotografován 28.2.2008.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 800 pix603 KiB85 ×

110008c.jpg
Lokomotiva 110 008-0 vyčkává 25.9.2001 v polské stanici Krynica na čas svého odjezdu s mezinárodním "vlakem" Os 8755 do Plavče.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 830 pix431 KiB119 ×

110010a.jpg
Už notně omšelá 110 010-6 posunovala na nádraží v Košicích 18.7.2019.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 790 pix365 KiB85 ×

110011a.jpg
Lokomotiva 110 011-4 stála mezi výkony odstavena v žst. Margecany dne 14.8.2010.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 770 pix488 KiB92 ×

110021b.jpg
Krátce po dokončení dílenské opravy byla 110 021-3 ještě v hale ŽOS Vrútky zdokumentována v roce 1993.
Foto: Ing. Richard Halfar   1200 × 800 pix444 KiB155 ×

110021d.jpg
S poštovní "raketou" byla E458.0021 zastižena v České Třebové 22.2.1979.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 840 pix457 KiB113 ×

110030c.jpg
Po dílenské opravě nově natřená 110 030-4 stála odstavena v depu Hradec Králové 17.12.1999.
Foto: Martin Třískala   1200 × 790 pix414 KiB122 ×

110032c.jpg
"Žehličky" 110 032-0 a 111 002-4 se bok po boku setkaly na nádraží Praha-Vysočany 10.5.1993.
Foto: Václav Vyskočil   1200 × 790 pix351 KiB112 ×

110031a.jpg
Patřičně dobově ozdobená E458.0031 posunovala na nádraží v Hradci Králové 16.5.1980.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 800 pix465 KiB87 ×

110042a.jpg
Setkání činných lokomotiv 110 042-9 a 110 025-4 zachycuje snímek pořízený v Žilině v 1.7.2002.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 760 pix504 KiB91 ×

110044a.jpg
V prostorách depa v Přerově byla 110 044-5 vyfotografována v 1.9.2001.
Foto: Aleš Soška   1200 × 820 pix467 KiB91 ×

110047b.jpg
Už jen na potupnou likvidaci čekající 110 047-8 (ex 110 147-6) byla v depu v Olomouci zvěčněna 11.1.2010.
Foto: Martin Třískala   1200 × 820 pix335 KiB89 ×

110047c.jpg
Dne 16.9.1990 byla svým pozdějším působením na trati Tábor - Bechyně známá 110 047-8 zastižena při posunu v Chocni.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 810 pix507 KiB86 ×

110048e.jpg
Při posunu na severním zhlaví stanice Přerov byla 110 048-6 zachycena přímo pod stavědlem St 1 dne 21.9.1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 780 pix425 KiB105 ×

110039d.jpg
Setkání elektrických legend E458.0039 a 121 014-1 zaznamenal autor snímku v Žatci dne 15.5.1998.
Foto: Martin Boháč   1200 × 790 pix521 KiB108 ×

110037b.jpg
Lokomotiva E458.0037 posunovala se soupravou osobních vozů v Chomutově 22.6.1992.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 760 pix441 KiB91 ×

110038a.jpg
Na širé trati na okraji Mostu byla E458.0038 v čele Mn vlaku zachycena 23.7.1983.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 810 pix402 KiB115 ×

E489_0.jpg
V příručce Jednofázová elektrická lokomotiva řady E489.0 (písmeno "E" v označení není překlep), vydané Ústředním domem dopravní a spojové techniky v Praze v roce 1964, byl otištěn mimo jiné i výkres prapůvodního návrhu řešení bočnice pozdějších lokomotiv S489.0.
Sbírka: Ing. Martin Hejl800 × 1130 pix304 KiB179 ×

735013b.jpg
Mezi všední výkony břeclavských "Pilštyků" patřila vozba manipulačních vlaků na čejčských lokálkách. Po návratu s jedním z těchto vlaků byla 735 013-5 zachycena ve stanici Zaječí v roce 1997.
Foto: Bohdan Ociepka   1200 × 790 pix431 KiB456 ×

735029c.jpg
Stroj 735 029-1 na přípřeži vlakové lokomotivy 753 016-5 v čele uceleného vlaku přepravujícího sklářský písek v pronajatých vozech společnosti NACCO projíždí traťovým úsekem Libuň – Rovensko p. Troskami 20.4.1999.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 800 pix437 KiB366 ×

735103a.jpg
Karlovarská perla T466.0103 zastavila s osobním vlakem v zasněžené stanici Pernink 16.1.1993.
Foto: Jiří Rubín   1200 × 820 pix508 KiB463 ×

735222a.jpg
"Pilštyk" 735 222-2 byl 27.8.1997 zachycen na posunu v žst. Zdice.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 820 pix337 KiB405 ×