Stroj 90E 001 byl při zkouškách přímo na zkušební koleji velkého okruhu na ŽZO Cerhenice vyfotografován 21. 8. 1997.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
415 KiB
329 ×
Jeden z nemnoha snímků provozní 114 503-6 byl na vlečce elektrárny v Prunéřově pořízen v červnu 2002.
Foto: Ivo Valent
1200 × 800 pix
342 KiB
331 ×
Posunovadla PZ 114 001 a PZ 114 002 se kvůli ladění zaměstnanci výrobce CZ LOKO a.s. setkala na koleji v depu SD-KD v Tušimicích 16. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 810 pix
415 KiB
384 ×
Během odstavení v Berouně mezi zkouškami po vyrobení byla 90E 001 zdokumentována 16. 3. 1997.
Foto: Karel Kalina
1200 × 800 pix
373 KiB
358 ×
V hale dynamické zkušebny na ŽZO Cerhenice se 90E 001 podrobovala vývazu podvozku v květnu 1997.
Foto: Ing. Libor Řezáč
1200 × 810 pix
382 KiB
287 ×
V kolejišti depa SD-KD v Tušimicích byla ještě "živá" 114 503-6 zachycena 6. 2. 2003.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
304 KiB
279 ×
Už značně nekompletní stroje 114 504-4 a 114 503-6 stály v Tušimicích odstavemy 27. 12. 2020.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
437 KiB
469 ×
Posunovadlo PZ 114 002 bylo vyfotografováno v depu SD-KD v Tušimicích 16. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
359 KiB
318 ×
Detailní pohled na podvozek lokomotivy 114 502-8.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
404 KiB
323 ×
Na koleji 4a (tj. kusé koleji, kterou končí zkušební trať malého okruhu) stála 90E 001 odstavena v areálu ŽZO Cerhenice 2. 12. 1998.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
321 KiB
323 ×
Ještě s tabulkami s označením 90E 002 se druhá z vyrobených "Žehliček" pro DNT prezentovala na MSV v Brně v září 1996.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 790 pix
417 KiB
323 ×
Jiný pohled na stroj 114 503-6 vznikl při obsluze elektrárny Prunéřov taktéž v červnu 2002.
Foto: Ivo Valent
1200 × 800 pix
378 KiB
240 ×
Už natrvalo odstavené stroje 114 503-6 a 114 504-4 byly v kolejišti plzeňské škodovky zdokumentovány 15. 5. 2008.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
380 KiB
274 ×
Pohled na už neprovozovanou "Žehličku" 114 504-4 byl v Tušimicích pořízen 20. 5. 2020.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 810 pix
422 KiB
278 ×
S odklopeným "kšiltem" střechy kabiny stála 114 504-4 odstavena v kolejišti lokomotivky ŠKODA Plzeň dne 15. 5. 2008.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
375 KiB
358 ×
Obě posunovadla PZ 114 001 a PZ 114 002 byla společně v Tušimicích vyfotografována 16. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
509 KiB
296 ×
Tento záběr posunovadel PZ 114 001 a PZ 114 002, pořízený v Tušimicích dne 16. 6. 2016, poodhaluje podstatu jejich technického řešení.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
366 KiB
312 ×
Boční pohled na posunovadlo PZ 114 001 s otevřenými dvířky motorové kapoty - Tušimice dne 16. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
373 KiB
360 ×
Pohled z druhé strany na posunovadlo PZ 114 002 byl taktéž v Tušimicích pořízen 16. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
392 KiB
307 ×
Při posunu s uhlím loženou soupravou byla 114 503-6 v Prunéřově zdokumentována v červnu 2002.
Foto: Ivo Valent
1200 × 800 pix
387 KiB
245 ×
"Žehličky" 114 504-4 a 114 503-6 stály společně v Tušimicích odstaveny 20. 5. 2020.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 800 pix
364 KiB
274 ×
Pohled do kabiny lokomotivy 90E 002 pořízený na MSV v Brně v září 1996.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
399 KiB
408 ×
Pohled do kabiny lokomotivy 114 502-8 pořízený při jejím všedním provozním nasazení dne 12. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 830 pix
429 KiB
370 ×
Výrobní štítek lokomotivy 114 502-8.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
237 KiB
239 ×
Za časného rána dne 2. 12. 1998 se 90E 001 připravovala na ŽZO Cerhenice k další etapě zkoušek.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
346 KiB
306 ×
Z opačné strany byla 90E 001 v Berouně zachycena při stejné příležitosti dne 16. 3. 1997.
Foto: Karel Kalina
1024 × 760 pix
341 KiB
308 ×
Už poněkud vybledlá 114 501-0 stála za halou depa DNT v Tušimicích odstavena 6. 8. 2009.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
399 KiB
286 ×
Do korporátních barev SD-KD oděné stroje 114 501-0 a 184 502-3 se v kolejišti prunéřovské elektrárny setkaly 6. 2. 2011.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
391 KiB
261 ×
Bližší pohled na opravenou a nově natřenou lokomotivu 114 501-0 byl v Prunéřově pořízen 6. 2. 2011.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
383 KiB
263 ×
Při své všední službě na posunu ve vlečkovém areálu prunéřovské elektrárny byla 114 501-0 zdokumentována také 14. 4. 2012.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
363 KiB
229 ×
Na širé trati důlní dráhy SD-KD u Kadaně byl tandem strojů 114 501-0 a 114 502-8 v čele soupravy ložené uhlím zachycen 14. 4. 2014.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
379 KiB
274 ×
Na nádraží v Březně u Chomutova byla dvojice "Žehliček" 114 501-0 a 114 502-8 vyfotografována 15. 4. 2014.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 820 pix
363 KiB
250 ×
Při posunu v Březně u Chomutova vznikl dne 15. 4. 2014 snímek jediných (a posledních) tehdy provozních zástupců řady 114, strojů 114 501-0 a 114 502-8.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
454 KiB
309 ×
Při své poslední sérii zkoušek byly 114 501-0 a 114 502-8 společně zdokumentovány na ŽZO Cerhenice 28. 3. 2001.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
320 KiB
259 ×
Dne 9. 10. 1996 byl prototyp 90E 002 k vidění dokonce až ve Vrútkách.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
368 KiB
232 ×
Během zkoušek na ŽZO Cerhenice byla 114 502-8 na koleji 3a u napájecí stanice vyfotografována 27. 9. 2000.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
424 KiB
229 ×
V hale lokomotivky Škoda v Plzni byla zánovní 90E 002 zdokumentována 12. 6. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
386 KiB
264 ×
V rámci zkoušek na veřejné síti zavítala 114 502-8 dokonce do Benešova u Prahy 2. 11. 2000.
Foto: Marek Štěpánek
1200 × 800 pix
464 KiB
233 ×
Ve vlečkovém kolejišti elektrárny Prunéřov posunovala 114 502-8 dne 14. 2. 2003.
Foto: Miroslav Boška
1200 × 800 pix
452 KiB
229 ×
"Žehlička" 114 502-8 byla na svém nejběžnějším výkonu, posunu u výsypky v elektrárně Prunéřov, zdokumentována 12. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
408 KiB
215 ×
Detailní záběr nejmodernější posunovací lokomotivy v Československu, stroje 114 502-8, byl v kolejišti elektrárny Prunéřov pořízen 12. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
361 KiB
218 ×
Při posunu se soupravou loženou uhlím byla 114 502-8 v Prunéřově zastižena taktéž 12. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
393 KiB
218 ×
Magické datum 9. 9. 2009 bylo jako stvořené pro fotografování unikátních lokomotiv. Jednou z těch, které byly onoho dne zachyceny v kolejišti SD-KD v Tušimicích, byla také "Žehlička" 114 502-8.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
394 KiB
247 ×
Boční pohled na ještě plně provozuschopnou 114 502-8 byl v kolejišti depa SD-KD v Tušimicích pořízen 9. 9. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
369 KiB
270 ×
V čele prázdné soupravy uhelných vozů byla dvojice strojů 114 502-8 a 114 501-0 u Tušimic zdokumentována 16. 6. 2014.