Snímky přidané dne 3. 3. 2025

Zobrazeny výsledky 1 - 33 z 33.

725071b.jpg
Kolem budov někdejší firmy Fr. Odkolek, akciová společnost parní mlýn a továrna na chléb, Vysočany posunovala místní stálice T444.0071 v roce 1984.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 750 pix427 KiB39 ×

725084a.jpg
Na trati u Nepomuku byla "Karkulka" T444.0084 s manipulačním vlakem vyfotografována v srpnu 1984.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 810 pix441 KiB34 ×

725210c.jpg
Lokomotiva T444.0210 projíždí se slušně naloženým smíšeným vlakem po trati u zast. Mladeč jeskyně 14. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 800 pix470 KiB41 ×

725210d.jpg
U zastávky Mladeč jeskyně byl smíšený vlak vedený strojem T444.0210 vyfotografován 14. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 800 pix412 KiB34 ×

725210e.jpg
Na nádraží Litovel předměstí dorazila lokomotiva T444.0210 se smíšeným vlakem od Mladče 14. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 800 pix443 KiB33 ×

725227a.jpg
Na nádraží Praha-Sedlec se "Karkulka" T444.0227 setkala s jednotkou VT 18.16.03 na spoji MEx 54 dne 20. 1. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1200 × 800 pix386 KiB38 ×

726001f.jpg
Na hlavním nádraží v Olomouci byla domácí T444.1001 vyfotografována 28. 1. 1985.
Foto: Jaroslav Valeš   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 830 pix287 KiB38 ×

726017c.jpg
Při obsluze vleček v Brně-Horních Heršpicích byla T444.1017 zachycena 4. 11. 1987.
Foto: Ladislav Budín   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 810 pix369 KiB44 ×

726023c.jpg
Traťovým úsekem Poličany - Malešov nedaleko Kutné Hory provážel stroj T444.1023 svůj manipulační vlak 5. 10. 1986.
Foto: Pavel Čáp   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 800 pix459 KiB30 ×

726046a.jpg
Při obsluze vleček odbočujících ze stanice Šlapanice u Brna byla T444.1046 zdokumentována 22. 11. 1987.
Foto: Ladislav Budín   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 800 pix398 KiB31 ×

726062n.jpg
V roli manipulačního vlaku projížděla kolínská stálice T444.1062 se služebním vozem po trati u zastávky Bahno 5. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 800 pix388 KiB31 ×

726066a.jpg
Zdařilý noční záběr lokomotivy 726 066-4 byl pořízen v Žilině 4. 6. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 830 pix404 KiB32 ×

726562d.jpg
Dne 31. 8. 1974 byla v areálu Teplárny Malešice s lokomotivou T211.0948 v pozadí vyfotografována "Karkulka" T444.1562 vedená panem strojvedoucím Zapletalem z depa Praha střed.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 820 pix441 KiB46 ×

726562e.jpg
Na 7. koleji v žst. Praha-Malešice byla před odjezdem do teplárny zachycena lokomotiva T444.1562 se strojvedoucím Ivo Bartoschem dne 13. 8. 1974. Lokomotiva uvezla nejvýše 5 vozů řady Wap, přičemž každá ucelená souprava měla 30 těchto vozů.
Sbírka: Ivo Bartosch1200 × 800 pix324 KiB41 ×

726562g.jpg
Dne 31. 8. 1974 byl v kabině lokomotivy T444.1562 na vlečce Teplárny Malešice zachycen také její strojvedoucí Ivo Bartosch.
Sbírka: Ivo Bartosch1200 × 830 pix470 KiB39 ×

726562f.jpg
Po boku "Rumuna" 748 535-2 byla "Karkulka" T444.1562 na vlečce Teplárny Malešice zvěčněna 22. 9. 2005.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 820 pix524 KiB29 ×

726562h.jpg
S modrobílým "Rumunem" 748 536-0 posunovala "Karkulka" T444.1562 na vlečce Teplárny Malešice 22. 9. 2005.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 800 pix552 KiB27 ×

730001h.jpg
Prototyp T457.0001 byl s měřicím vozem VÚŽ zachycen ve Vraném nad Vltavou v prosinci 1982.
Foto: Martin Skořepa   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 820 pix478 KiB46 ×

730001i.jpg
V čele zkušební soupravy s měřicím vozem VÚŽ byla T457.0001 zdokumentována ve Vraném nad Vltavou v prosinci 1982.
Foto: Martin Skořepa   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 800 pix356 KiB41 ×

730001j.jpg
Přes přejezd ve Vraném nad Vltavou přejížděla T457.0001 v rámci jedné z pozdějších sérií zkoušek na veřejné síti v prosinci 1982.
Foto: Martin Skořepa   Sbírka: Zdeněk Pacholík1200 × 820 pix406 KiB33 ×

735040a.jpg
"Pilštyk" 735 040-8 postával v kolejišti depa Komárno 18. 6. 1998.
Foto: Václav Vyskočil   1200 × 800 pix399 KiB32 ×

735119a.jpg
Už natrvalo neprovozní 735 119-0 stála odstavena v depu Štúrovo 25. 10. 1996.
Foto: Václav Vyskočil   1200 × 800 pix425 KiB34 ×

735149c.jpg
Přes přejezd u Jablonného v Podještědí převážel stroj 735 149-7 soupravu manipulačního vlaku 30. 5. 1996.
Foto: Václav Vyskočil   1200 × 830 pix464 KiB42 ×

735150a.jpg
Lokomotiva 735 150-5 odjíždí s manipulačním vlakem z Jedlové 13. 2. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 800 pix430 KiB27 ×

735252d.jpg
"Pilštyk" 735 252-9 sloužil společně s "Karkulkou" na posunu v Žilině 8. 8. 1998.
Foto: Václav Vyskočil   1200 × 800 pix403 KiB23 ×

735256c.jpg
Traťovým úsekem Vysoká nad Kysucou - Nižný Kelčov provážel stroj T466.0256 úctyhodnou soupravu osobního vlaku 30. 4. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 780 pix497 KiB30 ×

748521j.jpg
U mazutového hospodářství v areálu Teplárna Malešice se "Rumun" T477.021 dne 31. 5. 1985 setkal s hostujícím parním "Albatrosem" 498.022 a domácím "Papouškem" 477.043.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 800 pix443 KiB30 ×

748535k.jpg
Dne 22. 9. 2005 už vzácná úctyhodná flotila hydraulik T444.1562 a 748 535-2 spolu se 748 521-2 a 748 536-0 byla zdokumentována na vlečce Teplárny Malešice.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 800 pix508 KiB30 ×

748535l.jpg
Ještě v areálu dílen ŽOS Nymburk byl nově natřený "Faur" 748 535-2 zachycen společně s čerstvě znovuzrozeným "Čmelákem" 771 511-3 dne 10. 9. 2009.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 800 pix388 KiB24 ×

748535m.jpg
Krátce po příjezdu z Nymburka na nádraží Praha-Malešice byla už olejem znečištěná 748 535-2 vyfotografována taktéž 16. 4. 2009.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 830 pix394 KiB27 ×

748535n.jpg
V nově vyhotoveném modrobílém nátěru se 748 535-2 představuje na snímku pořízeném ještě v ŽOS Nymburk před cestou domů do malešické teplárny 16. 4. 2009.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 840 pix401 KiB26 ×

748535o.jpg
Tandem "Faurů" 748 535-2 a 748 536-0 (ještě v nátěru s písmeny "DMA" ve významu Divize Malešice) posunoval s uhelnou soupravou v kolejišti malešické teplárny 22. 9. 2005.
Foto: Ivo Bartosch   1200 × 800 pix446 KiB23 ×

748521i.jpg
Na domovské vlečce Teplárny Malešice byl pořízen technický záběr stroje 748 521-2 dne 22. 9. 2005.
Foto: Roman Kučera   1200 × 800 pix440 KiB31 ×