Kolem budov někdejší firmy Fr. Odkolek, akciová společnost parní mlýn a továrna na chléb, Vysočany posunovala místní stálice T444.0071 v roce 1984.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 750 pix
427 KiB
39 ×
Na trati u Nepomuku byla "Karkulka" T444.0084 s manipulačním vlakem vyfotografována v srpnu 1984.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 810 pix
441 KiB
34 ×
Lokomotiva T444.0210 projíždí se slušně naloženým smíšeným vlakem po trati u zast. Mladeč jeskyně 14. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
470 KiB
41 ×
U zastávky Mladeč jeskyně byl smíšený vlak vedený strojem T444.0210 vyfotografován 14. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
412 KiB
34 ×
Na nádraží Litovel předměstí dorazila lokomotiva T444.0210 se smíšeným vlakem od Mladče 14. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
443 KiB
33 ×
Na nádraží Praha-Sedlec se "Karkulka" T444.0227 setkala s jednotkou VT 18.16.03 na spoji MEx 54 dne 20. 1. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka
1200 × 800 pix
386 KiB
38 ×
Na hlavním nádraží v Olomouci byla domácí T444.1001 vyfotografována 28. 1. 1985.
Foto: Jaroslav Valeš Sbírka: Zdeněk Pacholík
1200 × 830 pix
287 KiB
38 ×
Při obsluze vleček v Brně-Horních Heršpicích byla T444.1017 zachycena 4. 11. 1987.
Foto: Ladislav Budín Sbírka: Zdeněk Pacholík
1200 × 810 pix
369 KiB
44 ×
Traťovým úsekem Poličany - Malešov nedaleko Kutné Hory provážel stroj T444.1023 svůj manipulační vlak 5. 10. 1986.
Foto: Pavel Čáp Sbírka: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
459 KiB
30 ×
Při obsluze vleček odbočujících ze stanice Šlapanice u Brna byla T444.1046 zdokumentována 22. 11. 1987.
Foto: Ladislav Budín Sbírka: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
398 KiB
31 ×
V roli manipulačního vlaku projížděla kolínská stálice T444.1062 se služebním vozem po trati u zastávky Bahno 5. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
388 KiB
31 ×
Zdařilý noční záběr lokomotivy 726 066-4 byl pořízen v Žilině 4. 6. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 830 pix
404 KiB
32 ×
Dne 31. 8. 1974 byla v areálu Teplárny Malešice s lokomotivou T211.0948 v pozadí vyfotografována "Karkulka" T444.1562 vedená panem strojvedoucím Zapletalem z depa Praha střed.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 820 pix
441 KiB
46 ×
Na 7. koleji v žst. Praha-Malešice byla před odjezdem do teplárny zachycena lokomotiva T444.1562 se strojvedoucím Ivo Bartoschem dne 13. 8. 1974. Lokomotiva uvezla nejvýše 5 vozů řady Wap, přičemž každá ucelená souprava měla 30 těchto vozů.
Sbírka: Ivo Bartosch
1200 × 800 pix
324 KiB
41 ×
Dne 31. 8. 1974 byl v kabině lokomotivy T444.1562 na vlečce Teplárny Malešice zachycen také její strojvedoucí Ivo Bartosch.
Sbírka: Ivo Bartosch
1200 × 830 pix
470 KiB
39 ×
Po boku "Rumuna" 748 535-2 byla "Karkulka" T444.1562 na vlečce Teplárny Malešice zvěčněna 22. 9. 2005.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 820 pix
524 KiB
29 ×
S modrobílým "Rumunem" 748 536-0 posunovala "Karkulka" T444.1562 na vlečce Teplárny Malešice 22. 9. 2005.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 800 pix
552 KiB
27 ×
Prototyp T457.0001 byl s měřicím vozem VÚŽ zachycen ve Vraném nad Vltavou v prosinci 1982.
Foto: Martin Skořepa Sbírka: Zdeněk Pacholík
1200 × 820 pix
478 KiB
46 ×
V čele zkušební soupravy s měřicím vozem VÚŽ byla T457.0001 zdokumentována ve Vraném nad Vltavou v prosinci 1982.
Foto: Martin Skořepa Sbírka: Zdeněk Pacholík
1200 × 800 pix
356 KiB
41 ×
Přes přejezd ve Vraném nad Vltavou přejížděla T457.0001 v rámci jedné z pozdějších sérií zkoušek na veřejné síti v prosinci 1982.
Už natrvalo neprovozní 735 119-0 stála odstavena v depu Štúrovo 25. 10. 1996.
Foto: Václav Vyskočil
1200 × 800 pix
425 KiB
34 ×
Přes přejezd u Jablonného v Podještědí převážel stroj 735 149-7 soupravu manipulačního vlaku 30. 5. 1996.
Foto: Václav Vyskočil
1200 × 830 pix
464 KiB
42 ×
Lokomotiva 735 150-5 odjíždí s manipulačním vlakem z Jedlové 13. 2. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora
1200 × 800 pix
430 KiB
27 ×
"Pilštyk" 735 252-9 sloužil společně s "Karkulkou" na posunu v Žilině 8. 8. 1998.
Foto: Václav Vyskočil
1200 × 800 pix
403 KiB
23 ×
Traťovým úsekem Vysoká nad Kysucou - Nižný Kelčov provážel stroj T466.0256 úctyhodnou soupravu osobního vlaku 30. 4. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 780 pix
497 KiB
30 ×
U mazutového hospodářství v areálu Teplárna Malešice se "Rumun" T477.021 dne 31. 5. 1985 setkal s hostujícím parním "Albatrosem" 498.022 a domácím "Papouškem" 477.043.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 800 pix
443 KiB
30 ×
Dne 22. 9. 2005 už vzácná úctyhodná flotila hydraulik T444.1562 a 748 535-2 spolu se 748 521-2 a 748 536-0 byla zdokumentována na vlečce Teplárny Malešice.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 800 pix
508 KiB
30 ×
Ještě v areálu dílen ŽOS Nymburk byl nově natřený "Faur" 748 535-2 zachycen společně s čerstvě znovuzrozeným "Čmelákem" 771 511-3 dne 10. 9. 2009.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 800 pix
388 KiB
24 ×
Krátce po příjezdu z Nymburka na nádraží Praha-Malešice byla už olejem znečištěná 748 535-2 vyfotografována taktéž 16. 4. 2009.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 830 pix
394 KiB
27 ×
V nově vyhotoveném modrobílém nátěru se 748 535-2 představuje na snímku pořízeném ještě v ŽOS Nymburk před cestou domů do malešické teplárny 16. 4. 2009.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 840 pix
401 KiB
26 ×
Tandem "Faurů" 748 535-2 a 748 536-0 (ještě v nátěru s písmeny "DMA" ve významu Divize Malešice) posunoval s uhelnou soupravou v kolejišti malešické teplárny 22. 9. 2005.
Foto: Ivo Bartosch
1200 × 800 pix
446 KiB
23 ×
Na domovské vlečce Teplárny Malešice byl pořízen technický záběr stroje 748 521-2 dne 22. 9. 2005.