Snímky přidané dne 7. 4. 2023

Zobrazeny výsledky 1 - 50 z 50.

110028c.jpg
Ještě celozelená E458.0028 byla na nádraží v České Třebové zastižena 6. 3. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 850 pix420 KiB291 ×

110028a.jpg
S dnes už neexistujícím cukrovarem v pozadí byla zelená 110 028-8 vyfotografována na nádraží v Kojetíně 26. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix537 KiB224 ×

110028b.jpg
Při stejné příležitosti vznikl 26. 6. 2006 v Kojetíně i boční pohled na stroj 110 028-8.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix440 KiB228 ×

110029d.jpg
Lokomotiva E458.0029 posunovala na pražském hlavním nádraží 17. 8. 1978.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix439 KiB255 ×

110029a.jpg
Svérázně ale vkusně ozdobená E458.0029 stála vystavena v depu Ústí nad Labem západ 16. 9. 1983.
Foto: Aleš Soška   1200 × 840 pix475 KiB369 ×

110029c.jpg
Na postrku kontejnerového vlaku byla 110 029-6 vyfotografována v Praze-Malešicích 12. 5. 2011.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 830 pix420 KiB242 ×

110029b.jpg
Na nádraží v Praze-Malešicích zastavil stroj 110 029-6 s manipulačním vlakem 25. 7. 2011.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 780 pix398 KiB258 ×

110030b.jpg
Nečinná E458.0030 stála v Hradci Králové odstavena 12. 5. 1986.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 760 pix449 KiB249 ×

110030a.jpg
Lokomotivy 110 030-4 a 130 021-9 se v pauzách mezi provozními výkony setkaly v Hradci Králové v září 2001.
Foto: Aleš Soška   1200 × 810 pix443 KiB301 ×

110034a.jpg
Lokomotiva 110 034-6 sloužila na staniční záloze v Košicích 15. 9. 2016.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 780 pix378 KiB229 ×

110034b.jpg
"Žehlička" 110 034-6 přistavovala soupravu osobních vozů k 1. nástupišti na nádraží v Košicích 10. 9. 2014.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 790 pix386 KiB260 ×

110036b.jpg
V kolejišti depa Nymburk stála odstavena lokomotiva 110 036-1 dne 29. 3. 1990.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 840 pix346 KiB242 ×

110036a.jpg
"Žehlička" 110 036-1 stála v prostorách RD Žilina odstavena 19. 8. 2007.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 800 pix399 KiB234 ×

110037a.jpg
Lokomotiva E458.0037 provážela stroj řady E469.3 po koleji mezi nástupišti na nádraží v Kolíně 29. 3. 1988.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix325 KiB262 ×

110040b.jpg
V prostorách depa Nymburk byla i s novým číslem 110 040-3 slunící se "Žehlička" odstavena 22. 9. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 820 pix340 KiB239 ×

110041a.jpg
Z čela byla právě posunující 110 041-1 vyfotografována v Košicích 17. 8. 2010.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 830 pix502 KiB262 ×

110118a.jpg
Po návratu ze svého působení v jižních Čechách byla nepřeznačená 110 118-7 zachycena při práci na Masarykově nádraží v Praze 22. 2. 2003.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 810 pix437 KiB321 ×

110118b.jpg
"Žehlička" 110 118-7, která jako jedna ze dvou ze své řady zkusila i provoz na napětí 1500 V, posunovala v žst. Praha hl.n. 4. 3. 2004.
Foto: Martin Třískala   1200 × 780 pix382 KiB350 ×

110147a.jpg
V době počátků budování Nového spojení posunovala 110 147-6 na severním zhlaví pražského hlavního nádraží 20. 2. 2004.
Foto: David Prause   1200 × 790 pix466 KiB322 ×

110205a.jpg
Lokomotiva 110 205-2 (bývalá 113 005-5 z "Lipenky") byla na pražském hlavním nádraží zachycena 7. 12. 2004.
Foto: Martin Třískala   1200 × 810 pix441 KiB345 ×

110001b.jpg
V čele vlaku Os 23210 byla prototypová 110 001-5 vyfotografována ve Vsetíně 14. 12. 2001.
Foto: Vladimír Toma   1200 × 800 pix411 KiB582 ×

110007c.jpg
"Žehlička" 110 007-2 asistovala při převozu parního "Kafemlejnka" z Hradce Králové do Ústí nad Labem 18. 8. 1989.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 810 pix423 KiB328 ×

110018b.jpg
V čele osobního vlaku do Letohradu se E458.0018 připravuje na svou cestu v žst. Ústí nad Orlicí 11. 7. 1983.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix397 KiB281 ×

110018c.jpg
Lokomotiva 110 018-9 posunovala s měřicím vozem na hlavním nádraží v Praze 18. 1. 2005.
Foto: Martin Třískala   1200 × 780 pix434 KiB270 ×

110020c.jpg
Ještě do zeleného nátěru oděná byla 110 020-5 v České Třebové vyfotografována 9. 4. 1994.
Foto: David Prause   1200 × 800 pix415 KiB220 ×

110022g.jpg
Při své všední práci na posunu ve Valašském Meziříčí byla 110 022-1 zdokumentována 2. 10. 2004.
Foto: David Prause   1200 × 810 pix396 KiB252 ×

110021e.jpg
Při odvozu pracovního vlaku z Prahy do Kutné Hory byla 110 021-3 v Kolíně vyfotografována 13. 10. 2022.
Foto: Adam Kotas   1200 × 830 pix335 KiB239 ×

110021f.jpg
Na společném nádraží v Praze na Smíchově se 110 021-3 připravovala ke své cestě do Kutné Hory 13. 10. 2022.
Foto: Adam Kotas   1200 × 830 pix431 KiB245 ×

110024f.jpg
Při průjezdu dočasnou "stahovačkou" u Nemilan byla 110 024-7 vyfotografována při své jízdě s manipulačním vlakem do Prostějova 28. 4. 2002.
Foto: Martin Třískala   1200 × 780 pix501 KiB257 ×

110025a.jpg
V kolejišti depa Nymburk postávala už lehce oprýskaná E458.0025 mezi provozními výkony 14. 4. 1986.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix391 KiB247 ×

110027b.jpg
S osobním vlakem z Ústí nad Orlicí do Letohradu byla E458.0027 vyfotografována v Lanšperku 1. 5. 1987.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 800 pix404 KiB332 ×

110029e.jpg
Do Hranic na Moravě zavítala 110 029-6 s manipulačním vlakem 13. 10. 2007.
Foto: Martin Třískala   1200 × 780 pix555 KiB218 ×

110039c.jpg
V roli posunovací zálohy byla E458.0039 zdokumentována na pražském hlavním nádraží 10. 10. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix344 KiB271 ×

110039b.jpg
Za mírného deště vyčkávala "Žehlička" 110 039-5 v Kojetíně na čas svého odjezdu s Mn vlakem do Přerova 31. 8. 2004.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix631 KiB252 ×

110048d.jpg
Při jízdě s čerstvě opraveným přerovským restauračním vozem pro drážní zaměstnance byla 110 048-6 v roce 1984 zachycena u Lipníka nad Bečvou.
Foto: Aleš Soška   1200 × 810 pix467 KiB387 ×

110048a.jpg
V čele manipulačního vlaku z Nezamyslic do Přerova byla 110 048-6 vyfotografována v Chropyni 24. 4. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix544 KiB230 ×

110046a.jpg
V rámci řady 110 atypická "Žehlička" 110 046-0 přivážela Mn vlak z Nezamyslic do Chropyně 19. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix473 KiB237 ×

110048b.jpg
S osobním vlakem z Olomouce do Nezamyslic projížděla 110 048-6 Víceměřicemi 14. 7. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 840 pix519 KiB236 ×

110049a.jpg
Při chvilce odpočinku mezi provozními výkony byla 110 049-4 vyfotografována v Margecanech 2. 8. 2009.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 800 pix496 KiB251 ×

110050a.jpg
V čele Pn vlaku projížděla 110 050-2 zastávkou Trebejov 3. 5. 2011.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 800 pix392 KiB251 ×

110051c.jpg
Čerstvě žlutými proužky na čelech okrášlená E458.0051 posunovala v Kolíně 5. 7. 1987.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix346 KiB251 ×

110051a.jpg
Na nádraží v Kojetíně zavítala s manipulačním vlakem tehdejší zdejší stálice 110 051-0 dne 27. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix542 KiB230 ×

110052d.jpg
Poslední vyrobený zástupce řady E458.0 (později 110), E458.0052, byl zastižen v čele osobního vlaku v Ústí nad Orlicí 8. 2. 1986.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 770 pix424 KiB268 ×

110052b.jpg
Na tzv. "vlečkovém kolejišti" v Kojetíně, vybaveném jen lehkou formou elektrizace, posunovala s kotlovými vozy pro místní závod SELIKO lokomotiva 110 052-8 dne 26. 10. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix424 KiB288 ×

110052e.jpg
Téměř na konci své provozní éry stála "předtápěčka" 110 052-8 odstavena v depu Valašské Meziříčí 24. 1. 2010.
Foto: Martin Třískala   1200 × 800 pix343 KiB156 ×

EM475002b.jpg
Transport přes pět let neprovozní jednotky EM475.001/02 z ONJ – úvratí přes žst. Praha-Vršovice osob. n. – do libeňského depa byl zachycen v červenci či srpnu 1971 před vjezdovým návěstidlem žst. Praha-Malešice.
Foto: Radim Šnábl   1200 × 770 pix428 KiB793 ×

EM475004e.jpg
Již třetím rokem neprovozní jednotka EM475.003/04 byla dočasně uschována v hale POL (provozní ošetření lokomotiv), vybudované v rámci 1. etapy výstavby pražského ONJ. Na snímku z 15. 9. 1971 je zachycen čelní vůz EM475.004; v pozadí je salonní vůz Aza 86, postavený původně pro následníka trůnu Františka d´Este.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   Sbírka: Ing. Ondřej Řepka1024 × 750 pix270 KiB459 ×

EM475004m.jpg
Jednotka na brněnském veletrhu v září 1960 z pohledu na čelní vůz EM475.004. Poutač upozorňuje, že je vybavena tehdejší novinkou – liniovým vlakovým zabezpečovačem (LVZ).
Sbírka: doc. Ing. Karel Sellner, CSc.1200 × 740 pix344 KiB443 ×

EM475veletrh.jpg
Záběr ze střechy pavilonu "Z" brněnského výstaviště podává svědectví o četnosti exponátů kolejové techniky na veletrhu v roce 1960: vyjma EM475.003/04 také M230.5001 + vůz Balm, ČS1-102, E469.117, turbovagon EVAG 2,5 MW, strojový vůz PA 300 pojízdné měnírny, T435.057 a mimo záběr vpravo T658.001 a BN 150.
Foto: VÚKV   Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.1200 × 760 pix360 KiB556 ×

451049c.jpg
Samostatně jedoucí hnací vůz 451 049-1 byl u prvního nástupiště nádraží v České Třebové zvěčněn v roce 2002.
Foto: Vladimír Toma   1200 × 800 pix389 KiB357 ×