Při své všední práci na Masarykově nádraží v Praze se "Žehlička" 111 001-4 setkala s dvojicí "Peršingů" řady 163 dne 28. 12. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 780 pix
439 KiB
898 ×
Bližší pohled na stroj 111 001-4 byl na Masarykově nádraží v Praze pořízen taktéž 28. 12. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 790 pix
464 KiB
855 ×
Stroj 111 002-2 byl v čele vlaku R 11834 Praha-Vršovice - Srbsko - Beroun zachycen 18. 9. 2021 v traťovém úseku HR Kazín - Černošice-Mokropsy.
Foto: Jakub Makovský
1200 × 800 pix
568 KiB
849 ×
"Žehlička" E458.1005 posunovala na hlavním nádraží v Praze 11. 2. 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 820 pix
467 KiB
836 ×
"Pomeranč" 111 010-5 posunoval v kolejišti nádraží Praha Holešovice v roce 2001.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
440 KiB
753 ×
Lokomotiva 111 013-9 posunovala kolem Stavědla 4 na Masarykově nádraží v Praze v květnu 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 830 pix
358 KiB
714 ×
S vlakem Os 5208 Týniště nad Orlicí - Chlumec nad Cidlinou byla 111 019-6 zachycena v traťovém úseku Třebechovice pod Orebem - HL. Blešno 25. 2. 2022.
Foto: Jakub Makovský
1200 × 750 pix
516 KiB
640 ×
Na nádraží v Hněvicích posunovala už modře natřená 111 009-7 dne 25. 7. 2022.
Foto: Jakub Makovský
1200 × 790 pix
471 KiB
562 ×
Stejnosměrné legendy 111 032-9 a 130 011-0 se v České Třebové setkaly 28. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 850 pix
442 KiB
508 ×
Lokomotiva 121 011-1 byla s vlakem "zetek" ve Všetatech ve směru k Nymburku vyfotografována 10. 6. 1999.
Foto: Martin Boháč
1200 × 780 pix
414 KiB
621 ×
V prostorách depa Praha-střed stála slovenská E499.0001 odstavena 5. 11. 1984.
Foto: Miroslav Šecl
1000 × 790 pix
276 KiB
639 ×
Z opačné strany byla E499.0001 v depu Praha-střed při stejné příležitosti vyfotografována taktéž
5. 11. 1984.
Foto: Miroslav Šecl
1200 × 800 pix
337 KiB
627 ×
Na nádraží Praha-střed byla prototypová E499.1001 zastižena dne 14. 8. 1984.
Foto: Miroslav Šecl
1200 × 800 pix
340 KiB
827 ×
Z opačné strany byl na nádraží Praha-střed prototyp E499.1001 vyfotografován taktéž 14. 8. 1984.
Foto: Miroslav Šecl
1200 × 790 pix
340 KiB
759 ×
S prázdnou soupravou "Wapek" byla 184 504-9 vyfotografována mezi Prunéřovem a Tušimicemi 25. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
480 KiB
689 ×
S vlakem Pn 52927 byla 184 503-1 z nadhledu zachycena mezi Březnem u Chomutova a Holeticemi 25. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 790 pix
535 KiB
493 ×
Na své domovské důlní dráze mezi Prunéřovem a Tušimicemi byla zdokumentována poslední vyrobená 184 504-9 dne 22. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 810 pix
509 KiB
466 ×
Úsekem trati poblíž zastávky Roztoky-Žalov provážel "Hektor" T435.0032 nákladní vlak dne 30. 3. 1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 800 pix
408 KiB
839 ×
Posunující "Hektor" 720 053-8 se s toho času odpočívající "Žehličkou" 111 013-9 setkal v kolejišti stanice Praha Masarykovo nádraží 31. 5. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
358 KiB
692 ×
Nehodou v Horní Řasnici poškozený "Hektor" T435.0063 čekal na svou likvidaci v depu Liberec 10. 7. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 830 pix
413 KiB
630 ×
Zničená lokomotiva T435.0063 byla v depu Liberec vyfotografována 10. 7. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 820 pix
356 KiB
579 ×
V depu Kralupy nad Vltavou postával odstaven stroj T435.0077 dne 19. 8. 1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 840 pix
427 KiB
508 ×
V kolejišti depa v Mostě byl vyfotografován "Hektor" T435.0140 dne 21. 5. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 830 pix
380 KiB
679 ×
Ze strany od kabiny byl při stejné příležitosti "Hektor" T435.0140 v Mostě zachycen taktéž 21. 5. 1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 820 pix
286 KiB
595 ×
Na nádraží v Roztokách u Prahy dorazil s manipulačním vlakem stroj T435.0144 dne 14. 5. 1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka
1200 × 780 pix
396 KiB
550 ×
Při výlukových pracech v Záboří nad Labem asistoval "praotec Hektor" T435.0001 dne 7. 5. 1986.
Foto: Miroslav Šecl
1200 × 800 pix
395 KiB
665 ×
Lokomotiva 721 518-9 dopravce Slezskomoravská dráha, a.s. byla na hlavním nádraží v Ostravě zdokumentována 16. 6. 2000.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 790 pix
443 KiB
863 ×
Slovenská "Ťapka" 721 052-9 byla v ŽOS Česká Třebová po dokončení generální opravy zdokumentována 23. 11. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 810 pix
308 KiB
501 ×
V prostorách depa Havlíčkův Brod čekal někdejší "Jemnický stříbrný šíp" 721 204-6 na sešrotování 11. 5. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
568 KiB
496 ×
Stále velmi zachovalá "Karkulka" 726 048-2 posunovala na hlavním nádraží v Brně 9. 2. 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 830 pix
396 KiB
782 ×
Barevně nezaměnitelná 726 505-1 posunovala na vlečce lomu Mořina dne 22. 11. 2000.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 770 pix
453 KiB
686 ×
Na snímku z roku 1988 pózuje nejstarší parotopná 726 001-1 ve vratech rotundy depa Olomouc.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 770 pix
462 KiB
596 ×
Lokomotiva 726 505-1 byla při posunu na Mořině vyfotografována 21. 3. 1998.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
484 KiB
506 ×
Dnes už neopakovatelnému snímku z roku 1997, pořízeném na bývalé trati Přibyslav - Sázava u Žďáru, vévodí "Karkulka" T444.1516 brněnského spolku KPKV.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 820 pix
470 KiB
472 ×
Na vlečce Železáren a strojíren Klementa Gottwalda (pozdějších Vítkovic) v Ostravě byl domácí stroj T444.1615 vyfotografován 14. 10. 1992.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 830 pix
466 KiB
458 ×
"Buchar" 742 108-4 se na hlavním nádraží v Brně připravoval k odjezdu se spěšným vlakem do Znojma 26. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
420 KiB
732 ×
V čele vlaku složeného z celkem šesti dílů jednotek řady 628 a jedoucího jako Sp 10100 byla 742 119-1 zvěčněna na nádraží v Moldavě v Krušných horách 3. 12. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 820 pix
397 KiB
518 ×
Na trati mezi předávacím nádražím v Březně u Chomutova a Tušimicemi byla 742 119-1 spolu s "Mandelinkou" 892 112-4 zachycena 27. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
378 KiB
468 ×
V čele dvojice "Kocourů" byl stroj 742 155-5 v depu Domažlice vyfotografován 20. 3. 1996.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 770 pix
337 KiB
480 ×
Krátce po dokončení dílenské opravy byla atypicky natřená 742 288-4 zdokumentována v areálu ŽOS Česká Třebová 31. 5. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
471 KiB
600 ×
Vlak Mn 53755 s lokomotivou 742 333-8 v čele byl v traťovém úseku Měděnec zastávka - Měděnec zvěčněn 15. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 770 pix
434 KiB
513 ×
Do "retronátěru" oděná 742 333-8 zapózovala fotografům v čele vlaku Mn 53755 na trati mezi Kovářskou a zastávkou Kovářská městys 15. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 790 pix
374 KiB
529 ×
V čele vlaku Mn 54509 se 742 431-0 představuje na traťovém úseku Vejprty zastávka - České Hamry 7. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
536 KiB
490 ×
Jako výkřik moderní techniky působila elektrotopná T476.0501 v depu Kolín mezi tamními parními lokomotivami 23. 11. 1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
274 KiB
1140 ×
Po boku parní 423.014 a ve společnosti dalších lokomotivních veteránů byla moderní T476.0501 v depu Kolín zachycena 23. 11. 1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 790 pix
347 KiB
977 ×
Brněnská mohykánka (v případě řady 753) 753 023-1 zastavila v Kojetíně v rámci přepravy trojice vozů řady 060 ze soustruhu v Přerově do domovského Brna 19. 11. 1996.
Foto: Jan Novotný
1200 × 800 pix
470 KiB
803 ×
V roce 1988 byla v oblouku trati u Kunčic pod Ondřejníkem zachycena barevně atypická T478.3121 s osobním vlakem do Kojetína.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 770 pix
554 KiB
686 ×
Nablýskaný "Brejlovec" 753 223-7 byl v roce 1989 zachycen za Střelicemi se spěšným vlakem do Znojma.