Snímky přidané dne 20.2.2023

Zobrazeny výsledky 1 - 48 z 48.

111001b.jpg
Při své všední práci na Masarykově nádraží v Praze se "Žehlička" 111 001-4 setkala s dvojicí "Peršingů" řady 163 dne 28.12.1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 780 pix439 KiB311 ×

111001g.jpg
Bližší pohled na stroj 111 001-4 byl na Masarykově nádraží v Praze pořízen taktéž 28.12.1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 790 pix464 KiB332 ×

111002c.jpg
Stroj 111 002-2 byl v čele vlaku R 11834 Praha-Vršovice - Srbsko - Beroun zachycen 18.9.2021 v traťovém úseku HR Kazín - Černošice-Mokropsy.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix568 KiB281 ×

111005a.jpg
"Žehlička" E458.1005 posunovala na hlavním nádraží v Praze 11.2.1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 820 pix467 KiB299 ×

111010a.jpg
"Pomeranč" 111 010-5 posunoval v kolejišti nádraží Praha Holešovice v roce 2001.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix440 KiB282 ×

111013a.jpg
Lokomotiva 111 013-9 posunovala kolem Stavědla 4 na Masarykově nádraží v Praze v květnu 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 830 pix358 KiB237 ×

111019a.jpg
S vlakem Os 5208 Týniště nad Orlicí - Chlumec nad Cidlinou byla 111 019-6 zachycena v traťovém úseku Třebechovice pod Orebem - HL. Blešno 25.2.2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 750 pix516 KiB216 ×

111009b.jpg
Na nádraží v Hněvicích posunovala už modře natřená 111 009-7 dne 25.7.2022.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 790 pix471 KiB99 ×

111032b.jpg
Stejnosměrné legendy 111 032-9 a 130 011-0 se v České Třebové setkaly 28.6.1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 850 pix442 KiB80 ×

121011a.jpg
Lokomotiva 121 011-1 byla s vlakem "zetek" ve Všetatech ve směru k Nymburku vyfotografována 10.6.1999.
Foto: Martin Boháč   1200 × 780 pix414 KiB243 ×

140001l.jpg
V prostorách depa Praha-střed stála slovenská E499.0001 odstavena 5.11.1984.
Foto: Miroslav Šecl   1000 × 790 pix276 KiB108 ×

140001m.jpg
Z opačné strany byla E499.0001 v depu Praha-střed při stejné příležitosti vyfotografována taktéž 5.11.1984.
Foto: Miroslav Šecl   1200 × 800 pix337 KiB109 ×

141001b.jpg
Na nádraží Praha-střed byla prototypová E499.1001 zastižena dne 14.8.1984.
Foto: Miroslav Šecl   1200 × 800 pix340 KiB352 ×

141001d.jpg
Z opačné strany byl na nádraží Praha-střed prototyp E499.1001 vyfotografován taktéž 14.8.1984.
Foto: Miroslav Šecl   1200 × 790 pix340 KiB289 ×

184504n.jpg
S prázdnou soupravou "Wapek" byla 184 504-9 vyfotografována mezi Prunéřovem a Tušimicemi 25.10.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 800 pix480 KiB278 ×

184503j.jpg
S vlakem Pn 52927 byla 184 503-1 z nadhledu zachycena mezi Březnem u Chomutova a Holeticemi 25.10.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 790 pix535 KiB73 ×

184504o.jpg
Na své domovské důlní dráze mezi Prunéřovem a Tušimicemi byla zdokumentována poslední vyrobená 184 504-9 dne 22.10.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 810 pix509 KiB63 ×

720032b.jpg
Úsekem trati poblíž zastávky Roztoky-Žalov provážel "Hektor" T435.0032 nákladní vlak dne 30.3.1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 800 pix408 KiB329 ×

720053a.jpg
Posunující "Hektor" 720 053-8 se s toho času odpočívající "Žehličkou" 111 013-9 setkal v kolejišti stanice Praha Masarykovo nádraží 31.5.1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix358 KiB255 ×

720063c.jpg
Nehodou v Horní Řasnici poškozený "Hektor" T435.0063 čekal na svou likvidaci v depu Liberec 10.7.1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 830 pix413 KiB119 ×

720063d.jpg
Zničená lokomotiva T435.0063 byla v depu Liberec vyfotografována 10.7.1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 820 pix356 KiB110 ×

720077b.jpg
V depu Kralupy nad Vltavou postával odstaven stroj T435.0077 dne 19.8.1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 840 pix427 KiB89 ×

720140a.jpg
V kolejišti depa v Mostě byl vyfotografován "Hektor" T435.0140 dne 21.5.1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 830 pix380 KiB103 ×

720140b.jpg
Ze strany od kabiny byl při stejné příležitosti "Hektor" T435.0140 v Mostě zachycen taktéž 21.5.1980.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 820 pix286 KiB102 ×

720144c.jpg
Na nádraží v Roztokách u Prahy dorazil s manipulačním vlakem stroj T435.0144 dne 14.5.1982.
Foto: Ing. Jaromír Kozinka   1200 × 780 pix396 KiB94 ×

720001f.jpg
Při výlukových pracech v Záboří nad Labem asistoval "praotec Hektor" T435.0001 dne 7.5.1986.
Foto: Miroslav Šecl   1200 × 800 pix395 KiB93 ×

721518a.jpg
Lokomotiva 721 518-9 dopravce Slezskomoravská dráha, a.s. byla na hlavním nádraží v Ostravě zdokumentována 16.6.2000.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 790 pix443 KiB332 ×

721052a.jpg
Slovenská "Ťapka" 721 052-9 byla v ŽOS Česká Třebová po dokončení generální opravy zdokumentována 23.11.1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 810 pix308 KiB78 ×

721204f.jpg
V prostorách depa Havlíčkův Brod čekal někdejší "Jemnický stříbrný šíp" 721 204-6 na sešrotování 11.5.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix568 KiB70 ×

726048b.jpg
Stále velmi zachovalá "Karkulka" 726 048-2 posunovala na hlavním nádraží v Brně 9.2.1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 830 pix396 KiB340 ×

726505c.jpg
Barevně nezaměnitelná 726 505-1 posunovala na vlečce lomu Mořina dne 22.11.2000.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 770 pix453 KiB265 ×

726001d.jpg
Na snímku z roku 1988 pózuje nejstarší parotopná 726 001-1 ve vratech rotundy depa Olomouc.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 770 pix462 KiB98 ×

726505f.jpg
Lokomotiva 726 505-1 byla při posunu na Mořině vyfotografována 21.3.1998.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix484 KiB95 ×

726516g.jpg
Dnes už neopakovatelnému snímku z roku 1997, pořízeném na bývalé trati Přibyslav - Sázava u Žďáru, vévodí "Karkulka" T444.1516 brněnského spolku KPKV.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 820 pix470 KiB76 ×

726615a.jpg
Na vlečce Železáren a strojíren Klementa Gottwalda (pozdějších Vítkovic) v Ostravě byl domácí stroj T444.1615 vyfotografován 14.10.1992.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 830 pix466 KiB78 ×

742108a.jpg
"Buchar" 742 108-4 se na hlavním nádraží v Brně připravoval k odjezdu se spěšným vlakem do Znojma 26.6.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix420 KiB276 ×

742119a.jpg
V čele vlaku složeného z celkem šesti dílů jednotek řady 628 a jedoucího jako Sp 10100 byla 742 119-1 zvěčněna na nádraží v Moldavě v Krušných horách 3.12.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 820 pix397 KiB90 ×

742119b.jpg
Na trati mezi předávacím nádražím v Březně u Chomutova a Tušimicemi byla 742 119-1 spolu s "Mandelinkou" 892 112-4 zachycena 27.10.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 800 pix378 KiB84 ×

742155a.jpg
V čele dvojice "Kocourů" byl stroj 742 155-5 v depu Domažlice vyfotografován 20.3.1996.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 770 pix337 KiB74 ×

742288b.jpg
Krátce po dokončení dílenské opravy byla atypicky natřená 742 288-4 zdokumentována v areálu ŽOS Česká Třebová 31.5.1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix471 KiB119 ×

742333b.jpg
Vlak Mn 53755 s lokomotivou 742 333-8 v čele byl v traťovém úseku Měděnec zastávka - Měděnec zvěčněn 15.10.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 770 pix434 KiB99 ×

742333c.jpg
Do "retronátěru" oděná 742 333-8 zapózovala fotografům v čele vlaku Mn 53755 na trati mezi Kovářskou a zastávkou Kovářská městys 15.10.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 790 pix374 KiB80 ×

742431b.jpg
V čele vlaku Mn 54509 se 742 431-0 představuje na traťovém úseku Vejprty zastávka - České Hamry 7.10.2022.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 800 pix536 KiB86 ×

T4760501_f.jpg
Jako výkřik moderní techniky působila elektrotopná T476.0501 v depu Kolín mezi tamními parními lokomotivami 23.11.1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix274 KiB246 ×

T4760501_g.jpg
Po boku parní 423.014 a ve společnosti dalších lokomotivních veteránů byla moderní T476.0501 v depu Kolín zachycena 23.11.1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 790 pix347 KiB203 ×

753023a.jpg
Brněnská mohykánka (v případě řady 753) 753 023-1 zastavila v Kojetíně v rámci přepravy trojice vozů řady 060 ze soustruhu v Přerově do domovského Brna 19.11.1996.
Foto: Jan Novotný   1200 × 800 pix470 KiB328 ×

753121b.jpg
V roce 1988 byla v oblouku trati u Kunčic pod Ondřejníkem zachycena barevně atypická T478.3121 s osobním vlakem do Kojetína.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 770 pix554 KiB155 ×

753223c.jpg
Nablýskaný "Brejlovec" 753 223-7 byl v roce 1989 zachycen za Střelicemi se spěšným vlakem do Znojma.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix595 KiB142 ×