"Malý krokodýl" čísla 101 byl v místě počátku souběhu úzkorozchodné důlní dráhy s normálněrozchodnou veřejnou sítí u Sokolova vyfotografován 4.2.1996.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
387 KiB
517 ×
Lokomotiva čísla 010 sune soupravu loženou skrývkou kolejištěm lomu Marie 18.4.1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
475 KiB
452 ×
Čerstvě zgenerálkovaný stroj č. 101 byl se soupravou vozů LH zastižen v prostoru lomu Medard 17.10.1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
423 KiB
399 ×
S už naloženým vlakem byla lokomotiva 103 zdokumentována v prostoru lomu Marie 18.4.1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
479 KiB
331 ×
Stroj čísla 103 asistuje na lomu Marie při nakládce uhlí 18.4.1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
501 KiB
329 ×
Za březnové chumelenice provážela lokomotiva 109 prázdnou soupravu Svatavou 16.3.1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
479 KiB
236 ×
Další cenný snímek zachycující stroj č. 111 ve stavu krátce po dodání z výrobního závodu.
Foto: tovární snímek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 780 pix
337 KiB
304 ×
V těžební jámě lomu Medard-Libík byla vyfotografována lokomotiva 112 dne 14.6.1996.
Foto: Pavel Stejskal
1200 × 800 pix
485 KiB
313 ×
Hned čtveřici činných lokomotiv 17E čísel (zleva) 001, 117, 127 a 305 se podařilo autorovi snímku zachytit v dopravně M7 mezi doly Marie a Medard na Svatavě 19.4.1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
429 KiB
294 ×
Tovární snímek SMZ Dubnica zachycuje lokomotivu 140 HDBS ve stavu těsně po vyrobení.
Foto: tovární snímek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 830 pix
386 KiB
283 ×
Rozpracovaným kolejištěm lomu Medard prováží stroj 143 vlak ložený uhlím 18.4.1994.