"Malý krokodýl" čísla 101 byl v místě počátku souběhu úzkorozchodné důlní dráhy s normálněrozchodnou veřejnou sítí u Sokolova vyfotografován 4. 2. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
387 KiB
906 ×
Lokomotiva čísla 010 sune soupravu loženou skrývkou kolejištěm lomu Marie 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
475 KiB
909 ×
Čerstvě zgenerálkovaný stroj č. 101 byl se soupravou vozů LH zastižen v prostoru lomu Medard 17. 10. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
423 KiB
793 ×
S už naloženým vlakem byla lokomotiva 103 zdokumentována v prostoru lomu Marie 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
479 KiB
693 ×
Stroj čísla 103 asistuje na lomu Marie při nakládce uhlí 18. 4. 1994.
Další cenný snímek zachycující stroj č. 111 ve stavu krátce po dodání z výrobního závodu.
Foto: tovární snímek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 780 pix
337 KiB
655 ×
V těžební jámě lomu Medard-Libík byla vyfotografována lokomotiva 112 dne 14. 6. 1996.
Foto: Pavel Stejskal
1200 × 800 pix
485 KiB
690 ×
Hned čtveřici činných lokomotiv 17E čísel (zleva) 001, 117, 127 a 305 se podařilo autorovi snímku zachytit v dopravně M7 mezi doly Marie a Medard na Svatavě 19. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman
1200 × 800 pix
429 KiB
647 ×
Tovární snímek SMZ Dubnica zachycuje lokomotivu 140 HDBS ve stavu těsně po vyrobení.
Foto: tovární snímek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 830 pix
386 KiB
634 ×
Rozpracovaným kolejištěm lomu Medard prováží stroj 143 vlak ložený uhlím 18. 4. 1994.