Snímky přidané dne 31. 1. 2024

Zobrazeny výsledky 1 - 30 z 30.

110trakchar.jpg
Trakční charakteristiky lokomotivy řady E458.0, vypočítané pro oteplení trakčních motorů 110 °C a rozjezdových odporníků 450 °C.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1200 × 1570 pix798 KiB87 ×

141023b.jpg
Na nádraží v Nezamyslicích se 141 023-2 připravovala dne 14. 3. 2008 k odjezdu s osobním vlakem do Prostějova a Olomouce.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix487 KiB280 ×

150222d.jpg
V čele rychlíku do Hradce Králové byla 150 222-8 zachycena za Nymburkem 11. 2. 2020.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix427 KiB406 ×

150005m.jpg
Soupravu ranního expresu do Luhačovic předtápěla lokomotiva 150 005-7 na ještě rekonstrukcemi nedotčeném nádraží v Přerově 6. 1. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix419 KiB359 ×

S479001i.jpg
Původní barevné provedení křemíkové lokomotivy S479.001 vystihuje tovární snímek pořízený 19. 9. 1961.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Jan Beníšek1024 × 710 pix296 KiB279 ×

S479001j.jpg
Po opravě v DPOV Kolín zprovozněný a nově natřený stroj S479.0001 (poprvé i osazený tabulkami s tímto označením) zavítal v rámci zkušebních jízd do "depa" v Čáslavi 6. 5. 1972.
Foto: Jaroslav Cempírek   Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.1024 × 750 pix272 KiB245 ×

S479101j.jpg
V rámci jedné z řady zkušebních jízd pro nastavování výkonu tyristorových měničů ČKD byl v Nezvěsticích zachycen prototyp S479.101 v roce 1970.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Ing. Martin Hejl1200 × 800 pix417 KiB254 ×

S479101k.jpg
Už v běžném provozu u ČSD (ač pouze v pronájmu) byla S479.101 zastižena ve stanici Planá u Mariánských Lázní v roce 1973.
Sbírka: Ing. Martin Hejl1200 × 800 pix329 KiB188 ×

363033c.jpg
Do reklamního nátěru sítě prodejen RELAY oděná 363 033-2 se v Olomouci připravuje k odjezdu s rychlíkem do Břeclavi 9. 1. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix441 KiB333 ×

363037h.jpg
Někdejší přerovská krasavice 363 037-3 byla v Kojetíně zastižena s nákladním vlakem 27. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix466 KiB404 ×

363009e.jpg
Už ve službách nově vzniklého dopravce ČD Cargo (a s jeho logy na čelech) byla 363 009-2 v čele nákladního vlaku zastižena v Kojetíně 9. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix487 KiB86 ×

T4661001h.jpg
V rámci seřizování výkonu hnacího agregátu vznikl tento méně kvalitní, ale přesto velmi cenný snímek prototypu T466.1001 na vodním odporu v depu ČSD ve Vrútkách (TS Martin kvůli dosavadní výrobě lokomotiv s hydraulickým přenosem výkonu takovýmto zařízením nedisponovaly) v roce 1974, za lokomotivou vykukuje pomocný měřící vůz VÚŽ č. 962.
Sbírka: Ing. Martin Hejl1024 × 800 pix243 KiB152 ×

742328a.jpg
Krátce po příjezdu do Kojetína na postrku vlaku se štěrkem ze Skašova se 742 328-8 s dalším strojem své řady přestavuje na kusou kolej u staniční budovy 13. 5. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix423 KiB344 ×

742346c.jpg
Celočervená 742 346-0 se sólo vrací z výkonů v okolí Kojetína do Kroměříže, přičemž byla zachycena na odjezdu z Kojetína 14. 5. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix384 KiB433 ×

742085b.jpg
S jezdím z úplně posledních pravidelných Mn vlaků na trati Tovačov - Kojetín se 742 085-4 blíží do Kojetína 11. 6. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 830 pix399 KiB73 ×

742085a.jpg
V čele vlaku loženého skašovským štěrkem právě projela lokomotiva 742 085-4 Lobodicemi při své cestě do Kojetína 11. 7. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix410 KiB76 ×

742090a.jpg
Na ještě nerekonstruovaném nádraží v Kroměříži se připravoval stroj 742 090-4 k sólo jízdě do Kojetína 15. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix337 KiB62 ×

742177a.jpg
Jako zadní byl v tandemu "Bucharů", jedoucích pro vlak se štěrkem do skašovských štěrkoven, zachycen před Lobodicemi stroj 742 177-9 dne 7. 8. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix427 KiB62 ×

742284a.jpg
Lokomotiva 742 284-3 odvážela z Lobodic vlak skašovského štěrku do Polanky nad Odrou 7. 8. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix437 KiB66 ×

742295b.jpg
Legendární zelený stroj 742 295-9 přivážel dne 10. 4. 2008 do Kojetína vlak ložený skašovským štěrkem.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix416 KiB79 ×

T4784501i.jpg
Ještě do základního nátěru natřená T478.2001 byla v období prvních zkoušek vyfotografována na železničním zkušebním okruhu v Cerhenicích ve druhé polovině roku 1966.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Jaroslav Wagner1200 × 750 pix237 KiB213 ×

771170c.jpg
"Čmelák" 771 170-8 dopravce ODOS Cargo zastavil na ostravském hlavním nádraží cestou do zdejšího depa na prohlídku vlakového zabezpečovače 11. 5. 2023.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix365 KiB73 ×

771170d.jpg
Před cestou "na smyčku" do Ostravy byl stroj 771 170-8 vyfotografován v prostoru depa dopravce ODOS Cargo v Bohumíně 11. 5. 2023.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix578 KiB79 ×

810292a.jpg
Dnes už neopakovatelný obrázek zachycuje ještě červený motorový vůz 810 292-3 při odjezdu z Nezamyslic do Morkovic 19. 9. 1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 790 pix473 KiB490 ×

810153b.jpg
V čele osobního vlaku do Zaječí byl motorový vůz 810 153-7 zachycena na trati před Čejčí 2. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix499 KiB88 ×

810326b.jpg
Na koncovém nádraží trati z Dolní Lipky, ve Štítech, byl motorový vůz 810 326-9 zvěčněn při objíždění přípojného vozu 30. 11. 1996.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix431 KiB81 ×

810384b.jpg
Na trati před Odb. Čejč byl moravskoveselský motorový vůz 810 384-8 zachycen s osobním vlakem do Ždánic 2. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 820 pix545 KiB100 ×

810455b.jpg
S osobním vlakem do Zaječí byl motorový vůz 810 455-6 vyfotografován před Odb. Čejč 2. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix545 KiB71 ×

842005e.jpg
Se spěšným vlakem do Frýdku-Místku, vedeným vozem 842 036-6, se v Kojetíně potkal právě posunující motorový vůz 842 005-1 dne 10. 4. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix363 KiB319 ×

850029d.jpg
Jediný v té době provozní zástupce řady 850 v depu Olomouc, vůz 850 029-0, čekal na čas dalšího odjezdu na trať 5. 12. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix402 KiB408 ×