Snímky přidané dne 31. 7. 2023

Zobrazeny výsledky 1 - 21 z 21.

110001d.jpg
Ještě v původním stavu po vyrobení (tj. např. s vypružením podvozků prostřednictvím listových pružnic) byla zcela nová E458.0001 vyfotografována po dodání do depa Praha střed 14. 4. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1200 × 860 pix424 KiB967 ×

110002i.jpg
Na přelomu let 1971 a 1972 byl na ŽZO Cerhenice zachycen prototyp E458.0002 ve svém původním továrním nátěru.
Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1200 × 830 pix435 KiB869 ×

110002j.jpg
Na zkušební základně v Cerhenicích byla E458.0002 zachycena při zkouškách také 7. 6. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1200 × 870 pix434 KiB611 ×

110002k.jpg
Ještě stále modro-modrá E458.0002 se na spádovišti ve Valašském Meziříčí účastnila nastavování polohy pomocné troleje dne 13. 10. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1024 × 770 pix360 KiB629 ×

110017b.jpg
Lokomotiva E458.0017 byla při své všední práci zastižena na nádraží Praha-Vršovice 2. 5. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 770 pix322 KiB398 ×

110019a.jpg
Už natrvalo neprovozní 110 019-7 ČD Carga čekala po boku 742 117-5 v Pardubicích na svůj osud 18. 8. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix427 KiB379 ×

110024e.jpg
Logem depa Olomouc na čele se pyšnící 110 024-7 dorazila s manipulačním vlakem do Zábřehu na Moravě 24. 6. 1993.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 790 pix389 KiB333 ×

110024b.jpg
Samotná lokomotiva 110 024-7 čekala v Nezamyslicích na souhlas ke svému strojovému odjezdu do Olomouce 16. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix479 KiB323 ×

110024d.jpg
Nedaleko zastávky Kraličky byla se čtyřmi loženými "uhláky" zachycena 110 024-7 dne 8. 8. 2012.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 780 pix349 KiB325 ×

110032b.jpg
V roli staniční zálohy na pražském hlavním nádraží byla 110 032-0 zvěčněna 25. 6. 2006.
Foto: David Prause   1200 × 810 pix426 KiB387 ×

110032a.jpg
Při přepravě vloženého vozu jednotky ř. 451 byla 110 032-0 v České Třebové vyfotografována v roce 2002.
Foto: Vladimír Toma   1200 × 820 pix522 KiB427 ×

110035b.jpg
Stroj 110 035-3 posunoval na hlavním nádraží v Košicích dne 21. 3. 2004.
Foto: Ondrej Krajňák   1200 × 780 pix405 KiB328 ×

110045b.jpg
V dnes už neexistující stanici Tvršice (nedaleko Žatce) byla 110 045-2 zdokumentována 25. 10. 1996.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 780 pix356 KiB399 ×

110050b.jpg
Ve stanici Margecany byla aktivní E458.0050 vyfotografována 6. 1. 1995.
Foto: Ondrej Krajňák   1200 × 770 pix496 KiB348 ×

110051b.jpg
V prostorách depa Nymburk stála celozelená E458.0051 odstavena 1. 6. 1982.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 850 pix378 KiB373 ×

110051d.jpg
Českotřebovská lokomotiva E458.0051 stála v Kolíně odstavena 1. 4. 1990.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 770 pix302 KiB330 ×

110051e.jpg
Společně s "Hektorem" řady 721 byla značně oprýskaná "Žehlička" 110 051-0 v Kralupech nad Vltavou zastižena 26. 6. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 770 pix398 KiB341 ×

110typak.jpg
Typový výkres typu ŠKODA 33E1 (řada E458.0, později 110).
Sbírka: Rosťa Kolmačka3000 × 1800 pix1019 KiB617 ×

110001kabi1.jpg
Pohled do kabiny prototypové lokomotivy E458.0001 ve stavu těsně po jejím vyrobením pochází ze 14. 4. 1971.
Foto: Ing. Jindřich Bek   Sbírka: Bc. Zdeněk Bek1200 × 870 pix379 KiB640 ×

110trobvod.jpg
Schéma trakčního obvodu lokomotivy řady E458.0 (později 110).
Sbírka: Rosťa Kolmačka1220 × 2000 pix490 KiB454 ×

110020d.jpg
Na nádraží v České Třebové stála mezi výkony odstavená lokomotiva 110 020-5 březnu 1995.
Foto: Aleš Soška   1200 × 740 pix404 KiB236 ×