Snímky přidané dne 25.9.2022

Zobrazeny výsledky 1 - 21 z 21.

SU148e.jpg
Boční záběr lokomotivy 148 byl na dole Medard-Libík pořízen také 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix356 KiB53 ×

SU148f.jpg
Modelářský záběr lokomotivy 148 byl v lomu Medard-Libík pořízen taktéž 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix631 KiB64 ×

SU175i.jpg
Se soupravou prázdných "LH-ček" manipuloval stroj 175 v kolejišti lomu Medard-Libík 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix626 KiB64 ×

SU191e.jpg
Lokomotiva čísla 191 byla v prostorách lomu Medard-Libík zastižena 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix510 KiB60 ×

SHR24a.jpg
Lokomotiva čísla 24 SHR byla v těžebním prostoru mezi Mostem a Komořany vyfotografována 25.5.1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 770 pix388 KiB103 ×

SHR32a.jpg
Stroj SHR čísla 32 stojí odstaven v těžebním prostoru mezi Mostem a Komořany 25.5.1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 810 pix463 KiB100 ×

SHR33a.jpg
Lokomotiva čísla 33 byla v těžební krajině nedaleko Mostu zachycena v 70. letech minulého století.
Foto: Pavel Strachota   1200 × 770 pix375 KiB117 ×

SHR57a.jpg
Rok před ukončením provozu na trati SHR do Želének byla přímo v Želénkách zachycena lokomotiva 57 dne 26.5.1990.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 790 pix432 KiB64 ×

MPZ40009a.jpg
Posunovadlo MPZ-40-009 (ex. 710 089-4) pro Vápenku Čertovy Schody bylo krátce po dokončení přestavby vyfotografováno v depu na brněnském dolním nádraží 10.12.2016.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 810 pix437 KiB85 ×

748471c.jpg
Bližší pohled na zástupce tří typů "Faurů" v depu Brno dolní 19.6.2013 - odpředu jde o stroje 748 471-0, za ním LDH 45-01, a dále dvounápravový stroj L18H-023.
Foto: Petr Nohel   1200 × 800 pix364 KiB163 ×

748451h.jpg
Stále na stejném místě na domovské vlečce v Bystřici pod Hostýnem stála nepoužívaná LDH 45-01 také 11.1.2009.
Foto: Petr Nohel   1200 × 800 pix473 KiB151 ×

748459b.jpg
Už jen šrotace čekala zubožený stroj LDH 45-004 (748 459-5), který byl na vlečce někdejšího cukrovaru v Kopidlně zachycen 27.7.2008.
Foto: Vít Horáček   1200 × 820 pix417 KiB157 ×

LDH45-008a.jpg
"Faur" LDH 45-08 Píly Oščadnica posunoval ve vlečkovém kolejišti v žst. Krásno nad Kysucou v roce 1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 770 pix425 KiB175 ×

748471motor1.jpg
Pohled na blok motoru v dlouhé kapotě lokomotivy LDH 70-414 (nově 748 471-0).
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 800 pix413 KiB122 ×

748471kompresor.jpg
Pohled na kompresor pod blokem chlazení v dlouhé kapotě lokomotivy LDH 70-414 (nově 748 471-0).
Foto: Ing. Jiří Kotas   600 × 760 pix196 KiB112 ×

748451popisy.jpg
Cedulky (nejen) s označením na kabině lokomotivy LDH 45-01 (za pozornost stojí smyšlené nové označení lokomotivy 747 471-2).
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 740 pix319 KiB107 ×

748471popisy.jpg
Cedulky (nejen) s označením na kabině lokomotivy LDH 70-414.
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 800 pix311 KiB97 ×

748451stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy LDH 45-01.
Foto: Petr Nohel   1200 × 780 pix327 KiB117 ×

748471stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy LDH 70-414.
Foto: Petr Nohel   1200 × 760 pix362 KiB101 ×

748459stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy LDH 45-04.
Foto: Vít Horáček   1200 × 680 pix473 KiB84 ×

748451podvozek.jpg
Detailní pohled na podvozek lokomotivy LDH 45-01 v jejím stavu z října 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix422 KiB111 ×