Boční záběr lokomotivy 148 byl na dole Medard-Libík pořízen také 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 770 pix
356 KiB
238 ×
Modelářský záběr lokomotivy 148 byl v lomu Medard-Libík pořízen taktéž 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
631 KiB
192 ×
Se soupravou prázdných "LH-ček" manipuloval stroj 175 v kolejišti lomu Medard-Libík 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
626 KiB
292 ×
Lokomotiva čísla 191 byla v prostorách lomu Medard-Libík zastižena 14.5.1999.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
510 KiB
182 ×
Lokomotiva čísla 24 SHR byla v těžebním prostoru mezi Mostem a Komořany vyfotografována 25.5.1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek
1200 × 770 pix
388 KiB
321 ×
Stroj SHR čísla 32 stojí odstaven v těžebním prostoru mezi Mostem a Komořany 25.5.1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek
1200 × 810 pix
463 KiB
287 ×
Lokomotiva čísla 33 byla v těžební krajině nedaleko Mostu zachycena v 70. letech minulého století.
Foto: Pavel Strachota
1200 × 770 pix
375 KiB
355 ×
Rok před ukončením provozu na trati SHR do Želének byla přímo v Želénkách zachycena lokomotiva 57 dne 26.5.1990.
Foto: Jaroslav Cempírek
1200 × 790 pix
432 KiB
257 ×
Posunovadlo MPZ-40-009 (ex. 710 089-4) pro Vápenku Čertovy Schody bylo krátce po dokončení přestavby vyfotografováno v depu na brněnském dolním nádraží 10.12.2016.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 810 pix
437 KiB
266 ×
Bližší pohled na zástupce tří typů "Faurů" v depu Brno dolní 19.6.2013 - odpředu jde o stroje 748 471-0, za ním LDH 45-01, a dále dvounápravový stroj L18H-023.
Foto: Petr Nohel
1200 × 800 pix
364 KiB
359 ×
Stále na stejném místě na domovské vlečce v Bystřici pod Hostýnem stála nepoužívaná LDH 45-01 také 11.1.2009.
Foto: Petr Nohel
1200 × 800 pix
473 KiB
313 ×
Už jen šrotace čekala zubožený stroj LDH 45-004 (748 459-5), který byl na vlečce někdejšího cukrovaru v Kopidlně zachycen 27.7.2008.
Foto: Vít Horáček
1200 × 820 pix
417 KiB
329 ×
"Faur" LDH 45-08 Píly Oščadnica posunoval ve vlečkovém kolejišti v žst. Krásno nad Kysucou v roce 1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek
1200 × 770 pix
425 KiB
375 ×
Pohled na blok motoru v dlouhé kapotě lokomotivy LDH 70-414 (nově 748 471-0).
Foto: Ing. Jiří Kotas
1200 × 800 pix
413 KiB
283 ×
Pohled na kompresor pod blokem chlazení v dlouhé kapotě lokomotivy LDH 70-414 (nově 748 471-0).
Foto: Ing. Jiří Kotas
600 × 760 pix
196 KiB
249 ×
Cedulky (nejen) s označením na kabině lokomotivy LDH 45-01 (za pozornost stojí smyšlené nové označení lokomotivy 747 471-2).
Foto: Ing. Jiří Kotas
1200 × 740 pix
319 KiB
275 ×
Cedulky (nejen) s označením na kabině lokomotivy LDH 70-414.
Foto: Ing. Jiří Kotas
1200 × 800 pix
311 KiB
240 ×
Výrobní štítek lokomotivy LDH 45-01.
Foto: Petr Nohel
1200 × 780 pix
327 KiB
242 ×
Výrobní štítek lokomotivy LDH 70-414.
Foto: Petr Nohel
1200 × 760 pix
362 KiB
269 ×
Výrobní štítek lokomotivy LDH 45-04.
Foto: Vít Horáček
1200 × 680 pix
473 KiB
196 ×
Detailní pohled na podvozek lokomotivy LDH 45-01 v jejím stavu z října 2006.