Snímky přidané dne 25. 9. 2022

Zobrazeny výsledky 1 - 21 z 21.

SU148e.jpg
Boční záběr lokomotivy 148 byl na dole Medard-Libík pořízen také 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix356 KiB374 ×

SU148f.jpg
Modelářský záběr lokomotivy 148 byl v lomu Medard-Libík pořízen taktéž 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix631 KiB314 ×

SU175i.jpg
Se soupravou prázdných "LH-ček" manipuloval stroj 175 v kolejišti lomu Medard-Libík 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix626 KiB426 ×

SU191e.jpg
Lokomotiva čísla 191 byla v prostorách lomu Medard-Libík zastižena 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix510 KiB312 ×

SHR24a.jpg
Lokomotiva čísla 24 SHR byla v těžebním prostoru mezi Mostem a Komořany vyfotografována 25. 5. 1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 770 pix388 KiB450 ×

SHR32a.jpg
Stroj SHR čísla 32 stojí odstaven v těžebním prostoru mezi Mostem a Komořany 25. 5. 1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 810 pix463 KiB425 ×

SHR33a.jpg
Lokomotiva čísla 33 byla v těžební krajině nedaleko Mostu zachycena v 70. letech minulého století.
Foto: Pavel Strachota   1200 × 770 pix375 KiB489 ×

SHR57a.jpg
Rok před ukončením provozu na trati SHR do Želének byla přímo v Želénkách zachycena lokomotiva 57 dne 26. 5. 1990.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 790 pix432 KiB397 ×

MPZ40009a.jpg
Posunovadlo MPZ-40-009 (ex. 710 089-4) pro Vápenku Čertovy Schody bylo krátce po dokončení přestavby vyfotografováno v depu na brněnském dolním nádraží 10. 12. 2016.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 810 pix437 KiB439 ×

748471c.jpg
Bližší pohled na zástupce tří typů "Faurů" v depu Brno dolní 19. 6. 2013 - odpředu jde o stroje 748 471-0, za ním LDH 45-01, a dále dvounápravový stroj L18H-023.
Foto: Petr Nohel   1200 × 800 pix364 KiB498 ×

748451h.jpg
Stále na stejném místě na domovské vlečce v Bystřici pod Hostýnem stála nepoužívaná LDH 45-01 také 11. 1. 2009.
Foto: Petr Nohel   1200 × 800 pix473 KiB451 ×

748459b.jpg
Už jen šrotace čekala zubožený stroj LDH 45-004 (748 459-5), který byl na vlečce někdejšího cukrovaru v Kopidlně zachycen 27. 7. 2008.
Foto: Vít Horáček   1200 × 820 pix417 KiB474 ×

LDH45-008a.jpg
"Faur" LDH 45-08 Píly Oščadnica posunoval ve vlečkovém kolejišti v žst. Krásno nad Kysucou v roce 1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 770 pix425 KiB536 ×

748471motor1.jpg
Pohled na blok motoru v dlouhé kapotě lokomotivy LDH 70-414 (nově 748 471-0).
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 800 pix413 KiB407 ×

748471kompresor.jpg
Pohled na kompresor pod blokem chlazení v dlouhé kapotě lokomotivy LDH 70-414 (nově 748 471-0).
Foto: Ing. Jiří Kotas   600 × 760 pix196 KiB366 ×

748451popisy.jpg
Cedulky (nejen) s označením na kabině lokomotivy LDH 45-01 (za pozornost stojí smyšlené nové označení lokomotivy 747 471-2).
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 740 pix319 KiB414 ×

748471popisy.jpg
Cedulky (nejen) s označením na kabině lokomotivy LDH 70-414.
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 800 pix311 KiB359 ×

748451stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy LDH 45-01.
Foto: Petr Nohel   1200 × 780 pix327 KiB364 ×

748471stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy LDH 70-414.
Foto: Petr Nohel   1200 × 760 pix362 KiB407 ×

748459stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy LDH 45-04.
Foto: Vít Horáček   1200 × 680 pix473 KiB301 ×

748451podvozek.jpg
Detailní pohled na podvozek lokomotivy LDH 45-01 v jejím stavu z října 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix422 KiB415 ×