Ještě jako 93E 001 označený první prototyp byl na ŽZO Cerhenice zdokumentován 3. 2. 1995.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 810 pix
384 KiB
1160 ×
Bližší záběr lokomotivy 93E 002 byl na strojírenském veletrhu v Brně pořízen 19. 9. 1994.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1200 × 770 pix
392 KiB
660 ×
Brzdicí souprava složená z lokomotivy S699.1001 a odporníkového vozu OV1 stála v pomocném kolejišti na ŽZO Cerhenice odstavena 8. 10. 1973.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk
1200 × 800 pix
426 KiB
2047 ×
Samostatná lokomotiva S699.1001 byla na ŽZO Cerhenice vyfotografována netypicky ze strany, kde standardně býval připojen odporníkový vůz OV1 - rok 1975.
Foto: Dietrich Seegers
1200 × 800 pix
366 KiB
1479 ×
Pohled na brzdicí soupravu tehdejšího VÚD od odporníkového vozu OV1 (za ním lokomotiva S699.1001) byl na ŽZO Cerhenice pořízen 14. 3. 1972.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk
1200 × 770 pix
455 KiB
1916 ×
Téměř dokonalá "srovnávačka" zástupců všech tří základních typů typové řady 363-263-163 vznikla před halou depa Přerov za přítomnosti lokomotiv 163 034-2, 363 007-6 a 263 001-0 v roce 1995.
Sbírka: ČMŽO Přerov
1200 × 760 pix
373 KiB
1362 ×
Při jízdních zkouškách s německým měřicím vozem byla S699.001 vyfotografována na "zadní přímé" velkého zkušebního okruhu 4. 4. 1972.