Snímky přidané dne 21. 11. 2021

Zobrazeny výsledky 1 - 50 z 111.

7485typak.jpg
Typový výkres lokomotivy továrního typu LDH 125.
Sbírka: Dan Korbel2740 × 2300 pix1108 KiB800 ×

748504a.jpg
Chybějícím tlumičem výfuku na střeše kabiny zajímavá LDH 125-004 (alias T479.805) posunovala v kolejišti lovosického závodu Severochema 7. 4. 1986.
Foto: Miroslav Šecl   1200 × 780 pix493 KiB1053 ×

748531a.jpg
Stroj LDH 125-031 posunoval na domovské vlečce Moravských šamotových a lupkových závodů (MŠLZ) v Horoušanech 16. 7. 1983.
Foto: Luboš Kraus   1024 × 680 pix297 KiB518 ×

LDH125_045a.jpg
Lokomotiva LDH125-045 (pozdější LDH 125-003 dle tuzemského číslovacího schématu) reprezentovala svůj typ a zároveň zemi svého původu na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 18. 9. 1973.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 820 pix383 KiB984 ×

BDZ_55-054a.jpg
V přítmí haly depa v bulharské Sofii byly společně zachyceny lokomotivy 55 054-1 a 55 058-2 dne 12. 9. 2019.
Foto: Bc. Martin Šarman   1200 × 800 pix390 KiB558 ×

748508a.jpg
Lokomotiva označená jako T478.0508 byla zachycena na domovské vlečce elektrárny Třebovice - rok 1986.
Foto: Robert Kubica   1024 × 660 pix235 KiB684 ×

748508b.jpg
Stejného dne byla T478.0508 na stejném místě v kolejišti vlečky elektrárny Třebovice zachycena také z jiného úhlu - rok 1986.
Foto: Robert Kubica   1024 × 700 pix271 KiB763 ×

748511b.jpg
Už jen jako zdroj náhradních dílů sloužila LDH 125-011 na vlečce teplárny v Malešicích, kde byla zachycena 15. 5. 2006.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 820 pix654 KiB600 ×

748511a.jpg
Ze strany od kratší kapoty byla bývalá chvaletická LDH 125-011 vyfotografována na vlečce teplárny v Malešicích 27. 2. 2007.
Foto: Martin Třískala   1200 × 800 pix503 KiB577 ×

748512a.jpg
Lokomotiva T478.0512 (LDH 125-012) posunuje na vlečce elektrárny v Dětmarovicích v 80. letech min. století.
Foto: Pavel Strachota   1200 × 810 pix402 KiB668 ×

748512b.jpg
V obnoveném barevném kabátku se T478.0512 představila na výstavě ve stanici Josefova jáma v Ostravě (v pozadí lokomotiva V60 označená jako T435.2569) dne 20. 5. 1983.
Foto: Aleš Soška   1024 × 700 pix290 KiB808 ×

748512c.jpg
Pohled na stroj T478.0512 z druhé strany - výstava lokomotiv ve stanici Josefova jáma 20. 5. 1983.
Foto: Aleš Soška   1024 × 700 pix287 KiB765 ×

748514b.jpg
Na vlečce slovenského podniku Železnorudné bane Rudňany byla zdejší LDH 125-014 zachycena krátce před odvozem k likvidaci (v pozadí druhá domácí lokomotiva T448.0739) dne 18. 7. 2000.
Foto: Jaroslav Wagner   1200 × 800 pix401 KiB681 ×

748514c.jpg
Pohled na už několik let neprovozní LDH 125-014 z opačné strany - vlečka závodu Železnorudné bane Rudňany 18. 7. 2000.
Foto: Jaroslav Wagner   1200 × 850 pix426 KiB636 ×

748514a.jpg
Těsně před sešrotováním byl stroj LDH 125-014 z rudňanského závodu Želby zachycen ve Spišské Nové Vsi 23. 9. 2002.
Foto: Jan Orel   1200 × 810 pix337 KiB584 ×

748521h.jpg
S tabulkami s označením DH477.021 posunuje teplárenská "barvoměnka" na domácí vlečce v Praze-Malešicích - rok 1975.
Foto: Pavel Strachota   1200 × 800 pix290 KiB700 ×

748521f.jpg
Jindřichem Rachotou řízená lokomotiva T477.021 byla vyfotografována během posunu na malešickém nádraží 23. 2. 1980.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 700 pix296 KiB1390 ×

748521e.jpg
"Faur" T477.021 vytahuje z haly Teplárny Malešice zdejšího "Papouška" 477.043 dne 23. 2. 1980.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 700 pix349 KiB937 ×

748521g.jpg
V obnoveném (téměř) továrním nátěru a s tabulkami s označením T477.021 byl jednadvacátý "Faur" zachycen před halou domovského podniku Teplárna Malešice 23. 2. 1980.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 730 pix259 KiB876 ×

748521d.jpg
Po boku "Papouška" 477.043, který byl řadu let majetkem Teplárny Malešice (a jen díky tomu se dochoval dodnes) byl stroj T477.021 na domovské vlečce vyfotografován 23. 2. 1980.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 680 pix264 KiB906 ×

748521c.jpg
Prakticky na konci své provozní kariéry přestavuje 748 521-2 uhelné "Wapky" po teplárenské vlečce v pražských Malešicích 16. 4. 2005.
Foto: Jan Hanzel   1200 × 850 pix549 KiB747 ×

748521a.jpg
Do nátěru ve stylu motorových lokomotiv kanadské společnosti CN oděná 748 521-2 (LDH 125-021) čeká na svůj další osud na vlečce teplárny v Malešicích 15. 5. 2006.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 780 pix589 KiB753 ×

748521b.jpg
Dvojice ex malešických strojů 748 521-2 a 748 532-9 (v době pořízení snímku ještě čekajících na zprovoznění, kterého se ale nedočkaly) byla na vlečce v Plané nad Lužnicí zdokumentována 1. 12. 2011.
Foto: Martin Benák   1200 × 780 pix538 KiB704 ×

748522c.jpg
Stroj LDH 125-260 lovosické Lovochemie, nezaměnitelný díky absenci tlumiče výfuku na střeše, byl v Chlumčanech u Loun vyfotografován patrně při své cestě na opravu do Loun - rok 1992.
Foto: Ing. Tomáš Čech   1024 × 680 pix250 KiB616 ×

748522a.jpg
Oficiálně jako 748 522-0 vedená lokomotiva LDH 125-260 (v podnikové dokumentaci značená T477.807), vyrobená pod továrním číslem 23292/1977, byla zastižena na nádraží v Lovosicích 20. 2. 1995.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1200 × 800 pix372 KiB673 ×

748522b.jpg
V poslední rok svého provozování se LDH 125-260 (748 522-0) představila na výstavě lokomotiv v Lovosicích 4. 6. 1997.
Foto: Jan Láznička   1200 × 830 pix370 KiB803 ×

748532e.jpg
Ve druhé polovině 80. let minulého století byla LDH 125-032 zdokumentována na předávacím kolejišti společnosti Stavostroj v Benešově u Prahy.
Foto: Pavel Daniel   Sbírka: Martin Třískala1200 × 800 pix257 KiB529 ×

748532a.jpg
Společně s dalšími motorovými hydraulikami stála neprovozní 748 532-9 odstavena na vlečce Teplárny Malešice 13. 2. 2004.
Foto: Dan Korbel   1200 × 820 pix444 KiB498 ×

748532c.jpg
Pouze coby zdroj náhradních dílů pro potřeby teplárny v Malešicích pořízená 748 532-9 stála na vlečce teplárny odstavená 15. 5. 2006.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 800 pix519 KiB460 ×

748532b.jpg
Společně s lokomotivou 748 521-2 stála 748 532-9 odstavena na vlečce v Plané nad Lužnicí pro plánovanou opravu do provozního stavu pro potřeby svého nového majitele, společnost JHMD. Bohužel po změnách ve vedení společnosti byly obě lokomotivy v létě 2013 sešrotovány. Snímek je z 1. 12. 2011.
Foto: Martin Benák   1200 × 810 pix532 KiB463 ×

748532d.jpg
Odvoz lokomotiv 748 532-9 a 748 521-2 do šrotu za asistence "Hektora" T435.003. Snímek byl na nádraží v Jindřichově Hradci pořízen 22. 4. 2013.
Foto: Lukáš Jirků   1200 × 790 pix507 KiB610 ×

748533a.jpg
Teplárenský stroj LDH 125-033 posunuje s vozy loženými betonovými prefabrikáty po vlečkové koleji v Praze 10, Malešicích - rok 1980.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 710 pix283 KiB557 ×

748535e.jpg
Lokomotivy FAUR Teplárny Malešice vynikaly svými pestrobarevnými nátěry. Zmíněná pestrobarevnost se ale několik let netýkala stroje 748 535-2, který byl v nátěru "démon noci" zastižen v Praze-Malešicích 31. 1. 1997.
Foto: Martin Boháč   1200 × 800 pix389 KiB608 ×

748535b.jpg
Při své všední práci byla 748 535-2 na vlečce teplárny v Praze-Malešicích zachycena 18. 12. 2004.
Foto: Martin Boháč   1200 × 830 pix382 KiB529 ×

748535a.jpg
Po vlečkových kolejích malešické teplárny přestavovala 748 535-2 soupravu "Wapek" dne 23. 3. 2005.
Foto: Dan Korbel   1200 × 810 pix428 KiB414 ×

748535c.jpg
Barevně nezaměnitelný stroj 748 535-2 byl vyfotografován v kolejišti stanice Praha-Malešice 3. 4. 2006.
Foto: Dan Korbel   1200 × 820 pix473 KiB421 ×

748535f.jpg
Technický snímek lokomotivy 748 535-2 byl na její domovské vlečce teplárny v Malešicích pořízen 27. 2. 2007.
Foto: Martin Třískala   1200 × 790 pix430 KiB488 ×

748535d.jpg
V novém nátěru z ŽOS Nymburk se stroj 748 535-2 společnosti Pražská teplárenská a.s. představuje na snímku pořízeném na nádraží Praha-Malešice 15. 11. 2009.
Foto: Ing. Jiří Konečný   1200 × 810 pix387 KiB529 ×

748535g.jpg
Se soupravou bílých kotlů byl stroj 748 535-2 zdokumentován na nádraží Praha-Malešice 15. 6. 2012.
Foto: Jiří Růžička   1800 × 1171 pix765 KiB475 ×

748535h.jpg
Vzorně udržovaná a stále jako nově natřená vypadající 748 535-2 byla se soupravou "Wapek" na nádraží Praha-Malešice vyfotografována 29. 3. 2013.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 810 pix408 KiB526 ×

748536e.jpg
Po vlečce podniku IPS v Praze-Řeporyjích posunovala domácí LDH 125-036 dne 12. 5. 1983.
Foto: Vladislav Borek   1200 × 780 pix435 KiB603 ×

748536c.jpg
Ještě za svého působení na vlečce IPS Praha-Řeporyje byla LDH 125-036 vyfotografována při své všední službě 12. 6. 1983.
Foto: Vladislav Borek   1200 × 820 pix306 KiB530 ×

748536d.jpg
Po boku zástupkyně v podstatě konkurenční řady, T448.0704, byla řeporyjská LDH 125-036 na domovské vlečce zachycena 12. 6. 1983.
Foto: Vladislav Borek   1200 × 800 pix327 KiB568 ×

748536h.jpg
Už na výkonech dopravce Railway Capital sloužící 748 536-0 se objevila v Liberci 31. 8. 2015.
Foto: Petr Tausig   1200 × 800 pix420 KiB475 ×

748536f.jpg
Lokomotiva 748 536-0 společnosti Railway Capital byla při krátkém zimním odstavení v Teplicích zdokumentována 27. 1. 2017.
Foto: Aleš Bílek   1200 × 830 pix563 KiB486 ×

748536b.jpg
Nezvykle v čele osobního vlaku byla 748 536-0 zastižena u Nové Vsi pod Pleší 21. 7. 2018.
Foto: Michal Kuty   1200 × 820 pix555 KiB444 ×

748536a.jpg
Z vlečky FORTE Mostkovice přiváží stroj 748 536-0 soupravu vozů Mattoni expresu na předávací kolejiště v Kostelci na Hané 14. 12. 2018.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 770 pix409 KiB507 ×

748536g.jpg
Po větší část roku 2019 byla stroji 748 536-0 domovem kdysi odepsaná jihomoravská trať Moravské Budějovice - Jemnice. Stalo se tak díky kůrovcové kalamitě, kdy stroj pomáhal odvážet z okolí trati dřevo. Na jednom z těchto výkonů byl zdokumentován 5. 3. 2019.
Foto: Martin Kouřil   1200 × 830 pix425 KiB491 ×

748537b.jpg
Lokomotiva 748 537-8 společnosti Ploma Hodonín si předává nákladní vůz Falls s lokomotivou 740 736-4 OKD, Doprava, a. s. (výhybka pod lokomotivou rozděluje vlečkovou síť do dřevopodniku Ploma a Elektrárny Hodonín, zcela vlevo je elektrizovaná traťová kolej od slovenského Holíče) dne 15. 12. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   1200 × 800 pix366 KiB623 ×

748537g.jpg
Při své všední práci byla 748 537-8 na vlečce závodu Ploma Hodonín zachycena 8. 12. 2004.
Foto: Přemysl Košek   1200 × 800 pix369 KiB579 ×