Snímky přidané dne 31. 3. 2023

Zobrazeny výsledky 1 - 30 z 30.

110001a.jpg
S kulisou už neexistujícího cukrovaru v Kojetíně byla prototypová 110 001-5 vyfotografována 15. 7. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix435 KiB603 ×

110003c.jpg
V srpnu 1995 byla nově natřená 110 003-1 zastižena na výstavě v areálu ŽOS Česká Třebová.
Foto: Aleš Soška   1200 × 820 pix446 KiB319 ×

110014a.jpg
V kolejišti teprve krátce dokončeného seřaďovacího nádraží v Žilině-Tepličce posunovala 110 014-8 dne 28. 3. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix351 KiB267 ×

110023a.jpg
Na osobním nádraží v Košicích posunovala zdejší 110 023-9 se soupravami osobních vozů 6. 7. 2011.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 780 pix422 KiB229 ×

110033a.jpg
Po mostě nad řekou Poprad přivážel stroj 110 033-8 vlak Os 8782 Lipany - Plaveč do cílové stanice své cesty 4. 2. 1998.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 770 pix434 KiB318 ×

110044b.jpg
Lokomotiva E458.0044, sloužící na vysočanské staniční záloze, byla při své všední práci v žst. Praha-Vysočany zachycena 28. 9. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix415 KiB271 ×

110048c.jpg
Ve svém domovišti, tj. na nádraží v Přerově byla 110 048-6 zachycena při posunu v roce 1994.
Foto: Aleš Soška   1200 × 830 pix463 KiB310 ×

110003b.jpg
Boční pohled na lokomotivu 110 003-1 byl zachycen v Kojetíně během jejího čekání na čas odjezdu s Mn vlakem do Nezamyslic 27. 5. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix595 KiB235 ×

110007a.jpg
Při příjezdu s Mn vlakem od Přerova se 110 007-2 v Kojetíně setkala s odstavenou lokomotivou 363 018-3. 25. 6. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix553 KiB328 ×

110008a.jpg
Stroj 110 008-0 odváží 28. 7. 1997 ze stanice Barca vlak Os 18509, který tehdy jezdíval v trase Košice - Čaňa.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 830 pix429 KiB304 ×

110018a.jpg
Na výkonu zálohy č. 5 byla lokomotiva E458.0018 vyfotografována při práci na pražském hlavním nádraží 17. 8. 1978.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 820 pix373 KiB272 ×

110020b.jpg
Zánovní "Žehlička" E458.0020 posunovala v kolejišti nymburského železničního uzlu 21. 3. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix391 KiB265 ×

110020a.jpg
Za prvních slunečních paprsků dne 10. 5. 2006 přivezla 110 020-5 do Chropyně manipulační vlak z Nezamyslic.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix499 KiB237 ×

110024c.jpg
Olomoucká 110 024-7 při přestávce zapózovala na hlavním nádraží v Prostějově v srpnu 2002.
Foto: Aleš Soška   1200 × 820 pix464 KiB234 ×

110024a.jpg
S manipulačním vlakem se 110 024-7 připravovala v Nezamyslicích na svou cestu do Prostějova a Olomouce 14. 3. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix450 KiB211 ×

110026a.jpg
V žst. Plaveč byla činná 110 026-2 krátce před zahájením posunu vyfotografována 6. 8. 2009.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 800 pix604 KiB219 ×

110027a.jpg
"Žehličky" řad 110 i 111 byly po několik dekád všedním úkazem v čelech osobních vlaků do Letohradu. Na jednom z nich byla v Ústí nad Orlicí vyfotografována lokomotiva 110 027-0 dne 9. 5. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix494 KiB265 ×

110034c.jpg
V roli aktivní posunovací zálohy byl v Košicích zdokumentován stroj 110 034-6 dne 6. 9. 2012.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 800 pix579 KiB269 ×

110035a.jpg
Dne 17. 8. 2007 sloužila na staničním posunu v Košicích lokomotiva 110 035-3.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 810 pix392 KiB238 ×

110039a.jpg
Při posunu na mostě přes řeku Bečvu v Přerově byla domácí 110 039-5 vyfotografována 19. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 840 pix425 KiB248 ×

110040a.jpg
Na nádraží v Žilině postávala E458.0040 odstavena mezi výkony na staničním posunu 27. 2. 1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 760 pix470 KiB316 ×

110041c.jpg
"Kočkopes" 110 041-1 a 742 256-1 (pro obsluhu nezatrolejovaných vleček) projížděl 31. 7. 2001 jako Mn vlak Púchov - Žilina dnes už neexistující zastávkou Nosice.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 800 pix442 KiB275 ×

110041b.jpg
Ze SPD Košice vyjíždí na svůj výkon dvojice lokomotiv 110 041-1 a 721 105-5 dne 24. 4. 2010.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 840 pix599 KiB233 ×

110045a.jpg
Lokomotiva 110 045-2 posunovala na hlavním nádraží v Olomouci v srpnu 2002.
Foto: Aleš Soška   1200 × 810 pix466 KiB228 ×

110045c.jpg
Na výkonu E2 byla "Žehlička" E458.0045 zastižena přímo na pražském hlavním nádraží 10. 10. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix335 KiB254 ×

110046c.jpg
Svým "hrbem" (kapotou z ř. 210) a samostatnými světly (z ř. 111) známá 110 046-0 posunovala na pražském hlavním nádraží 21. 9. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix317 KiB305 ×

110046b.jpg
V čele Mn vlaku Nezamyslice - Přerov byla 110 046-0 zachycena na odjezdu z Kojetína 23. 3. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix497 KiB246 ×

110047a.jpg
Ještě v prvním továrním nátěru posunovala E458.0047 na hlavním nádraží v Praze 13. 9. 1975.
Foto: Ing. Ivo Mahel   1200 × 830 pix382 KiB308 ×

110010b.jpg
V kolejišti právě modernizovaného osobního nádraží v Košicích posunovala mohykánka 110 010-6 již lépe reprezentující svého majitele dne 11. 7. 2022.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 800 pix466 KiB347 ×

110021c.jpg
Poslední provozní zástupce řady 110 v ČR, stroj 110 021-3 společnosti WYNX Pool s.r.o., odvážel z Mělníka mimořádný vlak Sp 11855 dne 19. 11. 2022.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 780 pix470 KiB289 ×