Krátce před svým zrušením (ke dni 28. 10. 1994) dostala lokomotiva 775 002-9 široké žluté pruhy na obě čela. Ve svém domovském depu v Popradě byla zadokumentována 1. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 770 pix
408 KiB
1223 ×
Lokomotiva T678.003 reprezentovala svou řadu na IV. Mezinárodním veletrhu v Brně v roce 1962.
Sbírka: Jaroslav Wagner
1200 × 800 pix
406 KiB
1997 ×
Už jen v podobě zuboženého vraku byl stroj 775 004-5 z nadhledu vyfotografován v prostorách depa Nové Zámky 27. 7. 1994.
Foto: Ing. Ivan Kolář
760 × 1200 pix
384 KiB
1280 ×
Mezi vyřazenými "Sergeji" 781 400-7 a 781 366-0 byl stejně postižený "Pomeranč" 775 005-2 zdokumentován v depu Zvolen 12. 7. 1997.
Foto: David Prause
1200 × 820 pix
358 KiB
1194 ×
Téměř na konci své provozní kariéry byla "Cé-nula" 775 005-2 vyfotografována při příjezdu do depa ve Zvolenu 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 790 pix
412 KiB
999 ×
O chvíli později přibyla ke stroji 775 005-2 na zvolenské fotografování také historická cisterna. Snímek je ze dne 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
384 KiB
1054 ×
Před kruhovou remízou depa Zvolen zapózoval stroj 775 005-2 železničním fandům dne 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 820 pix
453 KiB
1050 ×
Poslední dny existence až do posledních chvil atraktivní lokomotivy 775 005-2 zachycuje snímek pořízený v depu Zvolen 12. 8. 1998.
Foto: David Prause
1200 × 770 pix
394 KiB
989 ×
Z opačné strany byla stejného dne lokomotiva 775 005-2 vyfotografována v depu Zvolen i s vypálenou dírou v bočnici 12. 8. 1998.
Foto: David Prause
1200 × 810 pix
355 KiB
1042 ×
Ve stanici Medzibrod zastavil "Pomeranč" T678.0012 se zvláštním vlakem pro fotografy 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 830 pix
505 KiB
1161 ×
Krátce po obnově nátěru téměř do původní podoby byl pozdější popradský mohykán 775 016-9 vyfotografován v domovském depu v říjnu 1989.
Foto: Radoslav Macháček
1200 × 800 pix
379 KiB
1025 ×
V rámci oslav 150 let železnic na Slovensku se v srpnu 1998 představila v depu Zvolen také neprovozní T678.016.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 820 pix
418 KiB
993 ×
V prostorách depa Zvolen byl na konci své provozní éry prototyp T678.0001 vyfotografován také v září 1988.
Sbírka: Radoslav Macháček
1200 × 770 pix
400 KiB
567 ×
Osobním nádražím ve Zvolenu provážel prototyp T678.0001 nákladní vlak 28. 5. 1986.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
367 KiB
666 ×
Se zánovními vozy Bymee na osobním vlaku se veterán T678.0002 setkal ve stanici Lubochňa 23. 8. 1990.
Foto: Ing. Ivo Mahel
1200 × 820 pix
395 KiB
605 ×
"Pomeranč" T678.003 se s parní "Sedmou" setkal na tehdejším Gottwaldově nádraží v Plzni v roce 1965.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Zdeněk Michl st.
1200 × 800 pix
261 KiB
719 ×
Během odstavení na okraji depa v Popradu byl stroj T678.0004 vyfotografován 27. 8. 1989.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 770 pix
344 KiB
539 ×
Při cestě ze stanice do depa se "Cé-nula" T678.0005 pod Zvolenským hradem setkala s "Brejlovcem" 753 168-4 dne 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
417 KiB
561 ×
"Pomeranč" T678.0007 čekal v areálu ŽOS Nymburk na provedení opravy 13. 7. 1985.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 760 pix
429 KiB
592 ×
Cestou z opravy v Nymburce zpět do Zvolena byl stroj T678.0007 zachycen během zastavení ve Velkém Oseku 12. 11. 1985.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 800 pix
336 KiB
502 ×
Opečovávaný stroj T678.0008 čekal v depu Zvolen na své další nasazení do provozu 13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
372 KiB
709 ×
Obrázek, který nebylo možné pořídit nikde jinde na světě - depo plné "Pomerančů" (na snímku stroje T679.0001, T679.0006 a T678.0008) zachycuje snímek pořízený ve Zvolenu
13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1500 × 997 pix
602 KiB
764 ×
V areálu dílen ŽOS Nymburk čekal "Pomeranč" T678.0008 na provedení revizní opravy 2. 6. 1982.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 800 pix
338 KiB
730 ×
Na nádraží v Popradě asistoval stroj 775 009-4 při výlukových pracech 18. 7. 1990.
Foto: Jan Novotný
1200 × 800 pix
294 KiB
536 ×
Zubožený vrak kdysi pěkné lokomotivy 775 009-4 čekal na svůj konec v prostoru depa Nové Zámky ještě 27. 7. 1994.
Foto: Ing. Ivan Kolář
1200 × 790 pix
444 KiB
517 ×
Tandem motorových legend T678.0012 a M61.001 MÁV projíždí se zvláštním vlakem dnes už neexistujícím traťovým úsekem Mezno - Střezimíř 21. 9. 2019.
Foto: David Prause
1200 × 800 pix
454 KiB
563 ×
Lokomotivu 742 393-2 u zastávky Praha-Smíchov severní nástupiště minul zvláštní vlak vedený "Pomerančem" T678.0012 dne 24. 6. 2006.
Foto: David Prause
1200 × 790 pix
465 KiB
491 ×
Na srazu šestinápravových motorových legend v Lužné u Rakovníka se kromě jiných prezentoval také "Pomeranč" T678.0012 dne 9. 10. 2022.
Foto: David Prause
1200 × 800 pix
445 KiB
531 ×
Slovenské motorové "šestikolky" T678.0012 a T679.1312 byly v muzejním depu v Lužné u Rakovníka bok po boku vyfotografovány 9. 10. 2022.
Foto: David Prause
1200 × 790 pix
489 KiB
593 ×
"Pomeranče" T678.0012 a T679.0019 pózovaly před objektivy fotoaparátů v předvečer druhého dne fotoakce "Pomeranče 2006" v depu ve Zvolenu dne 13. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
292 KiB
557 ×
Ještě červený mohykán T678.0012 byl u přesuvny depa Zvolen zdokumentován 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
383 KiB
602 ×
Rok po skončení své aktivní služby (a pravidelného provozu "Pomerančů" vůbec) byl stroj T678.0012 ještě před započetím jeho opravy pro muzejní provoz zachycen v depu Zvolen 4. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
450 KiB
555 ×
Ve stanici Lučenec byl stroj T678.0012 zachycen na postrku nákladního vlaku
16. 8. 1986.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
280 KiB
599 ×
Už jen ve formě zuboženého vraku byl stroj 775 013-6 v depu Zvolen zastižen 26. 7. 1994.
Foto: Ing. Ivan Kolář
1200 × 800 pix
284 KiB
461 ×
Už jen na likvidaci čekající vraky lokomotiv 781 539-2 a T678.0013 byly v depu Zvolen zdokumentovány 3. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
392 KiB
486 ×
Ve stavu po přistavení k dílenské opravě byl stroj T678.013 v ŽOS Nymburk vyfotogafován 13. 4. 1980.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 800 pix
361 KiB
579 ×
Necelé 3 měsíce před oficiálním zrušením byl stále ještě provozuschopný stroj 775 014-4 zdokumentován v depu Poprad 1. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
414 KiB
506 ×
Dne 12. 8. 1998 byla T678.0016 v depu Zvolen zachycena od konce koleje.
Foto: David Prause
1200 × 800 pix
356 KiB
493 ×
Dvojice oranžových krasavců T678.0016 a T679.0015 byla na pražském hlavním nádraží zachycena 7. 10. 1990.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 800 pix
413 KiB
551 ×
Předčasně zrušený stroj T678.017 zachycuje ještě v provozu tento vzácný snímek pořízený v Prešově 20. 3. 1973.
Foto: Vladimír Truxa
1200 × 750 pix
333 KiB
704 ×
Pohled z podhledu na čelo lokomotivy T678.0008 v jeho podobě z roku 1988.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 830 pix
358 KiB
476 ×
Traťovým úsekem Bujakovo zastávka - Gašparovo provážel stroj T678.0012 soupravu zvláštního vlaku dne 29. 7. 2022.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
491 KiB
474 ×
Ve stanici Mlynky zastavil zvláštní vlak vedený "Pomerančem" T678.0012 dne 29. 7. 2022.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
593 KiB
499 ×
Stejný zvláštní vlak s lokomotivou T678.0012 v čele byl 29. 7. 2022 zachycen také v traťovém úseku Lučatín - Medzibrod.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
650 KiB
496 ×
Zvláštní vlak vedený "Pomerančem" T678.0012 a se 749 008-9 na postrku byl v úseku Kačice - Stochov zachycen 9. 10. 2022.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
437 KiB
668 ×
Tandem oranžových velikánů T678.0012 a T679.0019 se blíží se zvláštním vlakem od Vrútek ke stanici Horná Štubňa 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
514 KiB
505 ×
"Pomeranč" T678.0012 opouští se zvláštním vlakem pro fotografy stanici Slovenská Ľupča ve směru na Brezno 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
344 KiB
487 ×
Stroj T678.0012 se v čele zvláštního vlaku blíží sérií oblouků do zastávky Brusno Kúpele dne 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
492 KiB
499 ×
Se zvláštním vlakem vypraveným v rámci akce "Pomeranče 2006" byl stroj T678.0012 zachycen na trati u Lučatína 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
416 KiB
439 ×
Ve stanici Medzibrod zastavil stroj T678.0012 se zvláštním vlakem vypraveným v rámci akce "Pomeranče 2006" dne 14. 5. 2006.