Snímky přidané dne 31. 12. 2022

Zobrazeny výsledky 1 - 50 z 53.

121038d.jpg
Už po návratu zpět do Čech byla 121 038-4 se soupravou vozů Wap zachycena u "trojtunelí" ve známém traťovém úseku Nelahozeves zámek - Kralupy nad Vltavou 6. 10. 2021.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix599 KiB245 ×

121041d.jpg
Na základně dopravce IDS CARGO a.s. v Děčíně byla 121 041-8 zdokumentována 20. 3. 2018.
Foto: Václav Šafář   1200 × 820 pix403 KiB277 ×

121065d.jpg
Ve svém domovském depu (základně IDS CARGO a.s.) v Děčíně byla 121 065-7 s historickou vodárnou zdokumentována 24. 11. 2020.
Foto: Václav Šafář   1200 × 850 pix435 KiB296 ×

SU155a.jpg
Se soupravou prázdných vozů LH byla lokomotiva č. 155 vyfotografována na dole Medard-Libík 14. 5. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix492 KiB280 ×

SU164a.jpg
V kolejišti lomu Medard byly společně vyfotografovány lokomotivy čísel 164, 323 a 142 dne 18. 4. 1994.
Foto: Bohuslav Zeman   1200 × 800 pix482 KiB289 ×

SU181a.jpg
Za husté chumelenice byl stroj čísla 181 na Svatavě zdokumentován 16. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 830 pix681 KiB278 ×

SU185a.jpg
Čerstvě zgenerálkovaný stroj č. 185 byl ve Svatavě vyfotografován ještě před svým prvním nasazením do provozu 4. 2. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix372 KiB393 ×

SU186a.jpg
Po dílenské opravě ještě novotou zářící stroj č. 186 byl ve Svatavě zachycen 16. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix482 KiB301 ×

SU192b.jpg
Lokomotiva čísla 192 byla v prostoru dolu Medard-Libík zaznamenána 14. 6. 1996.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 800 pix441 KiB350 ×

SU192a.jpg
Stroj č. 192 byl 14. 6. 1996 na dole Medard-Libík zachycen také z druhé strany.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 810 pix514 KiB366 ×

SU303a.jpg
Lokomotiva čísla 303 prováží za slabého sněžení svůj vlak svatavským kolejištěm 16. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 830 pix579 KiB288 ×

SU309a.jpg
Traťovým úsekem u Citic provážel stroj č. 309 soupravu prázdných vozů Lowa 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix436 KiB276 ×

SU309b.jpg
S nákladem uhlí projížděla 309 úsekem důlní dráhy vedoucím paralelně s veřejnou tratí Sokolov - Karlovy Vary u Citic 29. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix460 KiB296 ×

SU313a.jpg
Uhlím loženou soupravu sunula lokomotiva 313 na Svatavě dne 4. 2. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix430 KiB284 ×

17Eprospekt1.jpg
Typový list výrobce ŠKODA n.p. Plzeň k lokomotivě 17E 1. až 3. série.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1400 × 1100 pix439 KiB426 ×

Chvaletice_schema1.jpg
Schéma kolejiště úzkorozchodné dráhy Manganorudných a kyzových závodů (MKZ) ve Chvaleticích ze druhé poloviny 70. let minulého století.
Sbírka: Vlastimil Novotný2000 × 1200 pix371 KiB444 ×

CS11_01c.jpg
Neprovozní lokomotiva ČS 11-01 byla v depu Borjomi zvěčněna 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 770 pix368 KiB301 ×

CS11_02b.jpg
Ve stanici Cagveri křižuje ČS 11-02 v čele vlaku 6468 Bakuriani - Borjomi s vlevo Stojící ČS 11-06, která jede s vlakem 6469 opačným směrem. Jedná se o jediné křižování, které bylo možné na této trati pravidelně vidět. Snímek byl pořízen 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 820 pix495 KiB292 ×

CS11_02c.jpg
V roce 2016 převládala na lokomotivách ČS 11 československé výroby stále ještě zelená barva, která pro ně byla po dlouhá léta typická. Dne 10. 4. 2016 se v depu Borjomi vedle sebe setkaly stroje inventárních čísel (zleva) 02, 04, 10. V pozadí na koleji vlevo se navíc "schovává" i nejstarší ČS 11-01.
Foto: Dalibor Palko   1200 × 800 pix432 KiB309 ×

CS11_06m.jpg
Po vykřižování s protijedoucím vlakem vyčkává ČS 11-06 s vlakem 6469 Borjomi - Bakuriani na čas odjezdu ze stanice Cagveri dne 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 780 pix563 KiB262 ×

CS11_06n.jpg
Po objetí soupravy je lokomotiva ČS 11-06 připravena k odjezdu s vlakem 6470 Bakuriani - Borjomi z výchozí stanice Bakuriani 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 800 pix510 KiB249 ×

CS11_06p.jpg
Bližší pohled na lokomotivu ČS 11-06 připravenou v Bakuriani k odjezdu s vlakem 6470 do Borjomi 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 810 pix458 KiB267 ×

CS11_06o.jpg
Boční pohled na stroj ČS 11-06 před odjezdem z Bakuriani do Borjomi dne 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 800 pix472 KiB254 ×

CS11_06k.jpg
Těsně po příjezdu do cílové stanice Bakuriani byla ČS 11-06 vyfotografována ještě před započetím posunu pro objetí soupravy 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 800 pix478 KiB216 ×

CS11_06q.jpg
Krátce po osmé hodině ranní přestavuje (úvratí) stroj ČS 11-06 z depa v Borjomi přes nákladní stanici k nástupišti soupravu svého vlaku dne 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 800 pix503 KiB270 ×

CS11_06j.jpg
Lokomotiva ČS 11-06 je s vlakem 6469 Borjomi - Bakuriani připravena k odjezdu z výchozí stanice dne 27. 5. 2019. Vpravo za okamžik zastaví přípojný vlak 618 z Tbilisi.
Foto: Martin Šarman   1200 × 800 pix382 KiB247 ×

CS11_06l.jpg
Lokomotiva ČS 11-06 je s vlakem 6469 do Bakuriani připravena k odjezdu z výchozí stanice Borjomi dne 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 800 pix502 KiB279 ×

CS11_08b.jpg
Už opět do "konvenčního" nátěru oděná ČS 11-08 se na snímku pořízeném dne 27. 5. 2019 v depu Borjomi představuje po boku stroje ČS 11-10.
Foto: Martin Šarman   1200 × 810 pix422 KiB246 ×

CS11_08d.jpg
Dne 21. 4. 2017 bylo v plném proudu zavádění nového barevného schématu na lokomotivy dráhy Borjomi - Bakuriani i osobní vozy. Před depem v Borjomi si můžeme prohlédnout stroje ČS 11-10, ČS 11-08 a ČS 11-06 .
Foto: Dalibor Palko   1200 × 810 pix436 KiB243 ×

CS11_08c.jpg
"Kukuška" ČS 11-08 čekala ve výchozí stanici Borjomi s osobním vlakem do Bakuriani na čas pravidelného odjezdu dne 21. 4. 2017.
Foto: Dalibor Palko   1200 × 800 pix467 KiB240 ×

CS11_08e.jpg
Ve stanici Tsagveri docházelo několik let pravidelně ke křižování dvou osobních vlaků. Dne 21. 4. 2017 byla tato událost navíc zpestřena vzájemnou výměnou lokomotiv ČS 11-08 a ČS 11-02.
Foto: Dalibor Palko   1200 × 820 pix567 KiB257 ×

CS11_09d.jpg
Dne 10. 4. 2016 se na trati objevila lokomotiva ČS 11-09 v čele placeného vlaku pro skupinku fotografů .
Foto: Dalibor Palko   1200 × 810 pix648 KiB214 ×

CS11_09e.jpg
Lokomotiva ČS 11-09 projíždí v depu Borjomi kolem vraku své mladší "sestry" ČS 11-11. Fotografie byla pořízena 10. 4. 2016.
Foto: Dalibor Palko   1200 × 800 pix529 KiB257 ×

CS11_10b.jpg
Provozní zálohy v podobě lokomotiv ČS 11-10, ČS 11-08 a ČS 11-09 stály odstaveny v depu Borjomi 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 810 pix447 KiB242 ×

CS11_11b.jpg
Skelet lokomotivy ČS 11-11, který sloužil jako zdroj náhradních dílů pro jiné stroje, byl zvěčněn v depu Borjomi dne 27. 5. 2019.
Foto: Martin Šarman   1200 × 810 pix476 KiB299 ×

CS11_11c.jpg
Nedostatek náhradních dílů se v depu Borjomi řeší "kanibalizací" odstavených lokomotiv. Jednou z nich je také stroj ČS 11-11, který byl z jedné strany opatřen šípovitým pluhem pro odstraňování sněhové nadílky, která každoročně láká do zdejších hor velké množství milovníků zimních sportů. Fotografie vznikla 21. 4. 2017.
Foto: Dalibor Palko   1200 × 800 pix512 KiB250 ×

CS11_09kabina.jpg
Pohled na ovládací prvky v kabině lokomotivy ČS 11-09 .
Foto: Martin Šarman   1200 × 820 pix378 KiB304 ×

CS11_podvozky.jpg
Odolná konstrukce lokomotiv typu ČS 11 umožňuje provádění jejich údržby ve skromných podmínkách depa Borjomi. Právě zde se podařilo dne 21. 4. 2017 zachytit podvozky jedné z nich .
Foto: Dalibor Palko   1200 × 840 pix445 KiB359 ×

17Esrb1i.jpg
Lokomotivu 17E5-1 sepodařilo v Kolubaře zachytit s vlakem do Vreoci také dne 20. 11. 2015.
Foto: Marek Štěpánek   1200 × 800 pix449 KiB291 ×

17Esrb2e.jpg
Lokomotiva 17E2-2 projíždí obcí Vreoci cestou do místních hnědouhelných dolů 20. 11. 2015.
Foto: Dalibor Palko   1200 × 790 pix390 KiB372 ×

140089a.jpg
Až do Prahy se v roli náhrady neschopné mladší kolegyně dostala olomoucká 140 089-4 dne 29. 7. 1998 a byla zdokumentována na Masarykově nádraží.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix474 KiB480 ×

140042h.jpg
Novotou zářící stroj 140 042-3 byl s dvojicí lokomotiv řady 742 a 740 na nádraží Děčín východ vyfotografován 27. 4. 2018.
Foto: Václav Šafář   1200 × 780 pix378 KiB295 ×

140076d.jpg
Čerstvě do nového červeného barevného nátěru oděná 140 076-1 se představuje na snímku pořízeném v Přerově těsně po dokončení vyvazovací opravy 19. 7. 2007.
Foto: Jan Novotný   1200 × 780 pix417 KiB299 ×

140094i.jpg
"Bobiny" 140 042-3 a 140 094-4 se na základně dopravce IDS CARGO a.s. v Děčíně setkaly 24. 4. 2018.
Foto: Václav Šafář   1200 × 790 pix414 KiB341 ×

726060d.jpg
"Karkulka" 726 060-7 sloužila na posunu v Žilině 28. 12. 1995.
Foto: Martin Varga   1200 × 800 pix472 KiB277 ×

730007f.jpg
Ještě do stavu depa Olomouc náležející 730 007-2 byla v domovském depu zachycena 9. 3. 1997.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 830 pix340 KiB254 ×

730J001a.jpg
Na konci první části své životní pouti byla 730-J-001 společně s jugoslávskou lokomotivou řady 642 zachycena v papírnách Natron-Hayat Maglaj v Bosně a Hercegovině nedlouho před započetím příprav na přepravu zpět do České republiky 14. 11. 2022.
Foto: Tomáš Kučera   1200 × 870 pix443 KiB653 ×

744501q.jpg
Prototyp 744 501-8 byl mezi výkony na výlukových pracech zastižen v Pečkách těsně po východu slunce dne 8. 8. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix449 KiB318 ×

745603b.jpg
Dlouhodobě neprovozní "Vé-stovky" 745 603-1 a 745 604-9 čekají v hulínské TSS na svůj další osud 23. 3. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 830 pix464 KiB712 ×

745703c.jpg
Lokomotiva 745 703-9 byla na hlavním nádraží v Praze zdokumentována před svou cestou do německého Legolandu v Günzburgu 23. 7. 2022.
Foto: Radan Stift   1200 × 860 pix459 KiB421 ×