Ještě do červených barev oděný stroj T203.0502 postával na vlečce kyjovských šroubáren 14. 9. 2004.
Foto: Petr Šlampa
1200 × 800 pix
405 KiB
399 ×
Lokomotiva 706 516-2 (ex vagónka Studénka) byla v kolejišti depa ČD v Pardubicích, využívaném společností TRAK Rail, s.r.o., vyfotografována 27. 8. 2021.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 800 pix
410 KiB
275 ×
Lokomotiva T203.0531 stála na vlečce v Malých Svatoňovicích odstavena 8. 11. 2020.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
594 KiB
314 ×
"Kaluga" T203.0535 byla na vlečce pivovaru Šariš zachycena
16. 4. 1999.
Foto: Vít Sotolář
1200 × 800 pix
406 KiB
319 ×
Stroj T203.0545 byl po vytažení z remízy na už kolejově odpojené vlečce bývalých přádelen a tkalcoven n.p. Tepna v Hronově zachycen před svým odvozem do Meziměstí 13. 12. 2023.
Foto: Michal Morávek
1200 × 800 pix
375 KiB
319 ×
Pohled do kabiny lokomotivy T203.0545 s odkrytovaným řídicím pultem.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
348 KiB
342 ×
Stroj 706 509-7 posunoval na "nákladovém nádraží" v Koryčanech 30. 4. 2017.
Foto: Jaroslav Šika
1200 × 800 pix
506 KiB
281 ×
Na domovském nádraží v Koryčanech byla "Kaluga" 706 509-7 vyfotografována také 15. 4. 2018.
Foto: Jaroslav Šika
1200 × 800 pix
412 KiB
321 ×
Na svém obvyklém stání na vlečce podniku Šroubárna Kyjov, spol. s r. o. byla lokomotiva T203.0502, vybavená motorem LIAZ, zdokumentována 1. 1. 2019.
Foto: Tomáš Kučera
1200 × 800 pix
357 KiB
321 ×
Už ve svém současném působišti, v depu Meziměstí, zapózovala 706 502-2 (ex T203.0502) před objektivy fotoaparátů 20. 3. 2024.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
409 KiB
330 ×
Záběr lokomotivy 706 502-2 ze strany od dlouhé kapoty byl taktéž v depu Meziměstí (v pronájmu firmě TRAK Rail, s.r.o.) pořízen 20. 3. 2024.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
411 KiB
311 ×
Boční pohled na "Kalugu" 706 502-2, dnes využívanou pro posun v halách využívaných firmou TRAK Rail, s.r.o. v Meziměstí, vznikl taktéž 20. 3. 2024.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
421 KiB
319 ×
V prostoru depa Plešivec stála několik let mimo koleje odstavená lokomotiva T203.0517; zachycena zde byla 3. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
558 KiB
279 ×
"Kaluga" 706 533-7 (ex T203.0533) společnosti ZZN Polabí, a.s. čeká na svůj konec v kolejišti vlečky závodu v Pečkách 3. 5. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
423 KiB
288 ×
Boční pohled na "Kalugu" 706 533-7 odstavenou na vlečce ZZN Polabí, a.s. v Pečkách pochází taktéž ze dne 3. 5. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
420 KiB
237 ×
Na vlečce Zemědělských služeb v Běstovicích (nedaleko Chocně) byla tamní 706 534-5 vyfotografována 20. 5. 2008.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 800 pix
340 KiB
283 ×
Boční pohled na "Kalugu" 706 534-5 pochází taktéž z 20. 5. 2008 a vlečky Zemědělských služeb v Běstovicích.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 800 pix
366 KiB
262 ×
Také z čela byla 706 534-5 na vlečce Zemědělských služeb v Běstovicích vyfotografována 20. 5. 2008.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 800 pix
395 KiB
286 ×
Dávno nepoužívaný stroj T203.0537 byl na vlečce firmy Stavitelství Dvořák v Plzni zachycen 26. 10. 2005.
Foto: Tomáš Kučera
1024 × 768 pix
419 KiB
301 ×
Pohled na lokomotivu T203.0537 ze strany od naftové nádrže byl na vlečce firmy Stavitelství Dvořák v Plzni pořízen 26. 10. 2005.
Foto: Tomáš Kučera
1200 × 840 pix
440 KiB
307 ×
"Kaluga" 706 544-4 spolku KPKV Brno byla ve své deponii v areálu kovošrotu v Modřicích u Brna zachycena 17. 6. 2020.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
366 KiB
292 ×
Krátce po dovezení z vlečky v Hronově do depa v Meziměstí došlo v hale užívané firmou TRAK Rail, s.r.o. k tomuto setkání "Kalug" T203.0545 a T203.0502 (vlevo) dne 16. 12. 2023.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1200 × 800 pix
463 KiB
371 ×
Na vlečce ZZN v Černovicích u Chomutova byla zdokumentována zdejší "Kaluga" T203.0547 dne 27. 4. 2013.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
414 KiB
275 ×
Čelní záběr stroje T203.0547 byl také na vlečce ZZN v Černovicích u Chomutova pořízen 27. 4. 2013.
Foto: Antonín Šavel
1200 × 800 pix
404 KiB
255 ×
Jedna z posledních běžně provozovaných "Kalug" slouží na vlečce podniku ZZN Blovice. Jedná se o stroj 706 550-1, zde zachycený na snímku ze dne 10. 12. 2018.
Foto: Tomáš Kučera
1200 × 860 pix
463 KiB
277 ×
Jedna z nejmladších do Československa dovezených "Kalug", lokomotiva 706 551-9 (ex T203.0551) z roku 1988, byla v areálu ŽOS Česká Lípa zastižena 19. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
507 KiB
329 ×
Lokomotiva 706 550-1 posunovala na vlečce ZZN Blovice dne 5. 2. 2019.
Foto: Vít Horáček
1200 × 800 pix
432 KiB
260 ×
Čelní pohled na stroj 706 550-1 pochází z vlečky ZZN Blovice ze dne 1. 2. 2022.
Foto: Vít Horáček
1200 × 800 pix
400 KiB
244 ×
Při svém běžném provozním nasazení byla "Kaluga" 706 550-1 na vlečce ZZN Blovice zdokumentována 5. 2. 2019.
Foto: Vít Horáček
1200 × 800 pix
358 KiB
284 ×
Pohled do kabiny lokomotivy 706 550-1 s doplněným "samo-domo" systémem vytápění.
Foto: Tomáš Kučera
1200 × 860 pix
450 KiB
337 ×
Na už prakticky mrtvé vlečce podniku SEZ Krompachy byla T203.0506 vyfotografována 21. 8. 2003.
Foto: Tomáš Kučera
1200 × 800 pix
443 KiB
292 ×
Ve vlečkovém kolejišti podniku Agro ZZN Lenešice posunovala zdejší "Kaluga" T203.0529 dne 4. 4. 2016.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
323 KiB
284 ×
V řadě detailů vylepšená, barevně poněkud přezdobená, ale především plně provozní T203.0529 byla mezi vlečkovými vraty Agro ZZN Lenešice zachycena 4. 4. 2016.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
397 KiB
333 ×
Řadu let dobře z vlaků okolovedoucí "Ferdinandky" viditelná 706 532-9 byla na vlečce ZZN Přerov vyfotografována 25. 10. 2002.
Foto: Tomáš Kučera
1200 × 800 pix
305 KiB
302 ×
Vrak "Kalugy" 706 543-6 postával na vlečce podniku Obilní lihovar Kralupy a.s. 8. 8. 2006.
Foto: Vladimír Klusáček
1200 × 800 pix
434 KiB
303 ×
Boční pohled na už značně nekompletní lokomotivu 706 543-6 byl pořízen v Kralupech nad Vltavou 8. 8. 2006.
Foto: Vladimír Klusáček
1200 × 800 pix
442 KiB
267 ×
Pohled na originální motor U1D6-250TK pod kapotou lokomotivy T203.0545.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
357 KiB
289 ×
Čelo motoru, spojka a kompresor pod kapotou lokomotivy T203.0545.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
350 KiB
255 ×
Naftový motor LIAZ M636 pod kapotou lokomotivy T203.0502.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
405 KiB
285 ×
Čelo motoru, spojka a kompresor pod kapotou lokomotivy T203.0502.