Kombinovaný silniční a železniční most přes Labe ve Štětí přejíždí lokomotiva LDH 125-006 při své cestě se zátěží ze žst. Hněvice do areálu Severočeských papíren n.p. - květen 1976.
Foto: Ing. Bohumil Krivý
1200 × 820 pix
294 KiB
1002 ×
Lokomotiva LDH 125-008 čekala na svůj osud na vlečce Teplárny Malešice 10. 5. 1999.
Foto: Roman Kučera
1200 × 820 pix
407 KiB
1008 ×
Už postupně na součástky rozebíraný stroj LDH 125-008 byl na vlečce Teplárny Malešice zdokumentován 11. 3. 2002.
Foto: Roman Kučera
1200 × 790 pix
421 KiB
972 ×
Pouze dírou ve vratech bylo možné ve vlečkové remíze v Nehvizdech zachytit kompletní, ale k zániku odsouzený stroj LDH 125-531 dne 5. 9. 1996.
Foto: Roman Kučera
800 × 920 pix
427 KiB
754 ×
Ještě na vlečce společnosti Best Benešov byla LDH 125-032 vyfotografována 11. 5. 1999.
Foto: Roman Kučera
1200 × 820 pix
403 KiB
772 ×
Hluboké hlasité brumlání doprovází jízdu tandemu lokomotiv 748 535-2 a 748 536-0 s uhelným vlakem po vlečce Teplárny Malešice 22. 9. 2005.
Foto: Roman Kučera
1200 × 760 pix
381 KiB
793 ×
Malá přehlídka tehdy provozních "Rumunů" 748 521-2, 748 536-0 a 748 535-2 byla na vlečce Teplárny Malešice zorganizována 22. 9. 2005.
Foto: Roman Kučera
1200 × 750 pix
407 KiB
970 ×
Před staniční budovou středočeské staničky Sadská na trati z Poříčan do Nymburka byl brněnský stroj 748 538-6 zaznamenán 20. 6. 2018.
Foto: Roman Kučera
1200 × 800 pix
437 KiB
582 ×
Posun s lokomotivami LDH 125-465 a LDH 125-433 na vlečce závodu OHL v Brně-Slatině byl zachycen 17. 4. 2013.
Foto: Roman Kučera
1200 × 800 pix
451 KiB
819 ×
Oficiální tovární prospekt s parametry lokomotiv typu LDH 125.
Sbírka: Ing. Bohumil Krivý
1400 × 1000 pix
474 KiB
1036 ×
Lokomotivu s číslem LDH125-263 předváděl výrobce na veletrhu v Brně v září 1977.