Lokomotiva T478.2001


T4784501e.jpg
Lokomotiva T478.2001 ještě bez barevného nátěru na ŽZO - rok 1966.
Foto: tovární snímek   800 × 600 pix122 KiB

T4784501i.jpg
Ještě do základního nátěru natřená T478.2001 byla v období prvních zkoušek vyfotografována na železničním zkušebním okruhu v Cerhenicích ve druhé polovině roku 1966.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Jaroslav Wagner1200 × 750 pix237 KiB

T4784501c.jpg
Prototyp T478.4001 stál v čele osobního vlaku v Turnově 4. 9. 1970.
Foto: Jan Koutný   Sbírka: Václav Polívka800 × 600 pix103 KiB

T4784501h.jpg
Označení T478.4001 nosily dvě různé lokomotivy, obě však jen krátce. První nositelka tohoto čísla byla v zastávce Doubí u Turnova zachycena 26. 9. 1970.
Foto: Jan Koutný   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix107 KiB

T4784501a.jpg
"Hydroberta" T478.4001 byla v čele vlaku R 234 vyfotografována u zastávky Doubí u Turnova 28. 9. 1970.
Foto: Jan Koutný   800 × 600 pix80 KiB

T4784501b.jpg
Stroj T478.4001 již na vlečce oceláren SONP Kladno dne 12. 8. 1973.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix158 KiB

T4784501g.jpg
Jiný záběr lokomotivy T478.4001 byl v SONP Kladno pořízen ve stejný den - 12. 8. 1973.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Josef Motyčka1024 × 700 pix167 KiB

T4784501f.jpg
T478.4001 při manipulaci s vozy na vlečce oceláren SONP - rok 1974.
Foto: Ivan Šnábl   800 × 600 pix94 KiB

T4784501d.jpg
Již vyřazený stroj T478.4501 (to bylo jeho tehdy platné označení) čeká na svůj konec v České Třebové - rok 1975.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix134 KiB


Zobrazeno 9 z celkem 10 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.