Zánovní stroj T476.0501 projel v rámci jedné z prvních zkušebních jízd Jarovským tunelem u Vraného nad Vltavou - rok 1972.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
800 × 800 pix
234 KiB
Prototyp T476.0501 při jízdních zkouškách na trati u Skochovic.
Foto: tovární snímek
800 × 600 pix
237 KiB
Zřejmě v roce 1972 byl nedaleko Davle pořízen tento tovární snímek lokomotivy T476.0501 (děkujeme Charymu za barevnou korekci obrázku).
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 740 pix
248 KiB
Stroj T476.0501 byl při stejné zkušební jízdě podnikovým fotografem ČKD zachycen také ve stanici Zbraslav - rok 1972.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 680 pix
233 KiB
Ve stejné stanici byla T476.0501 vyfotografována také hezky barevně a z druhé strany - rok 1972.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 700 pix
218 KiB
Prototyp T476.0501 stál ve společnosti neméně unikátního měřicího vozu a brzdové soupravy složené z lokomotivy S699.1001 a bývalé S479.102 odstaven před administrativní budovou ŽZO Cerhenice 3. 10. 1973.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk Sbírka: Ing. Vratislav Šuk
1024 × 680 pix
220 KiB
Detailní pohled na lokomotivu T476.0501 odstavenou mezi zkouškami v prostorách zkušební základny ŽZO Cerhenice 3. 10. 1973.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk Sbírka: Ing. Vratislav Šuk
1024 × 670 pix
239 KiB
Po úpravě uložení skříně na podvozky z původních závěsek na provedení s opěrnými dříky byla T476.0501 zdokumentována na ŽZO Cerhenice 15. 8. 1973.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 730 pix
189 KiB
Jako výkřik moderní techniky působila elektrotopná T476.0501 v depu Kolín mezi tamními parními lokomotivami 23. 11. 1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
274 KiB
Po boku parní 423.014 a ve společnosti dalších lokomotivních veteránů byla moderní T476.0501 v depu Kolín zachycena 23. 11. 1975.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 790 pix
347 KiB
U 4. nástupiště hlavního nádraží v Kolíně se T476.0501 připravuje k odjezdu s vlakem Os 5947 do Čáslavi 26. 1. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Jan Novotný
860 × 768 pix
148 KiB
Stroj T476.0501 se na konečné své cesty, v Čáslavi, chystá objet soupravu svého vlaku před cestou zpět do Kolína 26. 1. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Jan Novotný
1024 × 690 pix
222 KiB
Úsekem trati na okraji Čáslavi projížděla T476.0501 s osobním vlakem taktéž 26. 1. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Jan Novotný
1024 × 680 pix
221 KiB
V čele vlaku Os 5946 byla T476.0501 zastižena v Kutné Hoře 24. 2. 1976.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 690 pix
168 KiB
Po příjezdu do Kolína byla T476.0501 vyfotografována ještě po odstoupení od vlaku - 24. 2. 1976.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 720 pix
182 KiB
Ve svém prozatimním domově, v depu Kolín, odpočívá mezi výkony prototyp T476.0501 dne 28. 5. 1976.
Foto: Václav Polívka
800 × 600 pix
99 KiB
Třeba ne dokonalý, rozhodně ale cenný záběr od Kolína zachycuje T476.0501 hezky z boku v čele osobního vlaku 29. 5. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Jan Novotný
1024 × 590 pix
149 KiB
Na osobním nádraží v Kolíně byla T476.0501 zachycena při posunu 15. 6. 1976.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
146 KiB
Prototyp T476.0501 posunuje na nádraží v Kolíně - září 1976.
Foto: Jakub Staněk
800 × 600 pix
108 KiB
V rámci objíždění soupravy osobního vlaku se T476.0501 v Kolíně setkala s typickými nákladními elektrikami - září 1976.
Foto: Jakub Staněk
800 × 600 pix
105 KiB
Pohled na stroj T476.0501 od delší kapoty - Kolín, září 1976.
Foto: Jakub Staněk
1024 × 720 pix
227 KiB
Na hlavním nádraží v Kolíně se T476.0501 připravovala k odjezdu s "obracákem" do Čáslavi 30. 10. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Jan Novotný
1024 × 670 pix
198 KiB
Styk dvou elektrizačních soustav "nad hlavou" naprosto netrápil stroj T476.0501, když se svým vlakem zastavil na nádraží v Kutné Hoře 8. 11. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Jan Novotný
1024 × 670 pix
206 KiB
Na čele vlaku Os 9309 byl prototyp T476.0501 vyfotografován v zářezu trati u Čáslavi 13. 8. 1977.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 650 pix
272 KiB
Při zpáteční cestě do Kolína byla T476.0501 za Čáslaví zvěčněna s vlakem Os 5906 taktéž dne 13. 8. 1977.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 630 pix
213 KiB
V prostorách kolínského depa čekala T476.0501 na své další nasazení do provozu 17. 8. 1977.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 650 pix
188 KiB
Před druhou částí své "kariéry" (provoz v Poldi Kladno) stála T476.0501 několik měsíců odstavena v kolejišti vlečkového tzv. východního nádraží v Praze. Tento snímek byl pořízen 18. 6. 1978.
Foto: Ivan Šnábl
1024 × 660 pix
217 KiB
Blednoucí T476.0501 čeká v kolejišti tzv. východního nádraží (úředně Praha východ) na svou další budoucnost 20. 8. 1978.
Foto: Ivan Šnábl Sbírka: Josef Motyčka
1024 × 650 pix
207 KiB
Prototyp T476.0501 stál spolu s lokomotivou T448.0 odstaven v kolejišti vlečkového tzv. východního nádraží v Praze v roce 1979.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
110 KiB
Již bez tabulek s označením stojí stroj T476.0501 odstaven v kolejišti vlečkového tzv. východního nádraží (úředně Praha východ), píše se rok 1979.
Foto: Pavel Strachota
1024 × 620 pix
189 KiB
V roli výstavního exponátu byla T476.0501 zachycena v areálu Poldi Kladno v 80. letech minulého století.
Foto: Radek Soldán Sbírka: Aleš Krška
800 × 600 pix
105 KiB
V období aktivní služby v podniku Poldi byl prototyp T476.0501 vyfotografován v žst. Kladno-Dubí (v pozadí je viditelný vodojem z roku 1941 v prostoru odvalu bývalého dolu Prago Tragy) v polovině 80. let minulého století.
Foto: Karel Kozel Sbírka: Bc. Zdeněk Bek
800 × 600 pix
109 KiB
Lokomotiva T476.0501 posunuje na nádraží v Kladně-Dubí v 80. letech minulého století (těžní věž v pozadí patřila k dolu Antonín Zápotocký, ex František Josef).
Foto: Karel Kozel Sbírka: Bc. Zdeněk Bek
800 × 600 pix
129 KiB
Zobrazeno 33 z celkem 35 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.