Lokomotiva T475.001


T475001c.jpg
Zbrusu nová T475.001 se v areálu depa v Brně-Horních Heršpicích představuje ještě ve žlutém nátěru s modrými proužky - rok 1961.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 600 pix133 KiB

T475001a.jpg
Na cenném barevném továrním snímku je T475.001 vyfotografována už v inverzně provedeném modro-žlutém nátěru (děkujeme Charymu za barevnou korekci obrázku).
Foto: tovární snímek   Sbírka: Josef Motyčka1024 × 610 pix178 KiB

T475001d.jpg
Jako záběr z běžného provozu vypadá tento naaranžovaný tovární snímek lokomotivy T475.001.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Ing. Josef Bosáček1024 × 600 pix247 KiB

T475001g.jpg
Další barevný snímek stroje T475.001 byl nasnímán z titulní strany příručky pro strojvedoucí motorových lokomotiv a vznikl patrně také jako tovární.
Sbírka: Tomáš Rusňák1024 × 680 pix187 KiB

T475001i.jpg
Lokomotiva T475.001 je dobře patrná také na snímku ze zkušebních jízd konaných tehdejším Výzkumným ústavem dopravním - rok 1962.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 580 pix208 KiB

T475001h.jpg
Bývalá T475.001, nyní už ale po rekonstrukci a s označením T478.003 se představuje na snímku pořízeném v depu Brno-Maloměřice zřejmě v době elektrizace trati do Havlíčkova Brodu - rok 1967.
Foto: Vladislav Roučka   Sbírka: DKV Brno1024 × 750 pix187 KiB

T475001e.jpg
Jen dva týdny po svém zrušení stojí T478.003 (ex. T475.001) ve společnosti strojů T478.002 a T478.001 odstavena v Brně-Maloměřicích 21. 7. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1024 × 720 pix203 KiB

T475001f.jpg
Už jen neradostný osud čekal lokomotivy T478.003, T478.002 a T478.001, když takto stály společně odstaveny v depu Brno-Maloměřice - léto 1968.
Foto: Jozef Gulík st.   Sbírka: Bc. Jozef Gulík1024 × 620 pix174 KiB

T475001b.jpg
Někdejší T475.001 stojí coby učební pomůcka odstavena na kusé koleji ve Valticích 16. 9. 1972.
Sbírka: Libor Stražický1024 × 670 pix212 KiB


Zobrazeno 9 z celkem 10 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.