Prototypy & unikáty z řady 850


850001i.jpg
Prototypová souprava vozů M283.101 + Balm + Aalm + M283.102 ve svém výrobním závodě ve Studénce - rok 1962.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix117 KiB

850001x.jpg
Na právě přestavovaném (a ještě neelektrizovaném) hlavním nádraží v Kutné Hoře byl prototyp M283.101 s osobním vlakem zvěčněn 8. 12. 1964.
Foto: Josef Kůst   1200 × 740 pix244 KiB

850001m.jpg
Motorový vůz M286.0001 byl na hlavním nádraží v Olomouci zastižen 1. 11. 1974.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   800 × 600 pix133 KiB

850001g.jpg
Prototyp 850 001-9 ještě v unifikovaném nátěru z přelomu 80. a 90. let ve stanici Přerov 4. 6. 1994.
Foto: František Knápek   800 × 600 pix124 KiB

850001v.jpg
Druhý den po ukončení hlavní opravy byl vůz 850 001-9 nasazen k víkendové obsluze horské lokálky Brutnál – Malá Morávka, kam mu závěje pomáhal prorážet stroj 731 024-6 dne 8. 6. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix101 KiB

850001d.jpg
Stále ještě olomoucký vůz 850 001-9 přijíždí v čele MOs 3528 z Hrubé Vody na olomoucké hlavní nádraží 8. 6. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix128 KiB

850001o.jpg
Už brněnský "Krokodýl" 850 001-9 zastavil v Kojetíně 12. 6. 1998.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix112 KiB

850001h.jpg
Motorový vůz 850 001-9 v Bučovicích dne 28. 9. 1998.
Foto: František Knápek   800 × 600 pix115 KiB

850001e.jpg
Sněhem ozdobený vůz 850 001-9 ve stanici Brno hl.n. dne 18. 1. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix92 KiB

850001a.jpg
850 001-9 čeká na hlavním nádraží v Brně na povolení k odjezdu do Jihlavy 2. 3. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix115 KiB

850001f.jpg
Prototyp 850 001-9 ve svém domovském depu v Brně-Horních Heršpicích 30. 12. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix102 KiB

850001j.jpg
Motorový vůz 850 001-9 zastavil se spěšným vlakem v Kojetíně dne 3. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix111 KiB

850001k.jpg
Rekonstruovaný vůz 850 001-9 v zářezu trati u Měrovic nad Hanou - srpen 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix129 KiB

850001s.jpg
Druhý měsíc po opravě násilného poškození a zpětném uvedení čel do původního tvaru – 850 001-9 s MR 722 "Javořina" v Kunovicích 18. 8. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix124 KiB

850001b.jpg
Po trati u Bzence projíždí motorový vůz 850 001-9 dne 17. 9. 2003.
Foto: Petr Šlampa   800 × 600 pix136 KiB

850001c.jpg
Jedna z posledních prezentací prototypu 850 001-9 v unifikovaném nátěru - stanice Nedvědice 3. 7. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix150 KiB

850001t.jpg
Historické vozy brněnského depa, 850 001-9 a M131.1448, se po ukončení výstavy v Nedvědici chystají na cestu domů 3. 7. 2005.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix207 KiB

850001p.jpg
Již v obnoveném (i když ne úplně dokončeném) původním vzhledu byl vůz 850 001-9 zastižen ve stanici Červenka 21. 10. 2005.
Foto: David Maštalíř   800 × 600 pix125 KiB

850001w.jpg
Nádherný portrét nádherného motorového vozu 850 001-9 vznikl ve Veselí nad Moravou 19. 1. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix134 KiB

850001u.jpg
Na trati nedaleko stanice Moravské Bránice byl prototyp 850 001-9 zastižen 20. 4. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix255 KiB

850001l.jpg
Historický "Krokodýl" 850 001-9 odjíždí na pravidelném spoji z Veselí nad Moravou 14. 8. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix152 KiB

850001r.jpg
Atraktivní souprava, tvořená vozy 850 001-9 a 050 001-7, projíždí jako MSp 1730 úsekem Svatý Štěpán - Bylnice 3. 3. 2007.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix190 KiB

850001q.jpg
Prototyp 850 001-9 (ex. M283.101) byl ve stanici Moravské Bránice zdokumentován 9. 6. 2007.
Foto: Zdeněk Vykydal   800 × 600 pix163 KiB

850001n.jpg
Brněnský "Krokodýl" 850 001-9 se díky srazu motorových vozů podíval až do daleké Lužné u Rakovníka, a to 23. 6. 2007.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix132 KiB

850002a.jpg
Vůz M283.102 ve Studénce ze strany průchodových dveří.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix105 KiB

850002b.jpg
Již přeznačený vůz M286.0002 v nátěru sériových vozů řady M286.0 byl v Turnově zdokumentován 10. 8. 1970.
Foto: Jan Koutný   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix96 KiB

850002i.jpg
Při vedení měřícího vozu pro traťový svršek zavítal slovenský motorový vůz 850 002-7 do moravské stanice Hodonín 25. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 599 pix155 KiB

850002d.jpg
Slovenský prototyp 850 002-7 v depu v Hanisce pri Košiciach dne 28. 4. 1999.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix102 KiB

850002c.jpg
"Krokodýl" 850 002-7 s měřícím vozem traťového svršku v úseku Čremošné - Harmanec-Jaskyňa 10. 8. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix178 KiB

850002g.jpg
Motorový vůz 850 002-7 ve stanici Bratislava hl.st. dne 10. 7. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix119 KiB

850002e.jpg
Unikát 850 002-7 pózuje fotoaparátu v depu Trenčianska Teplá 14. 9. 2001.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix147 KiB

850002f.jpg
850 002-7 stojí ve svém domovském depu v Trenčianske Teplé 14. 9. 2001.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix146 KiB

850002k.jpg
Slovenský prototyp 850 002-7 proslavila vozba měřicího vlaku geometrické polohy koleje. V rámci jednoho z měření projížděl peážním úsekem přes maďarský Nógrádszákál 28. 11. 2002.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 550 pix112 KiB

850002j.jpg
Asi nejunikátnější konečná na Slovensku - Do Veľkého Krtíše se musí přes Maďarsko, koleje sem přivedli až v roce 1978, už v létě 1992 zde skončila osobní doprava a dnes je bez ní celá trať z Lučence. Vůz 850 002-7 sem zavítal 28. 11. 2002.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix69 KiB

850002h.jpg
Prototyp 850 002-7 najezdil své poslední kilometry v prosinci roku 2002. Od 13.12.2002 již jen stál odstavený v depu v Trenčianske Teplé, kde jej fotoaparát zastihl 4. 10. 2005.
Foto: Peter Ondris   800 × 600 pix105 KiB


Zobrazeno 35 z celkem 216 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.