Sériové stroje řady 830 čísel 171 až 200


830171a.jpg
Motorové vozy 830 171-5 a 830 214-3 postávaly bok po boku u točny depa Děčín 27. 6. 1999.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix220 KiB

830171b.jpg
Na jedné koleji s vyřazeným "Brejlovcem" 753 122-1 stál v depu Děčín odstaven i "Dunihlav" 830 171-5 dne 4. 4. 2004.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix219 KiB

830172a.jpg
S vlakem Os 18714 přijížděl "Kredenc" 830 172-3 do slovenské stanice Pavlovce 26. 5. 1995.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 700 pix275 KiB

830173b.jpg
Právě opravovaný motorový vůz 830 173-1 byl v areálu dílen ŽOS Šumperk zdokumentován 2. 10. 1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix123 KiB

830173a.jpg
V přítmí a tichu jedné z hal depa Prešov se před uspěchaným okolním světem ukrýval vůz 830 173-1 dne 18. 3. 1999.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix149 KiB

830180a.jpg
Tandem žilinských motoráků 830 180-6 a 830 237-4 ŽSR stoupá coby vlak MOs 4104 k zastávce Skalité-Serafínov v mrazivém ránu 6. 1. 2000.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 660 pix221 KiB

830181b.jpg
Po střetu na přejezdě lehce poškozený vůz 830 181-4 čekal ve stanici Bardějov na odvoz k opravě 26. 5. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix165 KiB

830181a.jpg
Na pohled už hodně omšelý, přesto však stále plně provozní vůz 830 181-4 se v Prešově připravoval k další jízdě 27. 4. 2003.
Foto: Vít Sotolář   1024 × 660 pix163 KiB

830185a.jpg
Po provedené dílenské opravě postával vůz 830 185-5 před halou depa v Kraľovanech 29. 7. 2004.
Foto: JUDr. Miloslav Blahovec   1024 × 710 pix264 KiB

830189a.jpg
Ze Slovenska odkoupený motorový vůz 830 189-7 potkal jedinečný životní osud - po opravě v Brně byl odprodán pro muzejní využití do Polska. Ještě v prostorách bývalého depa Brno-dolní byl zdokumentován 16. 6. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

830189b.jpg
Už ve své nové domovině v Polsku se představuje někdejší Slovenský, ale v Česku opravený vůz 830 189-7 při oslavách ve stanici Jaworzyna Slaska 6. 6. 2009.
Foto: Ondřej Penc   1024 × 700 pix218 KiB

830189c.jpg
S nápisem upozorňujícím na (nejen) železniční muzeum "Muzeum przemyslu i kolejnictwa na Slasku" byl vůz 830 189-7 vyfotografován ve své nové domovské stanici Jaworzyna Slaska 6. 6. 2009.
Foto: Ondřej Penc   1024 × 740 pix243 KiB

830190a.jpg
Motorový vůz 830 190-5 čekal na svůj konec na začátku dlouhé kolony vyřazených vozů původní řady M262.0 v prostoru depa Česká Třebová 5. 2. 2005.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix152 KiB

830191b.jpg
Dvojice kolegů 830 191-3 a 830 154-1 se na nádraží v Děčíně setkala 10. 3. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 610 pix176 KiB

830191a.jpg
Nejen "Kredencové" v čele s 830 191-3, ale i o něco mladší "Singrovka" 820 110-5 čekali na svůj konec v prostorách tlumačovského Metalšrotu rok 2006.
Foto: Aleš Krška   1024 × 660 pix231 KiB

830193b.jpg
Zimní pohádka s čerstvě opraveným vozem 830 193-9 ŽSR byla zachycena na trati u Skalitého-Kudlova 6. 1. 2000.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix223 KiB

830193a.jpg
Vzpomínka na poměrně krátkou éru osobních vlaků v režii BRKS na Záhorí – již privátní vůz 830 193-9 BRKS přijel coby vlak MOs 2312 do Záhorské Vsi do malebné zastávky Bratislava-Železná Studienka 21. 6. 2005.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 640 pix241 KiB

830195b.jpg
Jedním z nezvykle natřených prešovských vozů řady 830 byl také stroj 830 195-4, který je vyobrazen na snímku pořízeném ve stanici Plaveč 12. 2. 1995.
Sbírka: Martin Třískala1024 × 700 pix214 KiB

830195a.jpg
V čele soupravového vlaku se po výluce vrací do Prešova vůz 830 195-4 a během své cesty je fotografován v Hanušovcích nad Topľou-městě 2. 5. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 670 pix281 KiB

830197d.jpg
Bílými linkami hodně svérázně ozdobený motorák 830 197-0 vyčkává na pokyn k odjezdu na nádraží v Prešově 19. 6. 1992.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix124 KiB

830197a.jpg
Dvojice motorových vozů 830 197-0 a 830 231-7 byla s vlakem Os 28708 Bardejov - Prešov zvěčněna u Kapušan pri Prešove 23. 10. 1997.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 710 pix261 KiB

830197b.jpg
S vlakem MOs 9206 do Prešova přijížděl "Kredenc" 830 197-0 do stanice Raslavice 24. 2. 1999.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 690 pix225 KiB

830197c.jpg
Už jen na fyzickou likvidaci čekaly v depu Prešov vraky strojů 830 197-0 a 726 094-6, když zde byly fotografovány 2. 5. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 660 pix196 KiB

830198a.jpg
Krnovský motorák M262.0198 byl ideálním vozidlem pro muzejní zachování, nebýt osudové nehody na přejezdu a z ní vzešlého těžkého poškození. Na výstavě v depu Přerov se tento vůz veřejnosti představil 21. 9. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix148 KiB

830198b.jpg
Stále ještě kryšpínovským označením M262.0198 označený vůz 830 198-8 zavítal do stanice Jeseník 20. 7. 1996.
Foto: Václav Šafář   1024 × 690 pix239 KiB

830199b.jpg
Původně vzduchovým vypružením vybavený motorový vůz M262.0199 byl ještě před rekonstrukcí na řadu M262.1 vyfotografován v depu Lipová Lázně 11. 10. 1978.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix207 KiB



Zobrazeno 26 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.