Sériové stroje řady 820 čísel 041 až 060


820042d.jpg
Motorový vůz 820 047-9 čekal na své další cestující ve stanici Plaveč 28. 10. 1994.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix160 KiB

820042c.jpg
Na trati nedaleko stanice Poprad-Tatry byl pod vrcholky slovenských velehor zachycen vůz 820 042-0 dne 13. 2. 1998.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix113 KiB

820042a.jpg
Už v obnoveném původním nátěru bylo možné motorový vůz 820 042-0 zastihnout v depu Poprad-Tatry 13. 2. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix122 KiB

820042b.jpg
V roli zadního hnacího vozu v motorovém "Pantografu" přijela 820 042-0 do stanice Veľké Kapušany 23. 3. 2002.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix133 KiB

820044a.jpg
Do pohraniční stanice Potůčky dorazil s osobním vlakem vůz M240.0044 za nádherného zimního dne 10. 1. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix112 KiB

820045a.jpg
Náročným provozem už značně opotřebený motorový vůz 820 045-3 odpočíval u točny depa Karlovy Vary 12. 6. 1994.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix138 KiB

820046d.jpg
Ještě červeno-žlutý vůz 820 046-1 dorazil na provizorní (tehdy konečnou) zastávku v Hraničné 3. 6. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix136 KiB

820046c.jpg
V rámci jednoho z úplně posledních turnusových výkonů "Singrovek" v Česku zavítala 820 046-1 do stanice Lysá nad Labem 28. 3. 2001.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix141 KiB

820046b.jpg
Doslova portrét motorového vozu 820 046-1 vznikl v Rudné u Prahy 15. 5. 2002.
Sbírka: Ing. Ivan Kolář1200 × 780 pix342 KiB

820046a.jpg
Do cíle své cesty po "Pražských lokálkách" se blížil vůz 820 046-1, když přijížděl do Hostivic dne 30. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix179 KiB

820047a.jpg
Někdy v první polovině 80. let byl v depu v Trenčianské Teplé zdokumentován tehdy obyčejný motorový vůz M240.0047.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 650 pix219 KiB

820047b.jpg
I přes svůj pokročilý věk velice dobře vypadající vůz 820 047-9 čekal v depu Margecany na další nasazení do provozu 29. 1. 1996.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix130 KiB

820047c.jpg
V depu Zvolen se stále plně provozní motorový vůz 820 047-9 objevil 28. 5. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix184 KiB

820048b.jpg
Momentálně neprovozní stroj M240.0048 stál u budovy depa ve Spišské Nové Vsi odstaven 7. 1. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix107 KiB

820048a.jpg
Vzhledově už dost zašlá, přesto provozuschopná 820 048-7 čekala v depu Spišská Nová Ves na další příležitost projet se po trati 19. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix221 KiB

820048c.jpg
Po absolvování provozního ošetření stála 820 048-7 před jednou z hal depa Spišská Nová Ves 28. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix156 KiB

820052a.jpg
Ještě před starou výpravní budovou v Kralupech nad Vltavou se M240.0052 představuje ve společni vozu M152.0037 dne 2. 4. 1982.
Foto: Ing. Petr Ovsenák   Sbírka: Roman Skopal800 × 600 pix138 KiB

820054a.jpg
V roli osobního "vlaku" přijela sólo 820 054-5 do stanice Spišské Podhradie 2. 3. 1998.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix116 KiB

820054b.jpg
Už dost oprýskaná "Singrovka" 820 054-5 postávala jako provozní záloha v depu Spišská Nová Ves 28. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix149 KiB

820056g.jpg
Na dnes už neopakovatelném záběru projíždí vůz 820 056-0 skalním zářezem trati u Horního Slavkova 27. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix134 KiB

820056h.jpg
Nádherný motorový vůz 820 056-0 zastavil na dnes už pustém nádražíčku v Horním Slavkově 27. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix144 KiB

820056i.jpg
Zašlou slávu provozu karlovarských "Singrovek" připomíná tento záběr vozu 820 056-0 na mostě mezi zastávkami Loket-předměstí a Údolí 27. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix133 KiB

820056e.jpg
Po lokálce u Krásného Jezu se pozvolna kolébá vůz 820 056-0 při své rozlučkové jízdě s touto tratí 31. 5. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix124 KiB

820056f.jpg
Motorové vozy 820 056-0 a 810 056-2 se ve stanici Krásný Jez setkaly v poslední den provozu řady 820 na zdejších tratích - 31. 5. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix131 KiB

820056a.jpg
"Singrovka" 820 056-0 předvádí svůj nový barevný kabátek na výstavě v Kladně-Dubí 23. 2. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix147 KiB

820056c.jpg
Motorový vůz 820 056-0 čeká v Mělníku na své další cestující, které brzy odveze směrem na Lysou nad Labem 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix107 KiB

820056d.jpg
"Singrovka" 820 056-0 posunovala po nádraží v Lysé nad Labem 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix151 KiB

820056j.jpg
V kralupském depu, kdysi plném motorových vozů řady M240.0, stála poslední zdejší provozní "Singrovka" 820 056-0 jako memento odstavena 8. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix152 KiB

820056b.jpg
V čele historického vlaku do Kořenova právě opouští motorový vůz M240.0056 Dolní Polubný 7. 8. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix526 KiB

820057e.jpg
Dva karlovarští veteráni, motorový vůz 820 057-8 a lokomotiva 735 261-0, se v domovském depu bok po boku sešli 27. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix109 KiB

820057c.jpg
Kolegyně 820 057-8 a 820 068-5 se setkaly ve stanici Chodov 1. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix111 KiB

820057d.jpg
Motorový vůz 820 057-8 se v Chodově připravoval k odjezdu na lokálku do Nové Role 1. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix124 KiB

820057f.jpg
Při své pravidelné okružní jízdě po "Pražských lokálkách" zastavil vůz 820 057-8 v zastávce Praha-Holyně 23. 9. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix162 KiB

820057a.jpg
Kolem dvouramenného mechanického návěstidla před Rudnou u Prahy projížděla "Singrovka" 820 057-8 dne 10. 7. 2000.
Foto: Michal Prefeta   800 × 600 pix86 KiB

820057b.jpg
Pro nadměrnou korozi a zborcení skříně definitivně odstavený (ač stále provozuschopný) motorový vůz 820 057-8 stál v depu Tanvald odstaven 9. 8. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix476 KiB


Zobrazeno 35 z celkem 198 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.