Prototypy & unikáty z řady 820


M2305001e.jpg
Při jedné ze zkušebních jízd vznikla série černobílých záběrů vozu M230.501, ze které pochází také tento tovární snímek - rok 1960.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix152 KiB

M2305001a.jpg
Tovární snímek vozu M230.5001 názorně vystihuje podobu původního provedení prototypů.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix143 KiB

M2305001d.jpg
Tento tovární snímek prototypu M230.5001 byl pořízen přímo v místě vzniku vozů - ve Studénce.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 700 pix205 KiB

M2305001f.jpg
Motorový vůz M230.5001 se i s designově shodným přípojným vozem Balm těší zaslouženému obdivu na brněnském veletrhu - září 1960.
Foto: Ing. Vladimír Paleček   1024 × 610 pix207 KiB

M2305001b.jpg
Už bez ozdobných lišt se M230.5001 představuje na fotografii pořízené v Čelákovicích 3. 5. 1976.
Sbírka: Václav Polívka800 × 600 pix107 KiB

M2305001c.jpg
Po přeznačení na M240.0121 byl někdejší vůz M230.5001 opět vyfotografován v Čelákovicích, a to 31. 7. 1979.
Sbírka: Václav Polívka800 × 600 pix93 KiB

820121b.jpg
Prototypové vozy M240.0121 a M240.0122 byly společně v kralupském depu zdokumentovány krátce před svým zrušením - 21. 4. 1982.
Foto: Ing. Petr Ovsenák   800 × 600 pix114 KiB

M2305002b.jpg
Do stanice Mochov zavítal jako mnohokrát před tím i potom prototypový vůz M230.5002 dne 17. 9. 1967.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   800 × 600 pix161 KiB

M2305002a.jpg
Prototyp M230.5002 byl ve svém nejdelším působišti, v Čelákovicích, zachycen 16. 2. 1975.
Foto: Ing. Ivo Mahel   800 × 600 pix135 KiB

820114f.jpg
Téměř na konci svého běžného provozu přijížděl rekonstruovaný vůz 820 114-7 do stanice Hostivice 27. 11. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix104 KiB

820114e.jpg
Na tomto snímku motorového vozu 820 114-7 je jasně viditelná zásuvka pod pravým nárazníkem, která byla využitelná pro provoz motorového vozu s přívěsnými vozy řady 010. S vlakem Os 25902 vůz na snímku odjíždí z Prahy-Smíchova 8. 12. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix157 KiB

820114g.jpg
Původem krnovský (ještě dříve ostravský) motorový vůz 820 114-7 čeká coby vlak Os 25931 na své cestující v Hostivicích 19. 12. 1999.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 690 pix154 KiB

820114b.jpg
Předzvěstí budoucího využití vozu 820 114-7 jako historického vozidla byl zvláštní vlak po pražských spojkách a přístavech (vlak je na snímku zachycen v Braníku), který byl vypraven 28. 10. 2000.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix239 KiB

820114a.jpg
Motorové vozy 820 114-7 a 810 016-6 se bok po boku setkaly v Rudné u Prahy 8. 9. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix142 KiB

820114d.jpg
Na jednom z mostů "Pražského Semeringu" byl vůz 820 114-7 vyfotografován 27. 7. 2002.
Foto: Michal Prefeta   800 × 600 pix154 KiB

820114c.jpg
Do stanice Krupá "Singrovka" 820 114-7 zavítala dne 22. 10. 2005.
Foto: Dominik Šipr   800 × 600 pix132 KiB

820028a.jpg
Ještě nepřeznačený, ale už pro potřeby závodu Chemopetrol rekonstruovaný vůz M240.0028 navštívil depo v Karlových Varech 4. 6. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix153 KiB

820528a.jpg
Nově nalakovaný nehodový vůz firmy Unipetrol (Chemopetrol) 820 528-8 byl coby exponát na výstavě kolejových vozidel zvěčněn ve stanici Osek na moldavské trati 21. 8. 2005.
Foto: Ladislav Doškář   800 × 600 pix152 KiB

820528b.jpg
Ve společnosti obou zdejších "Henschelů" 717 126-7 a 717 127-5 postával vůz 820 528-8 na domovské vlečce v Chemopetrolu 11. 2. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix134 KiB


Zobrazeno 19 z celkem 198 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.