Dokumentace k řadě & bonusy


759typak.jpg
Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 2400 (řada T499.0, později 759).
Sbírka: Martin Třískala2530 × 1024 pix822 KiB

759kabi1.jpg
Pohled do kabiny stroje T499.0002. Vlevo od kontroleru je dobře patrný plechový kryt, na jehož místě kdysi bylo ovládání ARR, které bylo z lokomotivy pečlivě odebráno během jejího působení na ŽZO.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix152 KiB

759kabi3.jpg
Detailní pohled na řídící pult prototypu T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý   1024 × 670 pix193 KiB

759kabi2.jpg
Rychlostním údajem 140 km/h se už v Česku nemůže pochlubit žádná jiná motorová lokomotiva než právě T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix82 KiB

759kabi4.jpg
Podoba řídicího stanoviště lokomotivy T499.0002 po dokončení její opravy (ještě s odkrytým řídicím kontrolérem) dne 20.2.2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 730 pix170 KiB

759kabi5.jpg
Pohled do kabiny obsluhy lokomotivy T499.0002 krátce po dokončení její opravy.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 690 pix209 KiB

759002strojovna1.jpg
Průhled strojovnou lokomotivy T499.0002 od dieselu k elektrické kobce (za dělicími dveřmi).
Foto: Tomáš Hubálek   550 × 760 pix127 KiB

759002tangenckolo1.jpg
Detailní pohled na čerstvě opravené tangenciálně odpružené ozubené kolo na nápravě lokomotivy T499.0002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 750 pix243 KiB

759002tangenckolo2.jpg
Pohled na čerstvě opravené tangenciálně odpružené ozubené kolo na nápravě lokomotivy T499.0002 s demontovanými krytkami.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 680 pix187 KiB

759002podvozek1.jpg
Pohled na vyvázaný podvozek stroje T499.0002 po jeho kompletní opravě před zpětným zavázáním pod lokomotivu.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 680 pix259 KiB

759002stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix131 KiB

759002celo.jpg
Čelní pohled na stroj T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý   768 × 768 pix146 KiB


Zobrazeno 12 z celkem 151 dostupných snímků této řady a celkem 12455 fotografií na stránkách.