Sériové stroje řady 754 čísel 060 až 069


754060d.jpg
Tandem "Čtyřek" se strojem T478.4060 v čele byl při vedení rychlíku zachycen na trati z Prahy do Plzně - rok 1982.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   Sbírka: Ing. Ondřej Řepka1024 × 710 pix373 KiB

754060c.jpg
Decentně, ale vkusně ozdobená T478.4060 opouští v čele rychlíku Zdice - rok 1983.
Foto: Ivo Valent   1024 × 700 pix275 KiB

754060e.jpg
Stále vzhledově perfektní "Čtyřka" 754 060-2 byla s vlakem R 265 vyfotografována u Domažlic-města 30. 1. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix158 KiB

754060b.jpg
Svůj ještě čerstvý mírně pozměněný unifikovaný nátěr předvádí stroj 754 060-2 na hlavním nádraží v Plzni 24. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix236 KiB

754060a.jpg
S vlakem R 456 projíždí 754 060-2 po trati nedaleko Zbůchu 10. 5. 2008.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix164 KiB

754061e.jpg
Modelářský záběr "Brejlovce T478.4061 byl na trati u Babic nad Svitavou pořízen 24. 10. 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 790 pix658 KiB

754061c.jpg
Ještě červená 754 061-0 projíždí Chropyní s rychlíkem do Brna - červen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix161 KiB

754061f.jpg
Po modernizací ještě nedotčeném úseku trati mezi Bílovicemi nad Svitavou a Babicemi nad Svitavou projíždí stroj 754 061-0 s osobním vlakem 25. 8. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix217 KiB

754061a.jpg
Lokomotiva 754 061-0 čeká v Otrokovicích na povolení k odjezdu s podvečerním Mn vlakem do Zlína 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix297 KiB

754061d.jpg
V čele nákladního vlaku projížděla 754 061-0 Zlínem dne 7. 7. 2004.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix158 KiB

754061g.jpg
Po velké opravě nově natřená 754 061-0 projíždí s jedním z pražských rychlíků po trati u Velkých Svatoňovic 10. 6. 2008.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 685 pix277 KiB

754061b.jpg
"Čtyřka" 754 061-0 na snímku projíždí Velkými Svatoňovicemi s vlakem R 850 "Sněžka" 24. 3. 2011.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix255 KiB

754062c.jpg
Po ještě ne zcela elektrizované trati Přerov - Brno vezla 754 062-8 osobní vlak, se kterým byla vyfotografována u Chropyně v únoru 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix107 KiB

754062e.jpg
Z vysokého náspu do zářezu trati mezi skalami vjíždí tandem strojů 754 062-8 a 754 043-8 s vlakem R665 na okraji Jihlavy 26. 1. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix184 KiB

754062f.jpg
S vlakem R 665 projíždí 754 062-8 romantickým úsekem trati u Okříšek 13. 9. 2002.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix296 KiB

754062b.jpg
Společně s trojicí střídavých elektrických lokomotiv byl "Brejlovec" 754 062-8 zachycen na hlavním nádraží v Jihlavě 20. 7. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix244 KiB

754062a.jpg
Pro (nejen) moravské lokálky poněkud nezvyklý obrázek - "Brejlovec" v čele soupravy patrových vozů. Na snímku projíždí stroj 754 062-8 úsekem trati Mutěnice-zastávka - Čejč v čele Sp vlaku na "Putování slováckým vinohradem" 10. 10. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 670 pix252 KiB

754062d.jpg
Jen pár dnů po návratu s dílenské opravy byla brněnská 754 062-8 zastižena ve Starém Městě u Uherského Hradiště 5. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix256 KiB

754063a.jpg
Jako z modelového kolejiště vypadá tento záběr stroje 754 063-6 pořízený mezi Babicemi nad Svitavou a Adamovem 25. 8. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix254 KiB

754063b.jpg
Na hlavním nádraží v Brně najíždí 754 063-6 na svůj vlak dne 5. 3. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix140 KiB

754063c.jpg
V čele spěšného vlaku lokomotiva 754 063-6 brzy vyrazí z Brna hl.n. na "Vlárskou dráhu" 19. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala   1024 × 710 pix256 KiB

754064a.jpg
V roli výstavního exponátu se lokomotiva T478.4064 představuje na snímku pořízeném v depu Ústí nad Labem 16. 9. 1983.
Foto: Aleš Soška   1024 × 660 pix238 KiB

754064b.jpg
Již nenávratná historie - chomutovský stroj 754 064-4 zastavil s rychlíkem v ještě neelektrizované stanici Klášterec nad Ohří 29. 12. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix116 KiB

754064c.jpg
Za slunného jarního dne projíždí "Brejlovec" 754 064-4 s patrovou jednotkou Bpjo po podbeskydské trati u Kunčic pod Ondřejníkem 9. 5. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix207 KiB

754064d.jpg
V pohraniční stanici Železná Ruda-Alžbětín objížděla 754 064-4 soupravu rychlíku z a do Plzně 24. 8. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix289 KiB

754065d.jpg
Sólo stroj T478.4065 projížděl zastávkou Schmilka-Hirschmühle na trati Děčín - Drážďany dne 28. 9. 1986.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix185 KiB

754065g.jpg
Dvojice "Čtyřek" T478.4065 a T478.4038 stála mezi výkony odstavena v depu v Karlových Varech 10. 10. 1988.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix150 KiB

754065f.jpg
Díky drobným barevným příkrasám nezaměnitelný stroj 754 065-1 posunoval v Karlových Varech 30. 7. 1994.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix157 KiB

754065b.jpg
V čele vlaku se štěrkem ze Skašova přijíždí 754 065-1 do Kojetína dne 16. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix480 KiB

754065c.jpg
Tehdy na krátkou dobu pravidelného pátečního setkání tří "Brejlovců" v Kojetíně se rozdílně natřené stroje čísel 065, 086 a 021 účastnily 19. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix272 KiB

754065e.jpg
Čerstvě zgenerálkovaná lokomotiva 754 065-1 čeká v DPOV Nymburk na předání zástupcům ČD 17. 7. 2007.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix137 KiB

754065h.jpg
V tehdy ještě nerekonstruované stanici Jeseník se 754 065-1 připravuje k odjezdu s rychlíkem R 1402 do Olomouce 29. 1. 2012.
Foto: Martin Třískala   1024 × 660 pix143 KiB

754065a.jpg
S nezvykle složeným vlakem Os 13718 z Uničova byla 754 065-1 vyfotografována před Olomoucí 3. 2. 2012.
Foto: Martin Třískala   1024 × 640 pix194 KiB

754066f.jpg
Vzorně udržovaný stroj 754 066-9 stál na nádraží v domovském Chomutově 17. 6. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix140 KiB

754066d.jpg
Náročným úsekem trati mezi Perštejnem a Kotvinou provážela těžký rychlík lokomotiva 754 066-9 dne 1. 7. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix214 KiB

754066r.jpg
Téměř orgazmický snímek vzorně opečovávaného chomutovského stroje 754 066-9 s vlakem R 240 "Vsacan" byl na trati mezi Hájkem a Ostrovem nad Ohří pořízen 19. 3. 1998.
Foto: Jiří Rubín   1024 × 680 pix317 KiB

754066a.jpg
Nově natřený "Rudý ďábel" 754 066-9 a už natrvalo neprovozní valašskomeziříčská "Kremrole" 750 156-2 zachycuje společný snímek pořízený v depu Veselí nad Moravou 17. 6. 2003.
Foto: Tomáš Paška   1024 × 680 pix320 KiB

754066b.jpg
Fotografy velmi oblíbený "Rudý ďábel" 754 066-9 odvážel osobní vlak z Nemotic 6. 10. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix165 KiB

754066c.jpg
Po delším odstavení opět provozní stroj 754 066-9 odjíždí s osobním vlakem z Nevojic 20. 7. 2007.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix151 KiB

754066g.jpg
Traťovým úsekem Zastávka u Brna - Vysoké Popovice provážela 754 066-9 vlak R 668 "Junák" dne 8. 8. 2009.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 770 pix411 KiB

754066e.jpg
Ještě se zeleno-šedou soupravou R 668 "Junák" byla rudá 754 066-9 u Náměště nad Oslavou zachycena 8. 4. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 780 pix459 KiB

754066h.jpg
S "hrbatým" Sp 1661 projížděla 754 066-9 traťovým úsekem Tetčice - Omice 13. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 800 pix496 KiB

754067b.jpg
S vlakem R 921 odjíždí z nitra Moravy ke slovenským hranicím stroj 754 067-7, který na snímku právě míjí vjezdovou mechaniku stanice Újezdec u Luhačovic 17. 3. 2000.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 700 pix166 KiB

754067c.jpg
Po doplnění bílého proužku nad hlavní rám už začínal nátěr lokomotivy 754 067-7 působit poněkud přeplácaně. Záběr ze stanice Brno hl.n. pochází z 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 640 pix214 KiB

754067a.jpg
Brněnská kráska 754 067-7 přijíždí do Kojetína mimořádně v čele nedělního rychlíku Ostrava - Brno (normálně vedeného valašskomeziříčskými stroji) dne 13. 5. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix183 KiB

754067d.jpg
Do nejstarší verze nátěru "Najbrt" oděná 754 067-7 prováží R 929 zasněženým úsekem trati Kralice nad Oslavou - Rapotice 23. 1. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 820 pix383 KiB

754067e.jpg
Už do nejstarší verze nátěru "Najbrt" oděná 754 067-7 byla spolu se strojem 754 019-8 v pozadí zachycena ve Starém Městě u Uherského Hradiště 29. 7. 2016.
Foto: David Maštalíř   1024 × 670 pix227 KiB

754067f.jpg
Těsně po příjezdu z dílenské opravy v ŽOS Zvolen byla 754 067-7 v hale domovského depa Brno-Maloměřice zdokumentována 15. 10. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix438 KiB

754067g.jpg
V čele rychlíku R 885 byla čerstvě zgenerálkovaná 754 067-7 zastižena u Popovic 21. 10. 2022.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 800 pix473 KiB

754068h.jpg
Na elektrizované trati poblíž Týniště nad Orlicí byla s osobním vlakem vyfotografována lokomotiva 754 068-5 v roce 1997.
Foto: Bohdan Ociepka   800 × 600 pix203 KiB

754068c.jpg
Po trati nedaleko Meziměstí provážela 754 068-5 svůj vlak - květen 1998.
Foto: Antonín Němeček   1024 × 680 pix294 KiB

754068b.jpg
Ještě ve starém laku a se závěskami pózuje před čočkami fotoaparátu v Letohradě stroj 754 068-5 dne 22. 7. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 660 pix237 KiB

754068d.jpg
Zapadající prosincové slunce obdivovalo půvab rudé lokomotivy 754 068-5 na nádraží v Kojetíně 22. 12. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix228 KiB

754068f.jpg
S vlakem Vlec 81090, navážejícím prázdné "sypáky" k nakládce do skašovských štěrkoven při trati Kojetín - Tovačov, projížděl lehce omrzlý stroj 754 068-5 po trati poblíž obce Polkovice 22. 4. 2005.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 660 pix286 KiB

754068g.jpg
Na jaře 2005 často sloužila rudá 754 068-5 ve vozbě štěrku na trati Kojetín - Tovačov. S jedním z ložených vlaků právě projíždí traťovým úsekem Lobodice - Uhřičice 28. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 650 pix209 KiB

754068i.jpg
Pouze jednou se po tovačovské trati projela "Berta" 751 149-6 jinak poctivě sloužící v Jeseníkách. Spolu s "Brejlovcem" 754 068-5 byla na vlečce štěrkoven Skašov zachycena s vlakem Vlec 1. nsl. 81091 dne 26. 9. 2005.
Foto: Martin Nesrsta   1024 × 660 pix192 KiB

754068e.jpg
Jeden ze dvou "Rudých ďáblů", stroj 754 068-5, pomáhá při napěťové výluce mezi Ostravou-Vítkovicemi a Svinovem jednotce řady 471 dne 26. 3. 2007.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 690 pix269 KiB

754068a.jpg
Už do nátěru "Najbrt" oděná 754 068-5 byla s vlakem Os 3128 zdokumentována nad Kunčicemi pod Ondřejníkem 23. 8. 2010.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 690 pix365 KiB

754068j.jpg
S vlakem Sp 1784 "Radhošť" se 754 068-5 rozjíždí v Kojetíně při své cestě do Brna 23. 4. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix402 KiB

754069c.jpg
Decentní přikrášlení dokazují zájem a péči lokomotivních čet o svá vozidla. Jednou z těch lépe udržovaných byla též T478.4069, zdokumentovaná v depu Zvolen 29. 9. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix154 KiB

754069b.jpg
V čele rychlíku přijížděl "Brejlovec" 754 069-3 do Plešivce dne 3. 7. 1994.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix229 KiB

754069a.jpg
Lokomotiva 754 069-3 posunovala na nádraží v Košicích 20. 9. 2003.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix150 KiB


Zobrazeno 62 z celkem 550 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.