Dokumentace k řadě & bonusy


754nakres.jpg
Typový plán typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 2000 (řada T478.4, později 754).
Sbírka: Rosťa Kolmačka2550 × 1024 pix380 KiB

754schema.jpg
Schéma typu T478.4.
Sbírka: Rosťa Kolmačka2755 × 1024 pix485 KiB

750409kabi1.jpg
Pohled na řídící pult prototypu 750 409-5.
Foto: Vlastimil Chroustovský   800 × 600 pix164 KiB

754kabi1.jpg
Standardní provedení řídících pultů řady 754 znázorňuje tento záběr z kabiny stroje 754 033-9.
Foto: Jaroslav Chaloupka   800 × 600 pix131 KiB

754012kabi1.jpg
Prototypovým regulátorem MSV Elektronika s.r.o. osazený pult lokomotivy 754 012-3.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix151 KiB

754kabi2.jpg
Detail panelu automatického regulátoru rychlosti (ARR) od firmy MSV Elektronika s.r.o. na lokomotivě 754 012-3.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix137 KiB

754013kabi1.jpg
Řídící pult lokomotivy 754 013-1 s dosazeným ARR.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix163 KiB

754013rozvadec.jpg
Pohled do modernizovaného rozvaděče lokomotivy 754 013-1 s moduly řídícího systému INTELO.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix174 KiB

754013aclen.jpg
Akční člen regulátoru na spalovacím motoru stroje 754 013-1.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix129 KiB

754018kabi1.jpg
Pohled na modernizovaný řídící pult sériově rekonstruované lokomotivy 754 018-0.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix153 KiB

754018kabi2.jpg
Detail řídícího pultu lokomotivy 754 018-0 s panelem ARR od MSV Elektronika s.r.o..
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix146 KiB

754018aclen.jpg
Akční člen regulátoru na spalovacím motoru stroje 754 018-0.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix113 KiB

754018rozvadec.jpg
Pohled do modernizovaného rozvaděče lokomotivy 754 018-0 s moduly řídícího systému MSV Elektronika.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix153 KiB

754066kabi1.jpg
Původní řídící pult "Brejlovce" 754 066-9.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix144 KiB

754066kabi2.jpg
Již modernizovaný řídící pult lokomotivy 754 066-9.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix143 KiB

754066kabi3.jpg
Displej řídícího systému MSV lokomotivy 754 066-9 při zapnutém nouzovém buzení generátoru.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix152 KiB

754066rozvadec.jpg
Původní podoba rozvaděče stroje 754 066-9.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix180 KiB

754074kabi1.jpg
Displej řídícího systému MSV lokomotivy 754 074-3 v režimu Zobrazení pohonu.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix120 KiB

750409blokmot.jpg
Blok naftového motoru v útrobách prototypu 750 409-5.
Foto: Vlastimil Chroustovský   800 × 600 pix184 KiB

750409kompresor.jpg
Kompresor K 3 lok 1 ve strojovně prototypu 750 409-5.
Foto: Vlastimil Chroustovský   800 × 600 pix121 KiB

754051motor.jpg
Vzorně zgenerálkovaný motor lokomotivy 754 051-1.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix163 KiB

754021stitek.jpg
Pohled na výrobní štítek stroje 754 021-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix143 KiB

754021znak.jpg
Velký znak ČKD dostávaly na dveře kabin stroje T478.4 první série - zde na lokomotivě 754 021-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix113 KiB

754021mrizka.jpg
Stroje T478.4 první série měly otvor sání přetlakového vytápění na čelech krytý drátěnou síťkou - na snímku je síťka stroje 754 021-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix115 KiB

754078znak.jpg
Malý znak ČKD měly na dveřích kabin stroje T478.4 druhé série - zde znak na lokomotivě 754 078-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix101 KiB

754078mrizka.jpg
Uzavíratelná mřížka sání přetlakového vytápění v podobě, v jaké byla z výroby na strojích T478.4 druhé série - na snímku mřížka lokomotivy 754 078-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix101 KiB


Zobrazeno 26 z celkem 550 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.