Stroje čísel 030 až 039 (530 až 539)


748531a.jpg
Stroj LDH 125-031 posunoval na domovské vlečce Moravských šamotových a lupkových závodů (MŠLZ) v Horoušanech 16. 7. 1983.
Foto: Luboš Kraus   1024 × 680 pix297 KiB

748531b.jpg
Pouze dírou ve vratech bylo možné ve vlečkové remíze v Nehvizdech zachytit kompletní, ale k zániku odsouzený stroj LDH 125-531 dne 5. 9. 1996.
Foto: Roman Kučera   800 × 920 pix427 KiB

748532e.jpg
Ve druhé polovině 80. let minulého století byla LDH 125-032 zdokumentována na předávacím kolejišti společnosti Stavostroj v Benešově u Prahy.
Foto: Pavel Daniel   Sbírka: Martin Třískala1200 × 800 pix257 KiB

748532f.jpg
Ještě na vlečce společnosti Best Benešov byla LDH 125-032 vyfotografována 11. 5. 1999.
Foto: Roman Kučera   1200 × 820 pix403 KiB

748532a.jpg
Společně s dalšími motorovými hydraulikami stála neprovozní 748 532-9 odstavena na vlečce Teplárny Malešice 13. 2. 2004.
Foto: Dan Korbel   1200 × 820 pix444 KiB

748532c.jpg
Pouze coby zdroj náhradních dílů pro potřeby teplárny v Malešicích pořízená 748 532-9 stála na vlečce teplárny odstavená 15. 5. 2006.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 800 pix519 KiB

748532b.jpg
Společně s lokomotivou 748 521-2 stála 748 532-9 odstavena na vlečce v Plané nad Lužnicí pro plánovanou opravu do provozního stavu pro potřeby svého nového majitele, společnost JHMD. Bohužel po změnách ve vedení společnosti byly obě lokomotivy v létě 2013 sešrotovány. Snímek je z 1. 12. 2011.
Foto: Martin Benák   1200 × 810 pix532 KiB

748532d.jpg
Odvoz lokomotiv 748 532-9 a 748 521-2 do šrotu za asistence "Hektora" T435.003. Snímek byl na nádraží v Jindřichově Hradci pořízen 22. 4. 2013.
Foto: Lukáš Jirků   1200 × 790 pix507 KiB

748533a.jpg
Teplárenský stroj LDH 125-033 posunuje s vozy loženými betonovými prefabrikáty po vlečkové koleji v Praze 10, Malešicích - rok 1980.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 710 pix283 KiB

748535e.jpg
Lokomotivy FAUR Teplárny Malešice vynikaly svými pestrobarevnými nátěry. Zmíněná pestrobarevnost se ale několik let netýkala stroje 748 535-2, který byl v nátěru "démon noci" zastižen v Praze-Malešicích 31. 1. 1997.
Foto: Martin Boháč   1200 × 800 pix389 KiB

748535b.jpg
Při své všední práci byla 748 535-2 na vlečce teplárny v Praze-Malešicích zachycena 18. 12. 2004.
Foto: Martin Boháč   1200 × 830 pix382 KiB

748535a.jpg
Po vlečkových kolejích malešické teplárny přestavovala 748 535-2 soupravu "Wapek" dne 23. 3. 2005.
Foto: Dan Korbel   1200 × 810 pix428 KiB

748535i.jpg
Hluboké hlasité brumlání doprovází jízdu tandemu lokomotiv 748 535-2 a 748 536-0 s uhelným vlakem po vlečce Teplárny Malešice 22. 9. 2005.
Foto: Roman Kučera   1200 × 760 pix381 KiB

748535c.jpg
Barevně nezaměnitelný stroj 748 535-2 byl vyfotografován v kolejišti stanice Praha-Malešice 3. 4. 2006.
Foto: Dan Korbel   1200 × 820 pix473 KiB

748535f.jpg
Technický snímek lokomotivy 748 535-2 byl na její domovské vlečce teplárny v Malešicích pořízen 27. 2. 2007.
Foto: Martin Třískala   1200 × 790 pix430 KiB

748535d.jpg
V novém nátěru z ŽOS Nymburk se stroj 748 535-2 společnosti Pražská teplárenská a.s. představuje na snímku pořízeném na nádraží Praha-Malešice 15. 11. 2009.
Foto: Ing. Jiří Konečný   1200 × 810 pix387 KiB

748535g.jpg
Se soupravou bílých kotlů byl stroj 748 535-2 zdokumentován na nádraží Praha-Malešice 15. 6. 2012.
Foto: Jiří Růžička   1800 × 1171 pix765 KiB

748535h.jpg
Vzorně udržovaná a stále jako nově natřená vypadající 748 535-2 byla se soupravou "Wapek" na nádraží Praha-Malešice vyfotografována 29. 3. 2013.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 810 pix408 KiB

748536e.jpg
Po vlečce podniku IPS v Praze-Řeporyjích posunovala domácí LDH 125-036 dne 12. 5. 1983.
Foto: Vladislav Borek   1200 × 780 pix435 KiB

748536c.jpg
Ještě za svého působení na vlečce IPS Praha-Řeporyje byla LDH 125-036 vyfotografována při své všední službě 12. 6. 1983.
Foto: Vladislav Borek   1200 × 820 pix306 KiB

748536d.jpg
Po boku zástupkyně v podstatě konkurenční řady, T448.0704, byla řeporyjská LDH 125-036 na domovské vlečce zachycena 12. 6. 1983.
Foto: Vladislav Borek   1200 × 800 pix327 KiB

748536i.jpg
Malá přehlídka tehdy provozních "Rumunů" 748 521-2, 748 536-0 a 748 535-2 byla na vlečce Teplárny Malešice zorganizována 22. 9. 2005.
Foto: Roman Kučera   1200 × 750 pix407 KiB

748536h.jpg
Už na výkonech dopravce Railway Capital sloužící 748 536-0 se objevila v Liberci 31. 8. 2015.
Foto: Petr Tausig   1200 × 800 pix420 KiB

748536f.jpg
Lokomotiva 748 536-0 společnosti Railway Capital byla při krátkém zimním odstavení v Teplicích zdokumentována 27. 1. 2017.
Foto: Aleš Bílek   1200 × 830 pix563 KiB

748536b.jpg
Nezvykle v čele osobního vlaku byla 748 536-0 zastižena u Nové Vsi pod Pleší 21. 7. 2018.
Foto: Michal Kuty   1200 × 820 pix555 KiB

748536a.jpg
Z vlečky FORTE Mostkovice přiváží stroj 748 536-0 soupravu vozů Mattoni expresu na předávací kolejiště v Kostelci na Hané 14. 12. 2018.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 770 pix409 KiB

748536g.jpg
Po větší část roku 2019 byla stroji 748 536-0 domovem kdysi odepsaná jihomoravská trať Moravské Budějovice - Jemnice. Stalo se tak díky kůrovcové kalamitě, kdy stroj pomáhal odvážet z okolí trati dřevo. Na jednom z těchto výkonů byl zdokumentován 5. 3. 2019.
Foto: Martin Kouřil   1200 × 830 pix425 KiB

748537b.jpg
Lokomotiva 748 537-8 společnosti Ploma Hodonín si předává nákladní vůz Falls s lokomotivou 740 736-4 OKD, Doprava, a. s. (výhybka pod lokomotivou rozděluje vlečkovou síť do dřevopodniku Ploma a Elektrárny Hodonín, zcela vlevo je elektrizovaná traťová kolej od slovenského Holíče) dne 15. 12. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   1200 × 800 pix366 KiB

748537g.jpg
Při své všední práci byla 748 537-8 na vlečce závodu Ploma Hodonín zachycena 8. 12. 2004.
Foto: Přemysl Košek   1200 × 800 pix369 KiB

748537e.jpg
Krátce před definitivním odvozem z domovské vlečky v Hodoníně byla 748 537-8 ještě v areálu podniku Ploma vyfotografována 17. 4. 2012.
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 810 pix359 KiB

748537d.jpg
Již po příjezdu do depa Brno dolní vznikl společný snímek lokomotivy 748 537-8 se "sestrou" 748 538-6 dne 2. 5. 2012.
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 820 pix344 KiB

748537f.jpg
Velmi zachovalá ale bohužel neprovozní 748 537-8 stála v areálu OHL ŽS v Brně-Slatině odstavena 3. 8. 2012.
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 830 pix390 KiB

748537c.jpg
Oba dodnes existující stroje Ing. Kotase, 748 537-8 a 748 538-6 byly společně v depu Brno-dolní zdokumentovány 29. 4. 2017.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 770 pix366 KiB

748537a.jpg
Bohužel neprovozní stroj 748 537-8 postával odstaven před halou depa Brno-dolní 24. 6. 2017.
Foto: Bc. Martin Šarman   1200 × 800 pix421 KiB

748538h.jpg
Vzorně vypulírovaná lokomotiva 748 538-6 zapózovala před objektivem fotoaparátu před vlečkovou branou domovské Výtopny (teplárny) Mydlovary 10. 4. 2001.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 830 pix564 KiB

748538j.jpg
Zajímavý konvoj vlaku Elektrizace železnic s vlakovou 797 705-1 a trojicí přípřežních lokomotiv Ing. Kotase z Brna (748 538-6, V60.18107 a T444.0551) v čele projíždí traťovým úsekem Hradčany - Čebín 19. 4. 2009.
Foto: Radek Čupr   1200 × 780 pix497 KiB

748538a.jpg
Ve dnech 18. a 19. října 2014 se brněnská lokomotiva 748 538-6 zhostila vozby tradičních zvláštních vlaků spolku Kroměřížská dráha, z.s. po trati z Kojetína do Tovačova, které bývají vypravovány na zdejší slavnostní výlov Hradeckého rybníka. Na nádraží v Tovačově byla souprava zvláštního vlaku vyfotografována 18. 10. 2014.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix480 KiB

748538g.jpg
"Rumun" 748 538-6 odváží z nádraží v Tovačově plně obsazený výlovový zvláštní vlak do Kojetína 18. 10. 2014.
Foto: Jan Orel   1200 × 810 pix476 KiB

748538b.jpg
V čele zvláštního vlaku na výlov Hradeckého rybníka v Tovačově projíždí stroj 748 538-6 zastávkou Uhřičice-obec 18. 10. 2014.
Foto: Martin Benáček   1200 × 800 pix451 KiB

748538c.jpg
Portrétní snímek lokomotivy 748 538-6 (LDH 125-038) byl na nádraží v Tovačově při objíždění soupravy zvláštního vlaku pořízen 18. 10. 2014.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix549 KiB

748538k.jpg
Až do dalekých Karlových Varů se zatoulal brněnský "Rumun" 748 538-6, když zde byl společně s "Prasátkem" 701 596-9 vyfotografován při přestavbě horního nádraží 13. 5. 2018.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 710 pix441 KiB

748538i.jpg
Před staniční budovou středočeské staničky Sadská na trati z Poříčan do Nymburka byl brněnský stroj 748 538-6 zaznamenán 20. 6. 2018.
Foto: Roman Kučera   1200 × 800 pix437 KiB

748538d.jpg
S pracovním vlakem Elektrizace železnic byl stroj 748 538-6 zastižen v České Třebové 29. 8. 2018.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1200 × 860 pix450 KiB

748538e.jpg
Při přestavování vozů Mattoni expresu byla 748 538-6 vyfotografována na vlečce FORTE Mostkovice s městem Kostelec na Hané v pozadí 16. 4. 2019.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 800 pix367 KiB

748538f.jpg
Lokomotiva 748 538-6 přiváží polovinu soupravy Mattoni expresu z Kyselky do cíle její cesty - skladového areálu na konci vlečky FORTE v Mostkovicích nedaleko Prostějova 16. 4. 2019.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 880 pix641 KiB

748539a.jpg
Poslední v rámci "řádné série" do Československa dodaná lokomotiva LDH 125-039 byla na vlečce Závodů Slovenského národného povstania ve Žiaru nad Hronom zachycena 29. 9. 1999.
Foto: Jan Orel   1200 × 830 pix441 KiB


Zobrazeno 46 z celkem 116 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.