Sériové stroje čísel 210 až 239


735210a.jpg
Přes honosný viadukt v Krnsku přejížděl s vlakem Mn 80357 stroj T466.0210 dne 14. 4. 1990.
Foto: Zdeněk Kačena   1205 × 750 pix449 KiB

735211a.jpg
Na trati Bochov - Protivec byla lokomotiva T466.0211 zachycena v čele manipulačního vlaku - zřejmě rok 1989.
Foto: Ivo Valent   1200 × 850 pix497 KiB

735211b.jpg
Přípřežní 735 211-5 pomáhá vlakové 753 171-8 s vlakem sklářského písku na trati nedaleko zastávky Semínova Lhota - srpen 1991.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 820 pix517 KiB

735213a.jpg
Opečovávané stroje 735 213-1 a 735 285-9 se setkaly ve stanici Mladá Boleslav-město - červenec 1994.
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix122 KiB

735214b.jpg
S lůžkovým vozem posunoval stroj T466.0214 v Otrokovicích - 1. 1. 1986.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 800 pix405 KiB

735214a.jpg
Lokomotivy 735 214-9, 735 267-7, 735 082-0 a 735 272-7 stály v depu Břeclav odstaveny 4. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix355 KiB

735215a.jpg
Na nádraží Zlín-střed dorazila lokomotiva 735 215-6 s manipulačním vlakem - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1200 × 780 pix523 KiB

735216h.jpg
Ne zcela dokonalý, ale jinak doslova idylický snímek prostějovské lokomotivy 735 216-4 byl u Jevíčka pořízen 29. 5. 1994.
Foto: Petr Doležel   1200 × 820 pix379 KiB

735216d.jpg
Prostějovské lokomotivy 735 216-4 a 751 064-7 byly na vlaku Os 14707 vyfotografovány na zastávce v Cetkovicích 11. 2. 1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 780 pix377 KiB

735216g.jpg
Pohled do dnes už neexistujícího depa v Prostějově s lokomotivami 754 042-0, 735 100-0, 735 234-7 uvnitř "kruhovky" a 735 216-4 vedle ní na snímku z 8. 7. 1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 790 pix511 KiB

735216f.jpg
"Pilštyk" 735 216-4 prováží nákladní vlak po trati za Kostelcem na Hané 16. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 820 pix572 KiB

735216b.jpg
Lokomotiva 735 216-4 byla s manipulačním vlakem zachycena na trati před Prostějovem 27. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 820 pix332 KiB

735216a.jpg
735 216-4 byl posledním provozním "Pilštykem" na střední a severní Moravě. Zde je zachycen v Nezamyslicích 16. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix175 KiB

735216c.jpg
Odvodněná ale menší opravou zprovoznitelná (navíc dne, kdy byl snímek pořízen čerstvě natřená) 735 216-4 stojí spolu s lokomotivou 751 144-7 v depu v Prostějově 4. 5. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix245 KiB

735216e.jpg
V době, kdy už bylo jasné, že se 735 216-4 v blednoucím obnoveném barevnému kabátku už nikdy vlastní silou po trati neprojede, byl tento stroj v depu v Prostějově zdokumentován 17. 4. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix161 KiB

735219a.jpg
V depu Rakovník byl stroj T466.0219 vyfotografován 17. 6. 1985.
Foto: Miroslav Kubelka   1200 × 810 pix422 KiB

735220a.jpg
Akční záběr sólo jedoucí lokomotivy T466.0220 byl u Nepomuku pořízen 7. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix353 KiB

735221a.jpg
Zdický stroj 735 221-4 stál v čele vlaku tvořeného patrovou jednotkou připraven k odjezdu v žst Beroun 27. 8. 1988.
Foto: Jan Novotný   1200 × 760 pix351 KiB

735222b.jpg
Na trati u Rejkovic vznikl záběr lokomotivy 735 222-2 v čele osobního vlaku 7. 6. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix439 KiB

735222c.jpg
V čele typického lokálkového manipuláčku byla 735 222-2 zdokumentována na trati u Lochovic 1. 7. 1998.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 640 pix205 KiB

735222a.jpg
"Pilštyk" 735 222-2 byl 27. 8. 1997 zachycen na posunu v žst. Zdice.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 820 pix337 KiB

735223a.jpg
Modrá krasavice 735 223-0 v srpnu 1993 mimořádně zajišťovala provoz výlukou dotčených osobních vlaků mezi Jablonným a Karlovem. S jedním z těchto spojů byla u Noviny zachycena 10. 8. 1993.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 770 pix462 KiB

735223c.jpg
Ve stanici Karlov pod Ještědem objížděl za výlukového ruchu stroj 735 223-0 svou soupravu 10. 8. 1993.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 810 pix477 KiB

735223b.jpg
Téměř výstavní stroj 735 223-0 byl v čele jednoho z výlukou dotčených spojů zachycen v Karlově pod Ještědem 10. 8. 1993.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 810 pix534 KiB

735225c.jpg
Na jaře 1983 byly soupravy vozů Bam na osobních vlacích Nymburk - Rumburk ještě poměrně běžné. Ovšem vidět v jejich čele "Pilštyka" (zde stroj T466.0225), to už byla vcelku rarita! Jeden takový případ byl zachycen na trati v úseku Okna - Doksy rok 1983.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 780 pix319 KiB

735225a.jpg
S vlakem Sv 11912 byl na hlavním nádraží v Praze zachycen stroj T466.0225 dne 16. 2. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 790 pix544 KiB

735225b.jpg
Bližší pohled na lokomotivu T466.0225 s vlakem Sv 11912 vznikl na hlavním nádraží v Praze 16. 2. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 770 pix503 KiB

735227c.jpg
Opečovávaná českolipská 735 227-1 posunovala v Lovosicích 2. 2. 1998.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 820 pix370 KiB

735227d.jpg
S vlakem Os 6045 zavítala 735 227-1 na nádraží v Jedlové 18. 5. 1998.
Foto: Martin Varga   1200 × 780 pix529 KiB

735227b.jpg
Na horkém letním slunci se na libereckém nádraží vyhřívá českolipský stroj 735 227-1, který sem před chvílí přivezl vlaky Os 6609 a Os 6104 ze své domoviny 30. 7. 1998.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 810 pix357 KiB

735227a.jpg
Někdejší perla depa Česká Lípa, 735 227-1, právě dorazila s osobním vlakem do cílové stanice Rumburk 6. 10. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix368 KiB

735228a.jpg
Nedaleko zastávky Jívany byl zachycen stroj 735 228-9 s manipulačním vlakem - duben 1994.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 800 pix502 KiB

735230a.jpg
Už vyřazený stroj 735 230-5 stál odstaven v prostoru depa Veselí nad Lužnicí 4. 6. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix456 KiB

735232a.jpg
Brněnská lokomotiva T466.0232 posunovala ve Skalici nad Svitavou 9. 8. 1988.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 820 pix435 KiB

735233c.jpg
Břeclavský "Pilštyk" T466.0233 dorazil s manipulačním vlakem do Holešova 13. 2. 1987.
Foto: Jan Novotný   1200 × 800 pix366 KiB

735233b.jpg
Českobudějovický stroj 735 233-9 posunoval ve stanici Číčenice dne 18. 4. 1998.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix86 KiB

735233a.jpg
Památkou na kdysi rozsáhlý provoz "Pilštyků" na Českobudějovicku byly odstavené lokomotivy v depu Veselí nad Lužnicí. Na snímku je stroj 735 233-9 dne 7. 10. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix472 KiB

735234b.jpg
Na dobovém snímku ze stanice Nezamyslice je při posunu zdokumentován stroj T466.0234 - květen 1989.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Mojmír Leštinský1024 × 730 pix252 KiB

735234a.jpg
Na postrku velmi vytíženého manipulačního vlaku byla prostějovská 735 234-7 zachycena na trati mezi Kostelcem na Hané a Prostějovem 24. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 830 pix417 KiB

735234c.jpg
Na postrku manipulačního vlaku vjížděla lokomotiva 735 234-7 do Prostějova 24. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 830 pix497 KiB

735235e.jpg
Krasavice 735 235-4 se v čerstvém atypickém nátěru představuje na snímku pořízeném v depu Brno dolní - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   760 × 900 pix290 KiB

735235c.jpg
V poklidné náladě venkovského nádraží v Chornicích byl s vlakem Mn 84912 vyfotografován "Pilštyk" 735 235-4 - květen 1995.
Foto: František Seidl   1200 × 810 pix431 KiB

735235f.jpg
Barevně nezaměnitelný stroj 735 235-4 posunuje na nádraží Brno-Horní Heršpice - únor 1996.
Foto: Aleš Soška   1200 × 770 pix440 KiB

735235g.jpg
Na hlavním nádraží v Brně se s osobním vlakem do Tišnova rozjížděl stroj 735 235-4 v březnu 1996.
Foto: Aleš Soška   1200 × 780 pix381 KiB

735235d.jpg
Elegán 735 235-4 byl s manipulačním vlakem zastižen na nádraží v Chornicích 22. 11. 1996.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix433 KiB

735235a.jpg
Perla lokomotivního depa Brno-Dolní, stroj 735 235-4, odváží spěšný vlak ze Svitav 4. 3. 1997.
Foto: Pavel Stejskal   1200 × 800 pix352 KiB

735235h.jpg
Z tunelu v traťovém úseku Znojmo - Citonice vyjíždí lokomotiva 735 235-4 s vlakem Sp 1812 dne 26. 9. 1998.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1200 × 850 pix556 KiB

735235b.jpg
Vrak kdysi tak pěkné lokomotivy 735 235-4 chátral v České Třebové také 1. 5. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix167 KiB

735237c.jpg
Svým nízko umístěným žlutým pruhem známá T466.0237 byla v Neratovicích zachycena 11. 5. 1986.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 670 pix253 KiB

735237a.jpg
Na nádraží v České Kamenici byla 735 237-0 zastižena s manipulačním vlakem 10. 5. 1997.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 790 pix376 KiB

735237b.jpg
Už neprovozní 735 237-0 stála vedle haly depa Mladá Boleslav odstavena 7. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix456 KiB

735239a.jpg
Vyřazené stroje 735 239-6 a T466.0240 stály několik let odstavené na nádraží ve Valticích. Zde byly zvěčněny dne 4. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix133 KiB


Zobrazeno 52 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.