Sériové stroje čísel 060 až 089


735062d.jpg
Brněnský stroj 735 062-2 byl v prostoji mezi výkony na manipulačním vlaku zachycen ve Skalici nad Svitavou 11.2.1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix454 KiB

735062c.jpg
S vlakem Mn 84910 míjí lokomotiva 735 062-2 mechanickou předvěst v traťovém úseku Velké Opatovice - Cetkovice 15.7.1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1200 × 800 pix374 KiB

735062b.jpg
Při posunu na hlavním nádraží v Brně byla 735 062-2 zdokumentována 19.6.1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix136 KiB

735062a.jpg
735 062-2 odváží z Kojetína do Brna spěšný vlak z Frýdku-Místku s neschopným motorovým vozem řady 842 dne 26.6.1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix440 KiB

735062e.jpg
Vrak stroje 735 062-2 čeká spolu s mnoha dalšími "Pilštyky" na sešrotování v depu v České Třebové 11.9.2004.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix138 KiB

735063a.jpg
Do stanice Střelice přiváží manipulační vlak lokomotiva T466.0063 dne 26.4.1989.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Martin Štěpán800 × 600 pix202 KiB

735063b.jpg
Stroj T466.0063 posunoval na brněnském hlavním nádraží od vlaku Os 4008 dne 9.5.1991.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 810 pix394 KiB

735064a.jpg
Jedním z kmenových hodonínských "Pilštyků" byl i stroj 735 064-8, který na snímku posunuje v Hodoníně - srpen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   1200 × 790 pix461 KiB

735065b.jpg
V oblouku před stanicí Mladějov na Moravě byla zánovní T466.0065 zachycena v čele na zátěž bohatého manipulačního vlaku 3.3.1976.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 660 pix262 KiB

735065a.jpg
Vlak s lignitem, tažený břeclavskou T466.0065, právě minul bývalou zastávku Vacenovická na okraji Ratíškovic při své cestě do Rohatce 31.1.1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix150 KiB

735066a.jpg
Lokomotiva T466.0066 zastavila s osobním vlakem (i se zařazeným motorovým vozem M152.0254) ve stanici Třebovice v Čechách 15.4.1981.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix421 KiB

735066b.jpg
Stroj 735 066-3 stál na brněnském hlavním nádraží připraven k odjezdu s vlakem Os 14519 do Jihlavy 23.9.1997.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 810 pix484 KiB

735066c.jpg
V čele spěšného vlaku byl brněnský veterán 735 066-3 zachycen v Havlíčkově Brodě 5.10.1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix370 KiB

735067b.jpg
Zánovní stroj T466.0067 se v Jindřichově Hradci podrobuje odstranění jednoho z mnoha drobných technických problémů - červen 1976.
Foto: Zdeněk Picka   1200 × 810 pix446 KiB

735067a.jpg
Červeno-žlutá T466.0067 posunovala v Jindřichově Hradci 20.12.1977.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix157 KiB

735067c.jpg
Na čtyřkolejné splítce v Dolním Skrýchově byla s osobním vlakem zdokumentována T466.0067 dne 6.6.1979.
Foto: Zdeněk Picka   1024 × 730 pix348 KiB

735068a.jpg
Dobře udržovaná T466.0068 sloužila na posunu v Jindřichově Hradci 29.7.1990.
Foto: Zdeněk Picka   1024 × 670 pix196 KiB

735066d.jpg
Smíšený vlak prováží úsekem Moravské západní mezi Konicí a Chornicemi zánovní lokomotiva T466.0066 - rok 1978.
Foto: František Navrátil   1200 × 830 pix591 KiB

735069e.jpg
Ještě červeno-žlutá T466.0069 prováží osobní vlak po trati u Jihlavy 24.8.1976.
Foto: Vladimír Truxa   800 × 600 pix180 KiB

735069d.jpg
Už v unifikovaném celočerveném nátěru posunovala T466.0069 v Jindřichově Hradci 16.6.1979.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix196 KiB

735069c.jpg
Jiný záběr "Pilštyka" T466.0069 vznikl ve stanici Jindřichův Hradec 6.5.1981.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix166 KiB

735069b.jpg
Už s tenkými žlutými proužky byla T466.0069 v Jindřichově Hradci zastižena 9.6.1984.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix166 KiB

735069a.jpg
Louhem řádně umytá lokomotiva T466.0069 byla v Jindřichově Hradci zdokumentována 9.6.1984.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix178 KiB

735070a.jpg
Není známo mnoho snímků s "Pilštyky" za hranicemi Československa. Zde však byl stroj T466.0070 vyfotografován v Gmündu - červenec 1981.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.1200 × 820 pix378 KiB

735072b.jpg
Ještě zánovní stroj T466.0072 na snímku pořízeném na hlavním nádraží v Praze dne 6.5.1976.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 790 pix360 KiB

735072c.jpg
Svým barevným řešením výjimečný stroj T466.0072 posunoval na hlavním nádraží v České Lípě 11.5.1986.
Foto: Miroslav Kubelka   1200 × 830 pix356 KiB

735072a.jpg
Decentně nazdobená 735 072-1 sloužila ve stanici Děčín-východ 21.6.1991.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix151 KiB

735074a.jpg
Poblíž nádraží Děčín-východ byl vyfotografován stroj T466.0074 dne 18.5.1985.
Foto: Miroslav Kubelka   1200 × 830 pix532 KiB

735075b.jpg
Ještě nová lokomotiva T466.0075 na snímku z hlavního nádraží v Mladé Boleslavi 1.5.1976.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 670 pix377 KiB

735075a.jpg
Lokomotiva T466.0075 posunovala na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 4.7.1985.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix499 KiB

735076a.jpg
Jedny z posledních na Slovensku provozovaných zástupců své řady, stroje 735 076-2 a 735 255-2, stály v depu Čadca 22.4.2002.
Foto: Jano Gajdoš   800 × 600 pix150 KiB

735077a.jpg
Vrak lokomotivy 735 077-0 stál v depu Žilina 27.2.2002.
Foto: Peter Boris   800 × 600 pix190 KiB

735078a.jpg
Samostatně jedoucí dvojice příbuzných lokomotiv T466.0078 a T444.1082 byla zachycena na okraji své domovské Žiliny 28.7.1986.
Foto: Jan Novotný   1200 × 810 pix413 KiB

735081b.jpg
Jeden z břeclavských "modrásků", stroj 735 081-2, postával před rotundou domovského depa 4.8.1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix498 KiB

735081c.jpg
V přestávce mezi výkony byla v Hrušovanech nad Jevišovkou zdokumentována břeclavská 735 081-2 dne 26.4.1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix136 KiB

735081a.jpg
Poslední sbohem vyřazených strojů 735 081-2, T466.0239 a T466.0240 stanici Hrušovany nad Jevišovkou krátce před jejich odvozem do depa Brno-Maloměřice (následně k likvidaci) 30.4.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix117 KiB

735082a.jpg
Lokomotiva T466.0082 byla ve Velkém Meziříčí vyfotografována v době, kdy tato řada krátký čas jezdila na lokálce z Křižanova do Studence - pravděpodobně rok 1978.
Foto: Ing. Pavel Stupka   800 × 600 pix107 KiB

735083a.jpg
Ve stanici Jindřichův Hradec se stroje T466.0083 a T466.0069 bok po boku setkaly 21.5.1981.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix183 KiB

735083c.jpg
Stroj T466.0083 převzal od jiného stroje téže řady soupravu spěšného vlaku na hlavním nádraží v Brně 9.5.1991.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 810 pix430 KiB

735083b.jpg
V 90. letech se řada lokomotivních dep proměnila spíše na pohřebiště nepotřebných lokomotiv. Nejinak to vypadalo i v depu Brno-Maloměřice, kde byly v čele dvou konvojů vyřazených strojů zachyceny sestry 735 084-6 a 735 083-8 dne 19.6.1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix458 KiB

735084a.jpg
Těsně po dokončení dílenské opravy byl brněnský stroj 735 084-6 vyfotografován v areálu ŽOS Zvolen 30.3.1992.
Foto: Ing. Vladimír Fišar   1200 × 830 pix375 KiB

735084b.jpg
V GVD 1993/1994 vozily brněnské "Pilštyky" osobní vlaky na trati Brno - Přerov. Na snímku je 735 084-6 zachycena v Chropyni 2.10.1993.
Foto: Jiří Doležel   800 × 600 pix133 KiB

735085a.jpg
S mimořádným osobním vlakem u příležitosti 75. výročí otevření ždánické trati byla kroměřížská T466.0085 vyfotografována v úvraťové stanici Klobouky u Brna 2.10.1983.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix124 KiB

735085b.jpg
V čele zvláštního vlaku (s motorovým vozem M131.1 na postrku) byla T466.0085 vyfotografována u stanice Klobouky u Brna 2.10.1983.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 810 pix405 KiB

735086a.jpg
Lokomotiva T466.0086 držela staniční zálohu na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 15.5.1983.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 780 pix442 KiB

735087a.jpg
Lokomotivy 735 087-9 a 735 212-3 byly bok po boku zěčněny v Mladé Boleslavi na hlavním nádraží 16.9.1993.
Foto: Petr Tausig   1200 × 790 pix327 KiB

735088a.jpg
Lokomotiva 735 088-7 při své všední službě na staničním posunu v Mladé Boleslavi hl.n. - rok 1997.
Foto: Ivo Valent   1200 × 840 pix579 KiB

735088b.jpg
Stroj 735 088-7 stál v domovské Mladé Boleslavi odstaven 7.4.1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix478 KiB

735089a.jpg
V čele osobního vlaku zavítal zánovní stroj T466.0089 do Kostelce nad Orlicí 27.8.1976.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix388 KiB

735089b.jpg
Ještě v nátěru z výrobního závodu byl stroj T466.0089 zastižen v Letohradě - rok 1980.
Foto: Ing. Vladimír Procházka   1024 × 720 pix302 KiB

735089c.jpg
Nebývale rušno bylo v dnes už téměř zapomenuté koncové lokálkové stanici Malá Morávka v době natáčení filmu Freónový duch. Po boku "Hektora" 720 120-5 zde byl zvěčněn mimo jiné "Pilštyk" 735 089-5 dne 25.6.1990.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 820 pix461 KiB


Zobrazeno 51 z celkem 510 dostupných snímků této řady a celkem 12455 fotografií na stránkách.