Dokumentace k řadě & bonusy


735typak1.jpg
Typový výkres typu DE 1435 Bo´Bo´ 1260 3 (řada T466.0, později 735) od Ing. Jana Vašíčka.
Sbírka: Ing. Jan Vašíček3000 × 1425 pix763 KiB

735typak2.jpg
Typový výkres jedné z vývojových etap projektu T466.0 z 29.4.1969. Oproti konečné podobě se tato verze ještě značně liší - např. více zaoblenými hranami kapot, jiným tvarem hlavního rámu, uložení lokomotivy na podvozcích pomocí závěsek, jiným řešením střechy kabiny atd..
Sbírka: Rosťa Kolmačka2840 × 1024 pix545 KiB

735216podvoz.jpg
Podvozek stroje 735 216-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix149 KiB

735216kabina.jpg
Detail kabiny lokomotivy 735 216-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   620 × 768 pix128 KiB

735139kratka_kapota.jpg
Pohled pod krátkou kapotu právě (pro rekonstrukci na řadu 714) odstrojované lokomotivy 735 139-8 byl v depu v Prostějově pořízen 17.3.1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 770 pix526 KiB

735139dlouha_kapota.jpg
Pohled pod dlouhou kapotu právě (pro rekonstrukci na řadu 714) odstrojované lokomotivy 735 139-8 byl v Prostějově pořízen 17.3.1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 830 pix513 KiB

735trnulozeni.jpg
Trn pro přenos podélných sil mezi lokomotivou a podvozky patrný při zvedání muzejní lokomotivy T466.0007 pro výměnu dvojkolí v depu Valašské Meziříčí 27.10.2009.
Foto: Aleš Krška   1200 × 870 pix467 KiB

735trakcak.jpg
Vyvazování trakčního motoru z podvozku muzejní lokomotivy T466.0007 v depu Valašské Meziříčí dne 27.10.2009.
Foto: Aleš Krška   1200 × 900 pix489 KiB

735podvozek.jpg
Pohled na vyvázaný podvozek lokomotivy T466.0007 v depu Valašské Meziříčí 27.10.2009.
Foto: Aleš Krška   1200 × 900 pix508 KiB

735216stitek.jpg
Výrobní štítek stroje 735 216-4.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix185 KiB

735014popisy.jpg
Záběr rozvržení popisů na boku lokomotivy T466.0014 - rok 1976.
Foto: Stanislav Kopřiva   800 × 600 pix165 KiB

735505tabulka.jpg
Velmi cenným dobovým artefaktem je dodnes existující tabulka s označením již sešrotované průmyslové lokomotivy T466.0505. Je důkazem, že poslední vyrobené průmyslové stroje čísel 504 a 505 měly být původně pokračováním dodávek pro ČSD (číslice 3 na třetí pozici od konce byla odfrézována a nahrazena přinýtovanou 5).
Sbírka: Leoš Tomančák1200 × 460 pix283 KiB

735001kabi1.jpg
Pohled do kabiny prototypu T466.001 ve stavu po vyrobení.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix157 KiB

735006kabi1.jpg
Pohled na řídící pult lokomotivy 735 006-3.
Foto: Eduard Navrátil   1024 × 680 pix172 KiB

735007kabi1.jpg
1. řídící stanoviště stroje T466.0007.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix184 KiB

735007kabi2.jpg
2. řídící stanoviště stroje T466.0007.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix167 KiB

735069kabi1.jpg
Pohled na řídící pult lokomotivy T466.0069.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix171 KiB


Zobrazeno 17 z celkem 510 dostupných snímků této řady a celkem 12455 fotografií na stránkách.