Prototypy & unikáty z řady 730


730001b.jpg
Prototyp T457.0001 (dnes 730 001-5) ještě v areálu ČKD Praha.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix166 KiB

730001g.jpg
Už ve svém domovském LD Nymburk byla lokomotiva T457.0001 vyfotografována 13. 7. 1985.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix111 KiB

730001a.jpg
Ještě provozní 730 001-5 posunuje přes točnu v nymburském depu - červenec 1991.
Foto: Ing. Jiří Fedurco   800 × 600 pix153 KiB

730001f.jpg
Pár měsíců poté však byl stroj 730 001-5 odstaven a sloužil jako zdroj náhradních dílů, až z něj zbylo jen ubohé torzo - DPOV Nymburk 31. 7. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix233 KiB

730001c.jpg
Vrak prototypu 730 001-5 čeká v Nymburce na transport do České Třebové k likvidaci 7. 9. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix177 KiB

730001d.jpg
Průhledná lokomotiva 730 001-5 byla zachycena v Nymburce 7. 9. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix176 KiB

730001e.jpg
Ostatky stroje 730 001-5 stojí v Nymburce před jejich poslední cestou do šrotu 7. 9. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix179 KiB

730002a.jpg
Nová lokomotiva T457.0002 na ŽZO v Cerhenicích.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix148 KiB

730002b.jpg
Na výstavě lokomotiv v Poličce stál v roli výstavního exponátu prototyp T457.0002 dne 20. 9. 1986.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix77 KiB

730002d.jpg
S obnoveným žlutým lakem a pozměněným dálkovým světlem stála 730 002-3 v nymburském depu 1. 8. 1995.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix150 KiB

730002c.jpg
Lokomotiva 730 002-3 v Mladé Boleslavi o deset let později - 15. 10. 1996.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix135 KiB

730002f.jpg
"Ponorka" 730 002-3 byla ve stanici Nymburk vyfotografována 24. 4. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix136 KiB

730002h.jpg
730 002-3 projíždí s manipulačním vlakem po trati nedaleko stanice Slatiňany 8. 9. 2002.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix160 KiB

730002i.jpg
Prototyp 730 002-3 byl s manipulačním vlakem ve Slatiňanech zachycen dne 8. 9. 2002.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix152 KiB

730002g.jpg
Právě opravovaný stroj 730 002-3 stojí v hale svého nového domovského depa v Hradci Králové 6. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix114 KiB

730002e.jpg
Čerstvě opravená 730 002-3 byla krátce po příjezdu z laku (v ŽOS Nymburk) zachycena v prostorách DPOV Nymburk 4. 7. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix164 KiB

730002l.jpg
Tři týdny poté byla 730 002-3 v DPOV Nymburk zdokumentována i se všemi popisy, vlastnickými značkami a vytápěním z vnějšího zdroje - 26. 7. 2006.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix171 KiB

730002k.jpg
Po opravě už plně provozní stroj 730 002-3 se vrací z obsluhy vlečky firmy Raven v těsné blízkosti nádraží Hradec Králové hl.n. 1. 2. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix191 KiB

730002j.jpg
Prototyp 730 002-3 posunuje po stanici Hradec Králové hl.n. dne 26. 2. 2007.
Foto: Martin Nezdara   800 × 600 pix127 KiB

730501d.jpg
Budoucí T457.0501, v době pořízení snímku však stále ještě T457.0003, stála na nádvoří výrobního závodu ČKD v Praze 24. 3. 1980.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix140 KiB

730501i.jpg
Průmyslový prototyp T457.0003 posunoval na předávacím kolejišti SONP Kladno 19. 2. 1981.
Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix110 KiB

730501b.jpg
Třetí vyrobená "Ponorka" dnešní řady 730, průmyslový prototyp T457.0003, posunuje v Kladně - červenec 1982.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix99 KiB

730501c.jpg
T457.0501 (původně T457.0003) byla v roli výstavního exponátu vyfotografována v Kladně-Dříni dne 20. 5. 1989.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix105 KiB

730501g.jpg
Na stejné výstavě byla T457.0501 zachycena jiným fotoaparátem i barevně - 20. 5. 1989.
Foto: Radek Soldán   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix128 KiB

730501a.jpg
Stroj 730 501-4 (ex. T457.0501, ex. T457.0003) vápenky Čertovy schody u Berouna veze svůj vlak do Králova Dvora.
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix141 KiB

730501e.jpg
Prototyp 730 501-4 byl vystaven také na výstavě v Praze-Masarykově nádraží dne 18. 8. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix122 KiB

730501h.jpg
"Ponorka" 730 501-4 předvádí v prostorách tehdejší PJ Nymburk svůj úplně nový barevný kabátek 4. 3. 1999.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix132 KiB

730501f.jpg
Pár týdnů poté byla novotou zářící lokomotiva 730 501-4 vyfotografována i na svém působišti ve velkolomu Čertovy schody ve Tmáni.
Foto: Radim Říha   800 × 600 pix183 KiB


Zobrazeno 28 z celkem 165 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.