Sériové stroje čísel 002 až 025


726002a.jpg
T444.1002 v čele osmivozového osobního vlaku do Jasenice v zastávce Vsetín Z1 - únor 1983.
Foto: Martin Škoda   800 × 600 pix63 KiB

726002b.jpg
Stroj T444.1002 v zastávce Vsetín Z1 před odjezdem se zaměstnaneckým vlakem do Jasenice - květen 1983.
Foto: Martin Škoda   800 × 600 pix96 KiB

726002d.jpg
T444.1002 na mostě přes Bečvu na dráze Vsetín - Jasenice v čele osobního vlaku z Jesenice v 80. letech minulého století.
Foto: Martin Škoda   800 × 600 pix103 KiB

726002e.jpg
Lokomotiva 726 002-9 s pravidelným osobním vlakem mezi Jasenicí a Vsetínem v létě roku 1988.
Foto: Martin Škoda   800 × 600 pix108 KiB

726002c.jpg
"Karkulka" 726 002-9 posunovala ve svém obvyklém působišti na nádraží ve Vsetíně dne 1. 3. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 820 pix454 KiB

726003a.jpg
S poměrně těžkým osobním vlakem uhání patřičně vyzdobená brněnská T444.103 po trati u Moravských Bránic 4. 4. 1976.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 690 pix274 KiB

726004a.jpg
Tento zimní snímek stroje T444.104 pochází z některé ze stanic na trati mezi Vrútkami a Martinem - rok 1965.
Sbírka: Mojmír Leštinský1024 × 630 pix179 KiB

726005a.jpg
Čerstvě opravená a nově natřená T444.1005 pózuje na točně depa Nymburk 2. 3. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 680 pix190 KiB

726606c.jpg
Vzácný snímek lokomotivy 726 606-7 (původně T444.1005) vznikl ve stanici Uhřice u Kyjova, když stroj vezl vlak štěrku pro právě rozšiřovanou vlečku ždánické šroubárny 21. 8. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix118 KiB

726606a.jpg
Stroj 726 606-7, patřící Železničnímu stavitelství Brno, stojí ve Vrbátkách dne 6. 7. 1992.
Foto: Jiří Doležel   800 × 600 pix152 KiB

726606d.jpg
"Karkulka" 726 606-7 (ex T444.1005) odpočívala mezi výkony na výlukových pracech ve stanici Poříčany 2. 12. 1994.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix248 KiB

726606b.jpg
Lokomotiva 726 606-7 ve Vyškově na Moravě - červenec 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix149 KiB

726007a.jpg
Vyřazená veteránka T444.1007 čeká na svůj konec v prostorách depa Ostrava 1. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 690 pix215 KiB

726008a.jpg
Už definitivně odstavené "Karkulky" 726 008-6 a 726 007-8 čekají na svůj osud v prostorách depa Ostrava 1. 7. 1995.
Foto: Jan Novotný   1024 × 660 pix260 KiB

726010a.jpg
"Karkulky" T444.1010 a T444.0027 se bok po boku sešly v depu Valašské Meziříčí - rok 1980.
Foto: Jan Novotný   1024 × 660 pix228 KiB

726012a.jpg
Ještě ve své první podobě po vyrobení se T444.112 představuje na snímku pořízeném v Kolíně 15. 6. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 680 pix164 KiB

726016a.jpg
Z okna projíždějícího vlaku byla vyfotografována lokomotiva T444.116 sloužící na záloze v Chocni 18. 3. 1974.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 690 pix262 KiB

726017b.jpg
Na brněnském viaduktu byla T444.1017 při posunu se soupravami na hlavním nádraží zachycena 29. 6. 1989.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 680 pix271 KiB

726017a.jpg
Neprovozní stroj 726 017-7 (ex. T444.1017) stojí odstaven v Brně-Horních Heršpicích 3. 12. 1989.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix148 KiB

726018a.jpg
V čele kolony vyřazených lokomotiv v depu Čadca stál stroj 726 018-5 dne 29. 12. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix102 KiB

726019a.jpg
V roli výstavního exponátu se čerstvě zgenerálkovaná T444.1019 předvedla při oslavách ve stanici Moravské Bránice 10. 6. 1978.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 690 pix247 KiB

726020d.jpg
726 020-1 vjíždí do stanice Z2 s nákladním vlakem ze Vsetína na závodní dráze Vsetín - Jasenice 14. 3. 1994.
Foto: Martin Škoda   800 × 600 pix102 KiB

726020a.jpg
Už natrvalo neprovozní 726 020-1 čekala na naplnění svého osudu v depu Valašské Meziříčí 20. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 700 pix270 KiB

726020b.jpg
"Karkulka" 726 020-1 stála v depu Valašské Meziříčí odstavena dne 15. 3. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix237 KiB

726020c.jpg
726 020-1 ve společnosti parní lokomotivy 314.303, která kdysi stávala na pomníku vedle staniční budovy - Valašské Meziříčí 15. 3. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix81 KiB

726021a.jpg
Za naprosto "dokonalé retro" lze bez váhání označit tento snímek stroje T444.121 na koncovém nádraží v Třemošnici 7. 8. 1972.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 710 pix253 KiB

726022c.jpg
V čele typického lokálkového manipulačního vlaku byla T444.1022 zvěčněna na třemošnické trati u Čáslavi v roce 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 780 pix483 KiB

726022a.jpg
Přes přejezd u Koudelova na trati mezi Čáslaví a Skovicemi převáží nákladní vlak stroj T444.1022 dne 13. 2. 1983.
Foto: Zdeněk Pacholík   1024 × 650 pix152 KiB

726023b.jpg
Při posunu na nádraží v Kolíně byla už lehce omšelá T444.1023 zdokumentována 13. 4. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 700 pix195 KiB

726023a.jpg
Krátce před likvidací byl vrak stroje 726 023-5 vyfotografován v depu Havlíčkův Brod 6. 8. 1993.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix195 KiB

726024a.jpg
Výroční zdravicí ke 30 letům od osvobození "ozdobená" T444.124 zastavila s osobním vlakem v Bečvárech 3. 5. 1975.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 700 pix230 KiB

726025a.jpg
Úlohu posunovací zálohy na nádraží v Kolíně plnila T444.1025 dne 14. 4. 1979.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix212 KiB


Zobrazeno 32 z celkem 187 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.