Sériové stroje řady 725 čísel 201 až 225


725202a.jpg
Lokomotiva T444.0202 v Děčíně dne 15. 7. 1981.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix146 KiB

725203a.jpg
Ve stanici Obrnice sloužil stroj T444.0203 kromě jiných dní také 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix141 KiB

725204a.jpg
"Karkulka" T444.0204 se rozjíždí s manipulačním vlakem v Praze-Vysočanech 3. 12. 1979.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 670 pix371 KiB

725204b.jpg
V obnoveném barevném nátěru se T444.0204 představuje v prostoru depa Praha-Libeň 13. 10. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 720 pix219 KiB

725205a.jpg
Přikryta peřinkou z čerstvého sněhu odpočívá lokomotiva T444.0205 v depu Karlovy Vary 11. 12. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix116 KiB

725206a.jpg
Do stanice Teplá právě dorazil nákladní vlak tažený strojem T444.0206 dne 2. 6. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix166 KiB

725206b.jpg
O rok později se již "Karkulka" T444.0206 honosila novým lakem se žlutými proužky na čelech - Horní Slavkov 20. 6. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix171 KiB

725207b.jpg
"Karkulka" T444.0207 postávala na domovské vlečce ve Ždírci nad Doubravou 16. 2. 1996.
Foto: Marek Štěpánek   1024 × 720 pix310 KiB

725207a.jpg
Na nákladišti dřeva ve Ždírci nad Doubravou posunovala zdejší T444.0207 dne 5. 7. 1997.
Foto: Martin Boháč   1024 × 670 pix334 KiB

725208b.jpg
Při své všední službě na nádraží v Chebu byla "Karkulka" 725 208-3 vyfotografována 25. 5. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 680 pix285 KiB

725208a.jpg
Už vyřazené lokomotivy 725 208-3 a 781 235-7 s obavami čekaly na svou další budoucnost v prostoru depa České Budějovice 12. 3. 1994.
Foto: David Prause   1024 × 660 pix178 KiB

725209b.jpg
Momentálně neprovozní karlovarská T444.0209 stála ve svém domovském depu 1. 12. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix154 KiB

725209a.jpg
Lokomotiva T444.0209 v Boršově dne 7. 6. 1986.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix121 KiB

725210a.jpg
Před halou depa v Července se olomoucká T444.0210 připravuje k dalšímu traťovému výkonu 28. 6. 1986.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 700 pix323 KiB

725210b.jpg
"Karkulka" 725 210-9 manipuluje na nádraží v Bohuňovicích - červen 1990.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 830 pix364 KiB

725211b.jpg
V prostoru depa ve Studénce postávala mezi výkony lokomotiva T444.0211 dne 29. 9. 1988.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 730 pix303 KiB

725211c.jpg
Spolu s prototypem T444.1001 (v přítmí haly) byla T444.0211 v depu Olomouc vyfotografována 25. 6. 1990.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 690 pix326 KiB

725211d.jpg
Lokomotiva 725 211-7 se prezentovala coby výstavní exponát při velkých oslavách v depu Olomouc v srpnu 1995.
Foto: Aleš Soška   1024 × 660 pix313 KiB

725211a.jpg
Nedlouho před odvozem k likvidaci byla už z části opravená muzejní 725 211-7 vyfotografována v depu Olomouc 3. 8. 2009.
Foto: David Maštalíř   1024 × 700 pix300 KiB

725212a.jpg
Olomoucká lokomotiva T444.0212 byla při sólo jízdě mezi Lipníkem a Drahotušemi zvěčněna 7. 4. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 700 pix324 KiB

725213a.jpg
Hydraulická mohykánka 725 213-3 v čele pracovního vlaku ve stanici Ostrava hl.n. 23. 4. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix150 KiB

725214a.jpg
Opravdová "Červená Karkulka" T444.0214 byla vyfotografována ve druhé polovině 80. let ve Vsetíně.
Foto: Martin Škoda   800 × 600 pix142 KiB

725214d.jpg
Stroj 725 214-1 vyčkává před halou domovského depa ve Valašském Meziříčí na své další provozní využití 9. 7. 1991.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 770 pix353 KiB

725214c.jpg
Ještě plně provozní stroj T444.0214 v kolejišti stanice Valašské Meziříčí - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 650 pix295 KiB

725214b.jpg
Právě 725 214-1 byla poslední valašskomeziříčskou zástupkyní řady 725. Krátce před fyzickou likvidací byla zastižena ve svém domovském depu 15. 3. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix298 KiB

725216c.jpg
S manipulačním vlakem byla T444.0216 v Pardubicích zastižena 4. 2. 1988.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 710 pix298 KiB

725216a.jpg
Lokomotivy 725 216-6, 725 262-0 a 771 084-1 byly společně zdokumentovány v prostoru depa v Pardubicích 4. 12. 1993.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix247 KiB

725216b.jpg
Velmi dlouho se z "nuladvojkových" T444 udržel v provozu také stroj 725 216-6, na snímku zachycený v domovských Pardubicích 5. 10. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix291 KiB

725218a.jpg
Na tomto snímku vraku stroje T444.0218 lze velmi dobře vidět část hydraulické nápravové převodovky - depo Zdice 25. 10. 1985.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix144 KiB

725219a.jpg
Zánovní "Karkulka" T444.0219 byla s manipulačním vlakem zastižena v Chrudimi 15. 8. 1971.
Foto: Vladimír Truxa   1024 × 700 pix278 KiB

725219b.jpg
Už ve druhém barevném nátěru se T444.0219 představuje na snímku pořízeném ve Zbraslavicích 28. 8. 1975.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 720 pix278 KiB

725219c.jpg
S už téměř zmizelými žlutými pruhy byla T444.0219 zastižena při posunu poblíž úvraťové stanice Žleby 16. 5. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 710 pix533 KiB

725219d.jpg
Na nádraží v Čáslavi byla kolínská "Karkulka" T444.0219 vyfotografována 16. 5. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 720 pix531 KiB

725220c.jpg
Stála velmi zachovalá 725 220-8 posunovala na nádraží v Chocni - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 670 pix304 KiB

725220a.jpg
V závěru své lokomotivní kariéry posunovala 725 220-8 na nádraží v Chocni 4. 11. 1994.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix239 KiB

725220d.jpg
Na nádraží v Chocni byla zdejší stálice 725 220-8 vyfotografována 28. 9. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 700 pix318 KiB

725220b.jpg
"Karkulka" 725 220-8 čeká na svůj konec v prostorách depa Česká Třebová 22. 7. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix332 KiB

725223a.jpg
Ostravská T444.0223 posunovala v Suchdole nad Odrou 5. 10. 1981.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 710 pix260 KiB

725224a.jpg
Vyřazený stroj 725 224-0 stojí odstavený v depu Olomouc 6. 4. 1993.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix190 KiB

725225g.jpg
Ještě plně provozní stroj 725 225-7 (jeden z mála zástupců typu 725.2 odprodaných do vlečkového provozu) posunoval na vlečce olomoucké teplárny 24. 12. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 720 pix220 KiB

725225d.jpg
Lokomotiva T444.0225 (725 225-7) při posunu na vlečce olomoucké teplárny 23. 5. 2000.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix109 KiB

725225c.jpg
T444.0225 (ex. depo Olomouc) posunuje na vlečce teplárny v Olomouci dne 28. 4. 2001.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix115 KiB

725225a.jpg
Již neprovozní T444.0225 na vlečce teplárny v Olomouci 13. 6. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 730 pix428 KiB

725225b.jpg
Stroj T444.0225 stojí odstaven v teplárně v Olomouci na samém konci svého zdejšího působení - 13. 6. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 720 pix377 KiB

725225f.jpg
Ve společnosti dalších motorových veteránů, 830 189-7 a T444.0080, byla neprovozní T444.0225 vyfotografována na dolním nádraží v Brně 14. 9. 2007.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 720 pix276 KiB

725225e.jpg
Bývalé olomoucké kolegyně T444.0225 a T444.0080 stály společně odstavené v depu Brno dolní 20. 3. 2009.
Foto: Ing. Miroslav Pösel   1024 × 670 pix278 KiB


Zobrazeno 46 z celkem 172 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.